Announcement

Collapse
No announcement yet.

Filmpjes van dj's!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Filmpjes van dj's!

Heey,
    het leek mij wel leuk om hier een topic over te openen, dus zoals de titel al zegt post hier filmpjes van jezelf of andere dj's in actie!
    Als ik binnekort ergens moet draaien zal ik ook een filmpje opnemen :wink:

Om even af te trappen: (even kopieeren in je browser)

http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/4inhetland/home/)/system/video/html/components/actueel/4inhetland/miMedia/2006/week42/do_bekende_dj.avi_plain.xml

Dit filmje kwam ik net tegen het is ook meer een interview maar wel leuk om te zien!

Enjoy!

Moet je eens op YouTube kijken en dan zoeken naar je favoriete DJ's :wink:

Comment

Funky Ro @ Hillywood

Zet je geluid niet te hard :wink:

Comment

Funky Ro @ Hillywood

Zet je geluid niet te hard

dat geluid :evil: kun je niet een keer gewoon je geluid inpluggen op je mixer of zo?? en werk eens een keer met een goed digitaal videocamera-tje, ik vind het vaak erg onduidelijk.

Begrijp me niet verkeerd, maar als je toch overal je filmpjes aanbiedt, zorg dan wel effe voor een goede kwaliteit beeld en geluid, dit lijkt allemaal te zijn gefilmd met mob. telefoons, heb ik nog nooit mooie filmpjes vanaf zien komen.
        Je zit op nogal wat forums, zorg dan als je daar linkt, voor goed "reclamemateriaal"

:wink:

Comment

ben het er eigenlijk wel mee eens maar wel gewoon vet filmpje!:D, trouwens ik heb nog steeds niks gehoord over die sean paul remix :o

Comment

hier met goed geluid dan:

Filmpje 1
            Filmpje 2

Comment

nu zijn ze opeens stukken vetter! :P toevallig in filmpje 1 nog die sean paul remix 8)

Comment

Jep, ik zal hem sturen wanneer ik hem weer op mijn computer heb staan!

Comment

Kijk, die laatste 2 :P grote klasse, nette filmpjes.

Comment

Inderdaad een heel stuk helderder en verstaanbaarder. Had je ze gecomprimeerd de eerste keer?

Comment

Haha, nee die eerste is met een telefoon gemaakt en de andere met een filmcamera. Vandaar het verschil.... :wink:

Comment

Opvallend, je staat behoorlijk laag met je spelers, heb je daar geen last van tijdens het draaien?? ik zie je een paar keer behoorlijk voorover staan.

Verder, vraag iemand voor de volgende supervet-feesten, is beduidend beter :P

Comment

Ja, het stond redelijk laag. Had wel last van mijn nek op het einde, maar ik kom vaker naar Hilversum!! :D ging los als een tierelier

Comment

-

Comment

Hier een filmpje van mij tijdens B2s Rookie Nights @ Outland Rotterdam....

Dit is het filmpje van de voorronde:

Dit is het filmpje van de finale:

Have fun.....:p

Comment

Working...
                              X