Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Goed wat ik in het "dagelijks" leven doe, school...
Momenteel HAVO 3, best zwaar jaar, veel vakken die met geen ... kunnen schelen. Als ik havo 4 haal vind ik alles ff best. Part-time dan natuurlijk City Beatz en voor Bax-shop
nee hoor, irriteer me alleen aan het veelvoudig maken van fouten hier, een lettertje omdraaien in je teksten,, hmmzz gebeurt mij ook wel is.. maar vervolgens nog zeggen dat je het zo schrijft... :roll:
maar nu ik hier toch reageer:
ik doe de gewasbescherming op 3 vestigingen van een glastuinbouw bedrijf (zo'n 25 hectare totaal) verder gaat er heeeeeeeel veel tijd in mn bedrijf... ook speel ik graag met websites en forums, zo ben ik momenteel bezig wat updates te maken voor dit forum ;-)
Is er nergens een forum waar mensen zich druk kunnen maken over het juiste gebruik van de nederlandse taal?
Ik vind het telkens weer zonde als een topic wordt vervuild met opmerkingen over het "verkeerde" taalgebruik. Niemand is perfect, bovendien zijn er belangrijkere en vooral interesantere dingen om je druk over te maken dan over het gebruik van de nederlandse taal.
ben dyslecties dus zeik niet zo
kan er toch ook niks aan doen
Maakt ook niet uit, meld het wat eerder. En zorg dat iemand je teksten voor websites even doorneemt, om grote fouten te voorkomen, anders word je niet serieus genomen. Er is altijd wel iemand te vinden die dit voor je wil doen.
Wat mij opvalt is dat er heel erg geouwehoerd wordt over spelfouten het is maar een forum.
Er zijn hier geen mensen die arabisch typen dus wat is het probleem.
Maar goed spelfouten op een website komt inderdaad niet professioneel over als je een beperking hebt wat je spelling verneukt laat het dan door iemand typen die wel de nederlandse spelling perfect beheerst..
Oke, nu weer ontopic. Er zijn admins genoeg die anderen op hun spelfouten kunnen wijzen. Dus nu weer ontopic en laat het corrigeren maar aan de admins over.
In het dagelijkse leven run ik het webshop bedrijf bax-shop.nl, zoals de meeste wel weten. Verder ben ik nog accountmanager voor een automatiseringsbedrijf. Twee leuke banen wat zeer goed te combineren is.
Comment