Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plaats hier je logo / banner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plaats hier je logo / banner

Omdat mijn nieuwe logo niet geweldig goed van kwaliteit is, daag ik iedere fotoshopper uit om een nieuwe te maken, uit de nieuwe logo's selecteer ik dan een winnaar :)
    Ook mogen jullie een banner en buttons maken voor de site.
    zie www.decibeldriveinshows.nl voor opbouw, oude logo e.d.

Succes! :D

en als je nou geen fotoshopper bent ? ;);););)

Comment

Ach, als je iets hebt mag je 't insturen, ik zie wel welke d'r het leukst is :D

Comment

wat is de prijs ? :oops:

Comment

een te gek feest houden en zoveel mogelijk mensen en de tent helemaal los laten gaan! 8) :roll:

Comment

Je kan 'n kusje van mij krijgen als prijs :lol: :oops:

Comment

Ik heb even de titel aangepast, zodat het voor iedereen nut heeft. In dit topic mogen jullie een logo/banner of eigen ontwerp plaatsen, zodat anderen hier van kunnen leren. Dit lijk mij wat effectiever.

Comment

Ik zal eens kijken wat ik kan maken, ik post later wel. Kun je hier trouwens img's plaatsen?? of is dit geblocked?
                Ik beloof niet dat het direct geschikt is voor de sites die hier worden gereviewed, maar als het loopt kan ik wel wat moois maken.

Ik denk trouwens wel dat er niet zomaar gekopieerd mag wordenvanaf het forum, moet wel netjes via mail lopen als het zover is. En als er commentaar (opbouwende kritiek) op komt, moet niet iedereen gaan huilen. Eerlijk duurt het langst.

Link verwijderd door maarten.

Effe een voorbeeld photoshoppen om te testen, m'n kerst/ nieuwjaarswens van dit jaar.

greetz

Comment

het kan nog :P

Comment

En desnoods zet je het resultaat ergens anders online en plof je hier een link neer, dat kan ook.

Comment

Links allebei verwijderd door maarten.

Zo maar even wat zitten rommelen om aan te geven wat er mogelijk is en hoe je iets aantrekkelijker kan maken.

(Dit is gezamelijk met een vriend gemaakt, de basisbanner staat ook op Art-forums, is dus niet voor openbaar gebruik, tenzij met toestemming :P)

Comment

Ik hoop dat je niet dat geintje op een website zo letterlijk wil gebruiken, ik zou er echt knetter van worden.

Vind alleen de tekst van "showcase" iets minder duidelijk en "light en sound" vind ik er maar bijgepropt, voor de rest ziet het er leuk uit

Comment

Originally posted by Citybeatz
                          Ik hoop dat je niet dat geintje op een website zo letterlijk wil gebruiken, ik zou er echt knetter van worden.

Vind alleen de tekst van "showcase" iets minder duidelijk en "light en sound" vind ik er maar bijgepropt, voor de rest ziet het er leuk uit
                          ligt maar net hoe de rest van de website er uit zou komen te zien ;-)

die teksten is gewoon dat lettertype en dat "bij gepropt" vind ik wel mee vallen eigenlijk... tis jammer dat ik alle website ontwerpen waar ik ooit aan meegewerkt heb weg heb gegooit... zat veel leuks bij..

Comment

Je moet het in het kader van de hele website zien voor je dat kan beoordelen. Verder heb ik niet gezegd het te zullen gebruiken op een website, ik was er mee aan het spelen, meer niet.
                            Maak je kritiek eens wat opbouwender Citybeatz, anders krijg je steeds weer hele reactieve reacties naar je toe geworpen.

De teksten worden duidelijker als het in de ware grote word gepost, maar dit kost webspace, en dus heb ik dit niet gedaan omdat het een trailversie is die nooit ergens gebruikt gaat worden. In ware grootte is de afbeelding geen 600 maar 800 pixs breed en word dus duidelijker, verder is er nog een hoop te doen qua lettertype en evt effects. Dat
                            "light en sound" vind ik er maar bijgepropt
                            snap ik niet, leg uit, wat is er "bijgepropt" aan?

Comment

Originally posted by maarten
                              Je moet het in het kader van de hele website zien voor je dat kan beoordelen. Verder heb ik niet gezegd het te zullen gebruiken op een website, ik was er mee aan het spelen, meer niet.
                              Maak je kritiek eens wat opbouwender Citybeatz, anders krijg je steeds weer hele reactieve reacties naar je toe geworpen.
                              ik zou het niet prettig vinden als elke seconden die achtergrond van kleur veranderd. Maar zoals je zelf aangaft was je aan het spelen.
                              Originally posted by maarten
                              De teksten worden duidelijker als het in de ware grote word gepost, maar dit kost webspace, en dus heb ik dit niet gedaan omdat het een trailversie is die nooit ergens gebruikt gaat worden. In ware grootte is de afbeelding geen 600 maar 800 pixs breed en word dus duidelijker, verder is er nog een hoop te doen qua lettertype en evt effects. Dat
                              "light en sound" vind ik er maar bijgepropt
                              snap ik niet, leg uit, wat is er "bijgepropt" aan?
                              Als ik het zo zie, krijg ik de indruk dat het er later bijgezet is. Het kan beter, misschien als ander lettertype dat wonderen doet. Wat er onder de titel staat, het past gewoon niet bij het geheel. Komt misschien ook omdat het te veel over die koptel. is geplakt. Zou naam + slagzin ook iets meer naar links verplaatsen, zodat het beter uitkomt.

Reactie en opmerkingen die tot reactie kan leiden verwijderd(Patrick)....het is niet de bedoeling om iedereen klein te maken op het forum of reactie's uit te lokken, maar om van elkaar te leren!! Back on topic please

Comment

Working...
                              X