Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fijne feestdagen en beste wensen in het nieuwe jaar
Gelukkig geven mensen commentaar, dat is toch een onderdeel van het forum en het idee achter een forum. Wel ben ik het eens dat soms de toon iets te hoogmoedig is. Laten we gewoon normaal tegen elkaar doen en enkel posten wanneer het zinnig en onderbouwd is. Verder dienen we allen te letten op ons taalgebruik en spelling. Zo is kwa geen Nederlands woord, Qua ken ik bijvoorbeeld wel :D
Gelukkig geven mensen commentaar, dat is toch een onderdeel van het forum en het idee achter een forum. Wel ben ik het eens dat soms de toon iets te hoogmoedig is. Laten we gewoon normaal tegen elkaar doen en enkel posten wanneer het zinnig en onderbouwd is. Verder dienen we allen te letten op ons taalgebruik en spelling. Zo is kwa geen Nederlands woord, Qua ken ik bijvoorbeeld wel :D
Jullie ook allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en hopen dat iedereen het erg druk mag krijgen!!
bij jullie gaat dat cker weten lukken in jullie nieuwe hokkie, complimentjes hoor!!! zeer grote vooruit gang.. kheb wel paar leuke dingen zien staan weer :mrgreen:
Comment