Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop winkel/evenementen foto`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik verwacht persoonlijk dat zaterdag de drukste dag wordt. Al heb ik hier maar 1 reden voor: de vrijdag werken de meeste nog, school ed.

Wat wil je, uitgebreidt advies en alle tijd zou ik zo vroeg mogelijk komen (dus slaapzak voor de deur ;) ) rond openingstijd. Wil je mensen gaan ontmoeten spreek dan zaterdag middag af, de meeste hebben dan tijd en kunnen 's avonds dan weer boekingen verwerken.

Comment

nee ik hoef geen uitgebreid advies hoor :wink:
      gewooon gezellig alles bekijken, en praten :D

Comment

Vandaag nog even langs bax geweest en het was al aardig lekker ingericht!
        Hierbij een aantal foto's van de dj booth en nog een van de koptelefoons die ik met mijn telefoon heb gemaakt :P
        De showroom gaat er echt mooi uit zien, super! 8)

Dj Booth

Dj Booth Overview

CDJ 1000 Mk3/ CDJ 200/ A&H X:One 62/ Sl 1200

Headphone Section

Comment

Haha, heb jij gewoon met je spycam foto`s lopen maken :evil: . Haha,

Comment

Nouja, kom maar op met de officiele foto's ;)

Comment

Originally posted by jochanan
              Haha, heb jij gewoon met je spycam foto`s lopen maken :evil: . Haha,
              thaan gaf toestemming :P

Comment

Ik wil best even foto`s maken, maar marco en maarten komen ook een deze dagen langs en die beweren hele mooie foto`s te kunnen maken :D , scheelt mij weer tijd :)

Comment

misschien handig voor nieuwe site

hey
                  is het misschien niet handig voor jullie nieuwe site dat jullie bij de orders een status invoeren bijv in behandeling,verzonden,klaar enzv. dat doen ze bij de meeste online shops wel dat is wel handig dan weten de klanten ook hoe hun bestelling er voor staat

groete
                  Evert

p.s. weten jullie misschien hoe het staat met mijn order nr.1517 ??

Comment

is het misschien een idee, dat als je ingelogd benr in de webshop dat je dan zonder gegevens in te vullen een vraag kan stellen?

p.s. weten jullie misschien hoe het staat met mijn order nr.1538 ?
                    :lol:

Comment

Originally posted by Vincent
                      is het misschien een idee, dat als je ingelogd benr in de webshop dat je dan zonder gegevens in te vullen een vraag kan stellen?

p.s. weten jullie misschien hoe het staat met mijn order nr.1538 ?
                      :lol:
                      hey vincent moet je gewoon even aanvinken dat je elke keer als je op het forum kom je automatisch ingelogd wil worden tenzij je bedoeld bij de winkelwagen
                      mzzl
                      Evert

Comment

Order status wordt inderdaad een onderdeel van de nieuwe webshop. Wanneer je dit nu wilt weten kan je het beste even bellen naar de winkel, zij kunnen je direct een update geven over de status van de bestelling.

Ingelogd blijven op het forum als in de webshop is mogelijk, je zal dan wel bij internetopties "cookies accepteren" moeten aanvinken.

Comment

Ik ben er vrijdag ik kom met bastiaan als t goed is hahaha!! 8)

Comment

ja nog even overleggen met me vader maar komt goed :P

Comment

Beste forumleden, hierbij alvast een kleine impressie van de nieuwe winkel. Met dank aan Maarten en Marco.

Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik
                              Klik

Comment

In wat voor soort pand zitten jullie nu? Lijkt net op een gewoon woonhuis namelijk...

Comment

Working...
                                X