Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop winkel/evenementen foto`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet, woon je ook in een loods? :P

Comment

Nee op de hooizolder van me oom harmsen :P

Ziet er wel mooi uit zal morgen is grondig komen inspecteren hahah!! :lol: :lol:

Comment

Originally posted by Robert
        Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet, woon je ook in een loods? :P
        Haha, meer gekeken alleen naar de hoogte, en het raam wat ik zelf vaag vond. Net van die lamellengevallen. Heb niks van een loods weg. Misschien is foto van de voorkant van het gebouw en de opslag zelf ook wel leuk?

En trouwens, het was vroeg :wink:

Comment

Wanneer gaat wie? Ik ga zaterdag denk ik even naar de opendag, anders morgenmiddag rond een uur of 2.....

Comment

Ik kom zaterdag ff langs :)

Comment

Ik denk dat ik even na school (14:05 uit) langs kom, wil wel ff weten wat ik nog gemist heb ;)

Comment

Zaterdag aanwezig!
                Waarschijnlijk te herkennen aan mij dj shirt :P
                En anders gewoon een truitje met v-hals achja spreek me maar aan of ik doe het, lijkt me leuk om eens een praatje te maken!
                Gaat gezellig worden en die foto's zien er ook goed uit vooral die tafel met die stoelen erg vet gedaan :wink:

Comment

doen jullie vrijdag ook shows?
                  aan gezien ik zaterdag van 10 tot 17 uur moet zeilen op de oosterschelde.
                  groete
                  evert

Comment

ik wilde vrijdag komen maar ik kan nu niet :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Comment

In wat voor soort pand zitten jullie nu? Lijkt net op een gewoon woonhuis namelijk...
                      In een net bedrijfspand, op een bedrijventerrein, lekker ruim. De laserfoto's komen uit de licht demo ruimte, is op een aantal foto's te zien als de donkere ruimte waar ook speakers staan. Ga komend weekend maar even kijken, is een nette tent geworden.

Comment

Originally posted by free energy
                        doen jullie vrijdag ook shows?
                        aan gezien ik zaterdag van 10 tot 17 uur moet zeilen op de oosterschelde.
                        groete
                        evert
                        Vandaag ook opendag, het is toch de 26'e :) !
                        Ik hoop dat je er nog wat aan hebt

Comment

ja ik kom straks eve langs :)
                          mzzl
                          evert

Comment

Originally posted by sonic boom
                            In wat voor soort pand zitten jullie nu? Lijkt net op een gewoon woonhuis namelijk...
                            In een net bedrijfspand, op een bedrijventerrein, lekker ruim. De laserfoto's komen uit de licht demo ruimte, is op een aantal foto's te zien als de donkere ruimte waar ook speakers staan. Ga komend weekend maar even kijken, is een nette tent geworden.
                            Kijk is waar ik woon slimmerd. Ga niet 170 km rijden om een showroom te bekijken. Verder ga ik ero ok niet me werk voor afzeggen.

:roll:

Comment

Originally posted by Stereo Events
                              Originally posted by sonic boom
                              Kijk is waar ik woon slimmerd. Ga niet 170 km rijden om een showroom te bekijken. Verder ga ik ero ok niet me werk voor afzeggen.

:roll:
                              moet je werken dan vanaaf?

Comment

Jap, en morgen overdag (Hocras) en morgenavond, en zondagavond. Aris op vakantie he :lol:

*Mensen die het niet snappen. Vincent is ook nog is een collega van mij.

Comment

Working...
                                X