Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop winkel/evenementen foto`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop winkel/evenementen foto`s

Eindelijk de nieuwe foto's op de webshop, 2e wel een beetje donker, maar ziet er netjes en ruim uit. kom binnenkort zeker even buurten en geld uitgeven.

Ja, deze zijn gisterenavond even snel geschoten om mensen een idee te geven. Er zullen zeker betere volgen, maar nog even geduld.

Comment

ik vind de foto's wel gelukt ziet er goed uit en al veel verder als 2 weken geleden! binnekort kom ik wel nog even langs om mijn freefloat op te halen 8) staan er al gewoon setjes waar je op kan draaien? moet wel even uitproberen :P

Comment

Moet ik anders even een paar foto's komen maken?? doe ik graag. Marco moet toch ook de updates er nog komen opzetten. Ik heb een goed digitaal toestel, dus zeg het maar.

Comment

Bedankt voor het aanbod, ik ga er graag op in. Dit wel even in de week van 22 januari aangezien dan alles nog meer op orde is.

Comment

Ziet er zo op het eerste gezicht erg sjiek uit. Knap werk!

Comment

Mailing mogen ontvangen, zeer profi uitstraling. Zag er zeer gelikt uit. Complimenten aan de designer!

Comment

Dankjewel, voor diegene die hem niet ontvangen hebben zie hier de nieuwsbrief online. Het is de bedoeling dat deze 1 tot 2 keer per maand de deur uitgaat met leuke aanbiedingen en uiteraard de laatste nieuwtjes.

Comment

heb helemaal niks ontvangen :o
                  maarja toch even geklikt dan en gefeliciteerd het ziet er goed uit!! :wink:

Comment

ik zie dat er op de open dagen een korting is van 5%
                    geld dit ook voor de webshop of alleen in de gewone shop?

anders wacht ik nog even met mijn bestelling plaatsen.. is mooi meegenomen natuurlijk

Comment

Alle acties zijn enkel geldig in de showroom zelf, helaas dit keer niet online.

2bastiaan welk e-mail adres gebruik jij?

Comment

-opgelost-

Comment

jammer dat de 5% korting niet geld in de webshop!
                          naja

Comment

Het zijn OPENDAGEN, kijken kijken dus ;), maak er een dagje uit van?
                            In de webshop zijn ook regelmatig xx% kortingacties! Meestal met onbekende duur. Dus houdt bax-shop.nl gewoon regelmatig in de gaten.

Comment

Denk niet dat Vincent even heen en weer gaat, aangezien hij ook in het pitoreske Kortenhoef woont en dat toch een aardig endje rijden vanaf goes is :lol:

Comment

Working...
                              X