Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop winkel/evenementen foto`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stereo Events
    Originally posted by sonic boom
    In wat voor soort pand zitten jullie nu? Lijkt net op een gewoon woonhuis namelijk...
    In een net bedrijfspand, op een bedrijventerrein, lekker ruim. De laserfoto's komen uit de licht demo ruimte, is op een aantal foto's te zien als de donkere ruimte waar ook speakers staan. Ga komend weekend maar even kijken, is een nette tent geworden.
    Kijk is waar ik woon slimmerd. Ga niet 170 km rijden om een showroom te bekijken. Verder ga ik ero ok niet me werk voor afzeggen.

:roll:
    Stoere taal !!!!!!

Comment

Jap, en morgen overdag (Hocras) en morgenavond, en zondagavond. Aris op vakantie he :lol:

*Mensen die het niet snappen. Vincent is ook nog is een collega van mij.
      zozo druk weekend

*collega in een restaurant, niet stereoevents;)

Comment

In wat voor soort pand zitten jullie nu? Lijkt net op een gewoon woonhuis namelijk...
        In een net bedrijfspand, op een bedrijventerrein, lekker ruim. De laserfoto's komen uit de licht demo ruimte, is op een aantal foto's te zien als de donkere ruimte waar ook speakers staan. Ga komend weekend maar even kijken, is een nette tent geworden.
        Kijk is waar ik woon slimmerd. Ga niet 170 km rijden om een showroom te bekijken. Verder ga ik ero ok niet me werk voor afzeggen.

Stoere taal !!!!!!
        Jap, en morgen overdag (Hocras) en morgenavond, en zondagavond. Aris op vakantie he :lol:

en nog vol met onbegrijpelijk taal ook... hocras? aris???

Comment

Originally posted by full effect

Stoere taal !!!!!!

en nog vol met onbegrijpelijk taal ook... hocras? aris???
          je kent de hocras toch wel.. die grootverbruik handel voor bedrijfen
          aris is de kok die werkt in het restaurant waar hij en ik werken
          het ging er ook om dat ik het snapte

Comment

Originally posted by Vincent
            het ging er ook om dat ik het snapte
            ben ik het niet helemaal mee eens aangezien dit een openbaar forum is, als het alleen voor jou en hem te snappen is kan je toch beter gebruik maken van de msn, e-mail of de pm functie van dit forum :wink:

Comment

het was afgelopen zaterdag erg gezellig!! :D

Comment

Inderdaad, de showroom is erg mooi geworden. Er waren leuke demo's (vooral van Numark) en stond er leuk Pioneer speelgoed, sfeer was gezellig en relaxt....

Zeker volgend jaar weer een opendag organiseren!

Comment

Jaa zeker! Ben op vrijdag geweest, denk dat het een zeer goede aanwinst is om vaker dingen te organiseren zoals een opendag (wil eventueel helpen met organisatie en voorbereidingen omdat ik me daar eventueel in de toekomst op wil gaan richten deels). Ook zoals eerder is genoemt die dj contest.

Nog meer doen, nog meer gezelligheid :)

Comment

Zo eindelijk weer even tijd om hier rond te neuzen. Echt hele hectische week achter de rug. Nachten van 2 - 3 uur waren meer regel dan uitzondering. Dit alles om de opendagen goed te verzorgen. Naar mijn inziens is dit heel goed gelukt, verder heel veel positieve reacties gekregen. Verder wil ik iedereen bedanken voor zijn inzet, bossen bloemen, cadeaus, flessen wijn, flessen champagne etc etc. Normaliter sturen wij de pakketten, deze dagen kregen wij erveel meer via de TNT.

Even terugblikkend op 26 en 27 januari kunnen we zeker concluderen dat het twee super dagen waren. Van 9.00 in de morgen tot 20.00 `s avonds alleen maar mensen in de winkel. Zaterdag was het rond 18.00 afgelopen, en geloof hier was ik best wel blij om :D . Naast een mooie omzet en een paar flinke order gewoon nog leuk kunnen bijkletsen met klanten die je normaliter alleen via de webshop zie, ook weleens leuk om iemand in levende lijve te ontmoeten.

Voor diegene die er niet waren hier nog wat foto`s van zowel de lege showroom op vrijdagmorgen als met de eerste mensen die naar binnen kwamen. P.s. volgende keer zullen we nog meer korting geven op het assortiment en nog meer demo`s. Dit waren echt de kaskrakers. Verder zullen we in 2007 zeker her en der wat demo middagen gaan organiseren, hier was nu al veel vraag naar.

klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik
                    klik

EINDE :D

Comment

jammer dat er een paar op zn kant staan, verders leuke foto's.

Comment

je zou hier bijna een foto player nemen :mrgreen:

maar ik heb niks gezegt natuurlijk

mooie fotos eerste keer dat ik de shop int dag licht zie.. ik ben der altijd savonds alst donker is :mrgreen

Comment

Even oftopic, bestaat er een fotoalbum voor dit forum toevallig?

Comment

Geloof het wel. Kijk even op www.phpbbhacks.com

Comment

Je kunt er een copperplate photoalbum aanhangen, lekker duidelijk en goed ingedeeld. En je kan de look aanpassen aan je forum.

Dit fotoalbum word door "He kijk nou ook gebruikt", volgens mij. De link staat dan gewoon in het keuze menu hierboven in de balk, en werkt ook met inlog, dus alleen voor leden als je dit wilt.

Comment

Originally posted by jochanan
                                Even oftopic, bestaat er een fotoalbum voor dit forum toevallig?
                                neem maar even contact op wat je precies hiervan verwacht, je kan hier heel veel dingen in doen.... met reacties zonder reacties enz enz dit kan trouwens geheel geintregeert int forum... roeptu maar ;-)

Comment

Working...
                                X