Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat vraag jij voor het draaien met of zonder drive-in show?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke, ja ik ben ook van plan om ledparren te nemen. Maar voordat ik ze aanschaf probeer ik bij jullie 'led dag' te zijn.

ja, sorry. De aquatic is wat jij zegt ja. ik haalde wat dingen door elkaar.

ja, ik zal morgenmiddag is wat aan het rekenen gaan en dan zal ik mijn uitkomst met toelichting aan jullie laten weten. Zodat jullie wat commentaar kunnen geven als jullie willen.

Comment

Onze LED-dag? Die is een hele tijd geleden al geweest. De resultaten hiervan zijn reeds bekend en te vinden in de Verlichting & Decoratie-sectie, in het review- of kennisbankdeel.

Comment

Review led vergelijkingsmiddag.

Als je dan toch led overweegt, zou ik ook eens kijken naar de KLS-800 met trileds.

Comment

Omdat iedereen over je apparatuur zeurt.

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
          Losse verhuur moet je over laten aan de professionele bedrijven die zich hier op hebben gefocust. Er is veel ellende in verhuur als kapotte troep, voorraad inventaris die plots niet op tijd terug is. Sta je dan als je de avond moet draaien, met kapotte troep of helemaal niks.

edit: heb even je inventaris lijstje gekeken. Je bent echt gek als je het gaat verhuren, vragen om problemen!

Ook zou ik graag willen weten omdat ik de ene keer 4 uur draai en de andere keer 6 uur:
          - Wat tellen jullie bij afschrijving voor deze apparatuur?
          Lekker lineair afschrijven die hap; je bedenkt eerst hoeveel jaar je moet een goed wilt gaan doen, dit is meestal vier jaar. Je bedenkt hoeveel shows je doet op een jaar en wat je toenamen per jaar is. Laten we zeggen 10, 12, 14, 18 (54 in totaal).

Voor iets wat 500 euro heeft gekost leg je per keer 9,nogiets "opzij"

- reiskosten per km. En hoeveel km's zitten erbij de prijs inbegrepen?
          0,35 km, inbegrepen kies je zelf hoeveel je dat doet. EN VERGEET JE PAPA NIKS TE GEVEN ANDERS RIJD DIE VOLGEND JAAR NIET MEER VOOR JE !!

- Wat hebben jullie als gemiddeld uurloon?
          Ik verhuur me zelf voor 45,- exclusief BTW per uur (DJ, Freelance, Koerier, Callcenter)

- hoeveel zouden jullie mij per uur geven, als je mij op een feestje zou willen(jullie als klant)?
          [b]Hoe weet ik nou hoe je draait, hoeveel ervaring je hebt, op basis van je spullen zit je tegen de onderkant van de markt. Alsjeblieft 150 euro is wel een mooi bedrag voor 4 uur.

- Wat vragen jullie na 0:00 voor uurloon?
          Veel geld, ik werk heel veel na 00.00 uur gewoon lekker tegen die 45,-

- als ik nog iets vergeet laat het dan aub weten, en probeer dan gelijk antwoord te geven.
          Last edited by Citybeatz; Saturday-05-06-2010, 10:07.

Comment

Over de show op zicht: post eens een foto, netheid zegt heel wat.

Comment

@ Rick1993

Ik heb hier wat foto's van mijn hobby drive inn, zoals hij nu opgesteld staat. Hij staat bij ons in de schuur, dus een beetje een rommeltje maar daar moet je dan maar even doorheen kijken, haha:p. En netjes opgezet is het ook niet helemaal 100% maar dit is om alles op DMX te kunnen zetten(i.v.m. veel nieuwe spullen).
              Attached Files

Comment

Foto's werken niet.

Comment

nee, daar kom ik nu ook achter. Maar hoe moet ik dat doen dan?

Comment

upload ze even op www.bax.dj-walter.nl gratis en goed. Daarna post je de links van de foto's hier . Het upload script werkt niet op het forum.

Comment

Online hosten. Snelste manier is mijnalbum.nl of http://imageshack.us/

In beide gevallen staan ze zo online, en weet je bijna zeker dat ze er over 10 jaar nog steeds staan.

Comment

@ Dj Walter, hoe moet de links dan hier krijgen? want ik zie namelijk helemaal geen links als ik ze geupdated heb.

Comment

als het goed is zie je foto bekijken. dan kopieer je de link en plakt hem hier.

Comment

Als je de foto geupload hebt rechtermuisknop op afbeelding -> eigenschappen, en dan de link kopieëren.

Comment

Ff gezocht op mijn server en gevonden:

Heb je geen foto van de voorkant? dan zien we namelijk wat meer dan alleen de zijkanten.

Comment

Oke, bedankt Walter!

Comment

Working...
                                X