Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat doe je in het normale leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: school

Hij merkt alleen een spelfoutje op in je profiel :wink:

Comment

Originally posted by Rick
      maar ik heb het woord assistend tandtechnicus niet eens gebruikt in mijn topic dus ??

Comment

Sonic Boom en ik hebben het over je profiel.
        Daar staat het wel, moet je maar even kijken. :wink:

Comment

Sonic Boom en ik hebben het over je profiel.
          Daar staat het wel, moet je maar even kijken. :wink:
          oke maar zo schrijf je het wel hoor

Comment

assistent met een d? uit welk gat kom jij? :roll: tis het toch ernstig gesteld met de nederlandse taalkennis :roll: :cry: :cry: :cry:

Comment

Ben jij docent Nederlands ofzo :lol:

Goed wat ik in het "dagelijks" leven doe, school...
              Momenteel HAVO 3, best zwaar jaar, veel vakken die met geen ... kunnen schelen. Als ik havo 4 haal vind ik alles ff best. Part-time dan natuurlijk City Beatz en voor Bax-shop

Comment

nee hoor, irriteer me alleen aan het veelvoudig maken van fouten hier, een lettertje omdraaien in je teksten,, hmmzz gebeurt mij ook wel is.. maar vervolgens nog zeggen dat je het zo schrijft... :roll:

maar nu ik hier toch reageer:

ik doe de gewasbescherming op 3 vestigingen van een glastuinbouw bedrijf (zo'n 25 hectare totaal) verder gaat er heeeeeeeel veel tijd in mn bedrijf... ook speel ik graag met websites en forums, zo ben ik momenteel bezig wat updates te maken voor dit forum ;-)

Comment

Originally posted by free energy
                  maar ik heb het woord assistend tandtechnicus niet eens gebruikt in mijn topic dus ??
                  Het is wel goed om te zien dat je lekker consequent bent :lol:

Comment

Is er nergens een forum waar mensen zich druk kunnen maken over het juiste gebruik van de nederlandse taal?
                    Ik vind het telkens weer zonde als een topic wordt vervuild met opmerkingen over het "verkeerde" taalgebruik. Niemand is perfect, bovendien zijn er belangrijkere en vooral interesantere dingen om je druk over te maken dan over het gebruik van de nederlandse taal.

Comment

Je hebt gelijk john, maar ze zijn er hier zelf ooit over begonnen, en dan moet je uiteraard wel consequent blijven.

En als je met je vak bezig bent, moet je wel de taal beheersen, zeker als je websites gaat bouwen.

Neem deze, van de website van Free energy, materiaal:

audio

(helaas nog geen plaatjes aanwezig)

1x mengpaneel

2x groote boxen

2x kleinere boxen

1x bas box

1x cd speler

1x laptop met Virtual DJ

1x versterker

+ alle overig kabels

Ik zie er al 2.

Een aantal mensen wilden hier correct Nederlands, let er dan speciaal in je teksten op internet op, je profileert je hier.

Verder weer ontopic :arrow:

Comment

Originally posted by sonic boom
                        Originally posted by free energy
                        Het is wel goed om te zien dat je lekker consequent bent :lol:
                        ben dyslecties dus zeik niet zo
                        kan er toch ook niks aan doen

Comment

Voel je niet al te aangevallen, we dwalen te erg af..

Comment

ben dyslecties dus zeik niet zo
                            kan er toch ook niks aan doen
                            Maakt ook niet uit, meld het wat eerder. En zorg dat iemand je teksten voor websites even doorneemt, om grote fouten te voorkomen, anders word je niet serieus genomen. Er is altijd wel iemand te vinden die dit voor je wil doen.

Comment

Wat mij opvalt is dat er heel erg geouwehoerd wordt over spelfouten het is maar een forum.
                              Er zijn hier geen mensen die arabisch typen dus wat is het probleem.
                              Maar goed spelfouten op een website komt inderdaad niet professioneel over als je een beperking hebt wat je spelling verneukt laat het dan door iemand typen die wel de nederlandse spelling perfect beheerst..

Comment

Oke, nu weer ontopic. Er zijn admins genoeg die anderen op hun spelfouten kunnen wijzen. Dus nu weer ontopic en laat het corrigeren maar aan de admins over.

In het dagelijkse leven run ik het webshop bedrijf bax-shop.nl, zoals de meeste wel weten. Verder ben ik nog accountmanager voor een automatiseringsbedrijf. Twee leuke banen wat zeer goed te combineren is.

Comment

Working...
                                X