Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat vraag jij voor het draaien met of zonder drive-in show?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vraag jij voor het draaien met of zonder drive-in show?

Ik ben benieuwd wat jullie vragen.
    Voor een complete show van licht en geluid voor 4 uur lang draaien ...

Ja hoe groot wil je, mijn prijzen beginnen bij 120 euro voor 4 uur excl. transport. En dan kun je nog uitbreiden tot .......
    Exacte prijzen zijn nog altijd te vinden in de prijslijst die op mijn website te vinden is.

Niet moeilijk doen met de aard van het feest, dit kost het geen disscusie.

Comment

Ik draai geen drive in shows meer. Om een drive in bij ons te boeken ben je voor 4 uur minimaal € 300 ex. BTW kwijt en dan heb je een simpel setje.

Mijn gage voor draaien is vanaf € 150 ex. BTW voor 2 uur draaien zonder apparatuur (dus alleen CD's meenemen) dan verwacht ik wel dat er goede apparatuur staat (Pioneer CD spelers in iedergeval) en dat ik mijn eigen ding kan doen (house met een beetje urban).

Comment

Ik blijf natuurlijk hobbyist, en ik vind het juist leuker om met de volledige set op pad te gaan, vandaar dat ik ook alleen de optie heb om bezwaar tegen een effect te melden :P

Voor de volledige set betaalt men bij mij €100,- voor 3 uur, een extra uur (of meer) kan er dan nog bij:
        €15,- vóór 0.00 uur
        €20,- ná 0.00 uur

Dan heb je qua geluid: 2x300 watt, laptop met een hoop liedjes, koffertje CD's
        Qua licht: Dura-trussysteem met 2 windups en 3 meter truss(dunnere versie), t'4 met par56 short black, 2 aztek DJ Robo scans, mushroom, aquatic, 1500 watt strobe en 'n rookdoosje op de grond.

[EDIT]

Comment

Originally posted by Rick
          (P.s., Robert en Patrick, er staat een foutje in jullie bericht...
          "Ik doe geen drive-in-shows meer draaien"
          "120 euro voor 4 euro")
          Wat is er bij mij fout dan?

Comment

Marktconforme prijzen bij ons in de regio beginnen vanaf € 250.- excl. BTW. Hiervoor heb je dan een fatsoenlijke dj die de boel aan het zwingen krijgt. Een kleine geluidset bestaande uit twee topkastjes en een simpel parsetje. Ik weet dat wanneer je dit in de randstad ga doen je makkelijk het dubbele kan vragen. let op mensen wil dan wel vermaakt worden.

Tot een man of 500 man een trusscarre in het midden met vier msd scanners, 16 par, paar mh`s vroegen wij al snel 800 - 900 euro.

Comment

Wij werken op dit moment een een viertal "standaard sets". De kleine show bestaat uit een DJ, een klein geluidssetje (2x ZX5 op statief) en een parset. Deze kost € 150,- excl. BTW per 4-uur.

Voor bruiloften bieden we vaak één maatje groter aan. In dit geval word er een trussje van 6m. geplaatst met hieraan 2 Par sets, 2 Headjes, en een 50cm spiegelbal. Ook word er een grotere geluidsset geplaatst (in dit geval dus aangevuld met twee baskasten). Deze kost € 250,- excl. BTW per 4-uur.

Voor schoolfeesten bieden we vaak de show aan tot ca. 1000 personen. Deze bestaat uit een trusscarré, met een 16 tal parren, 4 headjes, een Atomic strobo. Deze kost € 800,- excl. BTW per 4-uur.

Comment

Originally posted by Robert
                Wat is er bij mij fout dan?
                Vond ik een beetje kromme zin, maar als je 'm zo wil laten, haal ik 'm wel weg.

Comment

Originally posted by Rick
                  (P.s., Robert en Patrick, er staat een foutje in jullie bericht...
                  "Ik doe geen drive-in-shows meer draaien"
                  "120 euro voor 4 euro")
                  Veranderd, tnx.

Comment

Ik reken voor vier uur licht en geluid compleet..

250 Euro...

Heb ik een mooi rekensommetje van gemaakt enzo zodat het er serieus uitziet.

Comment

Houd iedereen ook rekening mee met:
                      - Afschrijving van apparatuur (je wilt neem ik aan na xx jaar weer nieuw, meestal nog tandje beter)
                      - Afschrijving verbruiksartikelen : kabels, maar vooral lampen, vloeistof ed
                      - "Uurloon" je wilt ook nog wat verdienen
                      - Aanschaf van cd's en andere muziekdragers
                      - Kosten van website, opslag (indien noodzakelijk), huur van dergelijke
                      - Wie vult me aan..

Comment

Originally posted by Citybeatz
                        Houd iedereen ook rekening mee met:
                        - Afschrijving van apparatuur (je wilt neem ik aan na xx jaar weer nieuw, meestal nog tandje beter)
                        - Afschrijving verbruiksartikelen : kabels, maar vooral lampen, vloeistof ed
                        - "Uurloon" je wilt ook nog wat verdienen
                        - Aanschaf van cd's en andere muziekdragers
                        - Kosten van website, opslag (indien noodzakelijk), huur van dergelijke
                        - Wie vult me aan..
                        - benzinekosten
                        - gratis eten en drinken

Comment

Een rekening worden volgende dingen berekend

Kosten apparatuur (vloeistof , nieuwe apparatuur , kabels lampen e.d)
                          Loon (lj en dj)
                          Reiskosten
                          En eventuele extra,s als lasershow , sneeuw etc...

Comment

ik doe nog niet zo moeilijk en draai ook nog niet echt vaak op feesten en partijen maar een tijdje geleden een eindfeest van groep 8 gehad en daar hadden we toen 30 euro ong. voor gevraagd

Comment

Hier bericht van iemand uit de randstad.. Prijzen liggen laatste hier inderdaad hoger (prijzen op me site kloppen dus niet ;) )

Setje met 2 topkastjes, parsetje met 2 scans word hier tegenwoordig 250 ex btw voor gevraagd.

Maatje groter, trussje 6/8 meter (afhankelijk van locatie), 8 parretjes, strobe, en 4 scans, geluidssetje met 2 topkasties en wat subjes (2 dus :roll: ) kost rond de 400/500 euro (afhankelijk van: tijden, afstand, drukte dat weekend, enzovoorrrt)

nog een maatje groter:

12 meter truss, 12 parren, 6 scans, strobe 4 subs en 2 topkasties, kosten: 700/800

En als laatste
                              Stereo Events Extreme On Tour ;)

carre afhankelijk van zaalgroote, vaak 16 tot 24 parretjes, soms 4 headjes, 8 scans, atomic, soms spigelbol 1 meter, dikke geluidsset (huur vaak 6,3 kw setje) en dan was ik er aardig geloof ik... Prijs: tussen de 1100 en meest extreme variant die hier weg is gegaan 1500 eurie..

allen uiteraard met (goede :p ) dj, lightjockey, personeel, gratis eten voor ons enzovoorrrtt...

Reden dat ik omhoog ben gegaa met prijzen is dat je stuk serieuzer overkomt naar een klant toe, en ik vind dat het het best waard is :)

Dan nog als dj: op het moment krijg ik van boekingsbureau zo'n 30/35 euro per uur.

Comment

Working...
                              X