Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUPERVET party topic !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uiteraard kun je hier gewoon posten of je komt ja of nee. Een echte backstage is er niet, maar je kan natuurlijk altijd gewoon met iemand afspreken van dit forum :wink:

Comment

• En jawel, Chuckie heeft net bevestigd voor 29 december :lol:

Heb zelf weer wat nieuwe flyertjes mogen ontvangen voor mijn feestjes:

Flyer 1
      Flyer 2
      Flyer 2 achterkant

Wat vinden jullie ervan?

Comment

• Zal wel weer een dik feest worden met chuckie!
        Die supervet flyer van 10 nov. vind ik wel meevallen opzich, de je weet toch flyer vind ik dan wel erg dope.

Comment

• En jawel, Chuckie heeft net bevestigd voor 29 december

Heb zelf weer wat nieuwe flyertjes mogen ontvangen voor mijn feestjes:

Flyer 1
          Flyer 2
          Flyer 2 achterkant

Wat vinden jullie ervan?
          Mooie half naakte vrouwen doen het altijd goed bij het jongere mannen publiek. Niks meer aan doen dus, kijk maar eens naar die 538 dance smash hit CD`s. Die slaan ook altijd aan.

Comment

• Originally posted by Robert
            Hmm, ja 400 man. Had natuurlijk liever het dubbele gezien maargoed,
            Lijkt me sterk, 400 man, volgens mij hebben ze er een vergunning tot 200 mensen, kunnen er volgens eigenaresse, Hanneke, 250 max in als er ook nog dj opstelling staat.

dit is wel een zaal met de mooiste ambience die ik tot nu toe ben tegen gekomen in Zeeland :wink:
            Dat is een feit, zijn ook een aantal mooie kleinere locaties te vinden, maar qua feestlocatie is het een sfeervolle.
            Je maakt er in ieder geval nette feesten van.

Comment

• Ze hebben een vergunning tot 400 man. Op bruiloften pakken ze meestal de bovenverdieping niet mee dus dan is dat inderdaad 250. Aangezien ik deze wel benut kom ik op zo'n 350 a 400 man.

Comment

• Ze hebben een vergunning tot 400 man. Op bruiloften pakken ze meestal de bovenverdieping niet mee dus dan is dat inderdaad 250. Aangezien ik deze wel benut kom ik op zo'n 350 a 400 man.
                En anders wachten ze maar gewoon buiten :D of komen ze een bakje doen bij Bax-shop.nl, we zitten namelijk om de hoek.

Comment

• Als je de deur open-gooit op zaterdag avond / nacht.. dan kom ik wel een keer langs hoor :lol: ;)

Comment

• 2 de Bax crew: komen jullie ook eens checken? Laat maar ff weten en ik heb een prachtig plekje op de gastenlijst :wink:

Comment

• Ey Ro is fedde niet te duur voor supervet eigenlijk (no offense)?
                      Want hij staat te kiezen voor de december editie..

Comment

• Chuckie belde een dag later nadat hij bevestigd had af :s wegens een feest in de Zeelandhallen op 31 december, die bij zijn oud&nieuw tour hoort.

Dus nu hebben we Erick E :lol:

Comment

• Ja ik kom zeker eens langs. Ik moet alleen even kijken welke het best uitkomt. Je hoort van mij.

Comment

• Shittttt :shock:

Nog nooit zoiets meegemaakt :P om 22.30 zat het vol en stonden er nog zo'n 350 mensen in de rij. Sommige mensen hebben zelfs 1,5 uur in de rij gestaan voordat ze naar binnen konden, wist niet dat het zo'n hype was!

Het ging echt hard los en de sfeer was geweldig, geen ruzies, niks kwijt etc :)

Pics online @ www.super-vet.nl

Promotiefilmpje 8 december

Comment

• Dat wordt dan volgende keer een grote tent voor de ingang en een extra geluidset + mobiele bar zodat je een dubbele opslag capaciteit. Leuk dat het zo aan het uitgroeien is.

Comment

Working...
                              X