Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het komen aan opdrachten/boekingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Boekingen krijg je niet in je schoot geworpen je moet gewoon veel lobbyen wil je veel boekingen binnenhalen......dat wil zeggen veel feestjes afgaan in de regio in de scene waarin je wil gaan draaien. probeer jezelf hier en daar is voor te stellen wie weet loop je de goeie man of vrouw tegen het lijf. Veel demo`s maken en opsturen wil zeker helpen. Film af en toe is een setje van jezelf zodat ze ook echt kunnen zien dat jij het ben en wat jou houding is achter de mixer (wat ik zelf persoonlijk erg belangrijk vind). Daarnaast wil ik je adviseren om een account aan te maken op partyflock als je die nog niet heb en probeer jezelf daar veel te presenteren dus veel aanwezig zijn op het forum.....het kost allemaal veel tijd en energie maar uit eindelijk als het balletje gaat rollen dan komen de boekingen vanzelf binnen en zorg er ook voor dat je er zelf met een goed gevoel van uit ga en dat je er klaar voor ben want wat er hier boven net werd verteld verneuk je het 1x dan is dat omdat je een beginner ben maar verneuk je het telkens dan kan je het idd wel shaken...... suc6 :D

Comment

Nog 1 aanvulling, maak mooie visite kaartjes, en zorg dat je er altijd een paar bij hebt.

Comment

hoe maken jullie reclame voor jullie drive in

beste leden

ik wil weer met muziek beginnen
        ben er mee gestopt ivm prive problemen
        maar nu wil ik graag weten hoe jullie reclame
        maken voor jullie site en dat ze jullie kunnen boeken
        hoe krijg ik dus opdrachten om te draaien
        en kan het lang duren

Comment

Ik wist dat we daar nog een oud topic over hadden, kunnen we mooi recyclen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik wist dat we daar nog een oud topic over hadden, kunnen we mooi recyclen. ;)
            excusses had hem niet gezien
            bedankt voor het verplaatsen

Comment

Geeft niet, ik moest hem ook ergens van onder een steen opgraven, maar zo kunnen we wel alles mooi bundelen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Geeft niet, ik moest hem ook ergens van onder een steen opgraven, maar zo kunnen we wel alles mooi bundelen.
                okee
                en daar heeft u gelijk in

Comment

Ik krijg veel boekingen binnen, en de meeste komen toch van mond tot mond reclame.

Comment

Klusjes die je netwerk vergroten goedkoop (+/- kostprijs) aannemen, uit die klusjes proberen 2 of meer andere klussen te halen. That's the way i work:)

Comment

Working...
                    X