Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat doe je in het normale leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doe je in het normale leven

wat doe je in het normale leven? werk je ? ga je naar school ?

tell us!

ik werk in de horeca in een restaurant and believe me it sucks!!
    Daarbij ga ik een keer per week naar school

ik ga naar school wel 5x per week :shock: :shock: :shock:

verder doe ik niks :P ;)

ps de topic'en blijfen maar komen ;)

Comment

dope topic :P
      ik ga naar school doe MAVO opleiding (2e klas)
      moet 12 km fietsen voordat ik op school ben (arme ik)

Comment

ik wel 5 minuten :twisted: :twisted:

Comment

ja, topic is leuk bedacht :) nog even en er is een jaarlijks Bax-Shop forum BBQ ! 8)

maargoed,

Ik ben zelf nog student, zit in Utrecht op School (Hoge School Utrecht) doe Bedrijfskundige Informatica. En werk als (Parttime) systeem beheerder(heb daar diploma's voor gehaald :)) bij een groot bedrijf met klanten als KPN, Hema, Nuon en ga zo maar door :lol: en ik vind het geweldig :P

Comment

Ik bouw al 20 jaar schakel en verdeelinrichtingen, en ga dus al lang niet meer naar school :D
            De kasten die ik bouw zijn hoofdverdelers voor fabrieken, scholen, bejaardenhuizen, en de grotere woonhuizen. Vemogens varierend van 16 tot 2500 Ampére.
            Dus ik moet af en toe wel lachen als ik op somige fora lees hoe ingewikkeld mensen doen over een stroompje van 32 Ampére. :lol:

Comment

Ik ga naar school, laatste jaar HAVO :wink: Hierna waarschijnlijk Accountancy sturen in Breda.

Comment

Ik ook nog steeds naar school, HAVO 4, voor de tweede keer, ghehe :oops:
                Daarna denk ik dat ik de ICT-richting opga, naar de HZ.

Comment

Ik ben bedrijfsleider van een tomatenbedrijf in Rilland, 7 jaar nu. Verder heb ik parttime een eigen drive in en verhuurbedrijf, Full Effect v.o.f., dit hoop ik in de nabije toekomst uit te kunnen bouwen tot een volwaardig fulltime drive in en verhuur bedrijf.

Ow, en als hobby veel computer werk, designen voor websites en heel veel muziek.

Comment

Ik ga 5x per week naar school (havo, zit in 5de jaar) en wanneer ik slaag ga ik eerst een jaar werken (eigen bedrijfje opzetten en SUPERVET tot een landelijk feest maken). Daarna media & entertainment of anders de ROCK academie in Tilburg voor DJ/producer/music manager.

Ben samen met Nathanael Bax light & Sound begonnen. Maar sinds afgelopen maand hiermee gestopt wegens verschillende redenen, vandaar dat jullie mij ook niet meer in de nieuwe shop zullen aantreffen. Misschien als DJ voor cursussen, opening o.i.d. maar niet meer als verkoper helaas!

Verder is draaien mijn grote passie en hier wil ik zeker mee door, ook net begonnen met producen, is wel erg moeilijk maar erg leuk! Je zou kunnen zeggen; MUSIC IS MY LIFE :lol:

Comment

Ik doe 4e jaar vmbo-k richting electrotechniek.. is wel te doen :P

Volgend jaar 4 jaar bbl opleiding op het roc :) en daarna wil een eigen cafe beginnen :) als dat lukt :P

Comment

Originally posted by Robert
                        Ben samen met Nathanael Bax light & Sound begonnen. Maar sinds afgelopen maand hiermee gestopt wegens verschillende redenen, vandaar dat jullie mij ook niet meer in de nieuwe shop zullen aantreffen. Misschien als DJ voor cursussen, opening o.i.d. maar niet meer als verkoper helaas!

Verder is draaien mijn grote passie en hier wil ik zeker mee door, ook net begonnen met producen, is wel erg moeilijk maar erg leuk! Je zou kunnen zeggen; MUSIC IS MY LIFE :lol:
                        Jammer dat je ermee gestopt bent!
                        Ben benieuwd naar je productie's en hopelijk horen we nog veel van je! 8)

Comment

school

hey jongens
                          ik zit op een bbl opleiding tandtechniek niet bekend misschien maar je moet het zien als kunstgebitten maken en mondbitjes nachtbeugels kronen weetje wel die goude voor in je mond enzov.
                          verder veel hobby`s en 1 dag naar school in Utrecht naar het IVT

groete
                          Evert

Comment

Re: school

Originally posted by free energy
                            hey jongens
                            ik zit op een bbl opleiding tandtechniek niet bekend misschien maar je moet het zien als kunstgebitten maken en mondbitjes nachtbeugels kronen weetje wel die goude voor in je mond enzov.
                            verder veel hobby`s en 1 dag naar school in Utrecht naar het IVT

groete
                            Evert
                            Ik zag in je profiel ook al dat je
                            assistend tandtechnicus
                            bent :wink:

Comment

Re: school

Ik zag in je profiel ook al dat je
                              assistend tandtechnicus
                              bent :wink:[/quote]

ja idd jij ook dan?

Comment