Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe schadelijk is een garage voor je app

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe schadelijk is een garage voor je app

Heej mensen,

Ik kan binnen nu en een maand over een schuurtje / garage beschikken, het lijkt me zeer interessant. Maar hoe schadelijk is het nou voor je apparatuur? Dit met de hogere vochtconsecratie dan is bijv. je eigen woonkamer ed. vooral in de winter / herfst.

Wat wil ik in eerste instantie opslaan?
    DMX balk(en) met parretjes
    kratten met daarin kabels
    statieven
    lichteffecten

Hoe gevoelig zijn bijv. DMX T4's, lichteffecten?

statieven en parren daar valt alleen veel aan te verroesten..

Later:
    Decoratie materiaal, truss ed

Dus NIET zeer gevoelige apparatuur zoals mengpanelen, cdspelers, (actieve) speakers ed

Wie kan mij meer informatie verschaffen?

Moeilijk antwoord op te geven, ligt natuurlijk aan de vochtingheid. Staat er constant water op de vloer omdat het dak zo lek als een mandje is of is het schuurtje goed geisoleerd. Hier is moeilijk iets over te zeggen.

Comment

Het schuurtjes is aardig op leeftijd, volgens mij niet lek met een lek dak oid. Isolatie kan denk ik wel wat beter.. Eigenaar gaf aan van "in de winter en najaar kan het wel vochtig zijn denk ik, dus..."

Mijn vraag is ook een beetje de bovenstaande apparatuur, zou die in een (misschien klein beetje vochtige) garage kunnen worden opgeslagen. Met name die T4 maak ik me "zorgen" over omdat hier electronica in zit. Hoe gevoel is deze apparatuur voor vocht?

Comment

hmmm waarom zou je je apparatuur er opslaan als je niet zeker weet of dit juist is voor je apparatuur...

Comment

Als je huis te klein wordt zoek je alles waar je maar je rotzooi kwijt kunt :D

Comment

Óf je moet alles in Pelican cube cases willen stoppen...
            - waterdicht
            - onbreekbaar
            - stofvrij
            - bestand tegen roest
            Maar dan ben je wel veel geld kwijt, 500 euro per case ongeveer, en dat voor ca. 60x60x60

Comment

Tja dat opbergprobleem is bekend haha op m,n kleding kast staan m,n parren gestapeld enzo haha.

maar zou eigenlijk eerder een box huren ofzo i.p.v een schuur.

je weet wel dat zijn van die boxen die je kan huren voor je spullen in te zetten met 24 uur camera bewaking enzo..

Comment

Als het echt vochtig is zou ik het niet doen, vochtschade merk je niet direct, maar pas zodra de boel gaat oxideren. Sta je lekker te draaien stoppen je parren er opeens mee. Niet doen dus. Vocht is funest voor je apparatuur.

Comment

Working...
                X