Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop winkel/evenementen foto`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stereo Events
    Geloof het wel. Kijk even op www.phpbbhacks.com
    Originally posted by full effect
    Originally posted by jochanan
    Even oftopic, bestaat er een fotoalbum voor dit forum toevallig?
    neem maar even contact op wat je precies hiervan verwacht, je kan hier heel veel dingen in doen.... met reacties zonder reacties enz enz dit kan trouwens geheel geintregeert int forum... roeptu maar ;-)
    Daar moet die dus op staan. Je kan er inderdaad enorm veel mee. Ik heb een keer een forum gezien met geintregeerd phpBBfotoalbum waarbij je bij de foto op een button kon klikken "Dit ben ik". Deze foto verscheen dan bij je profiel. Had je aparte ruimte voor.

Sowieso phpBB is ziek. Kijk is naar al die mods die ervoor geschreven zijn. Klein beetje phpkennis is maar nodig. En kleine mods kunnen heelmakkelijk geinstallerd worden met de mod installer. CHMOD is wel nodig.

Comment

ik zelf doe het altijd met de hand, zo ook bij dit forum gedaan ;-) easymod (de installer waar jij het over hebt) vind het bij mij nooit zo leuk om een al behoorlijk gemod forum nog een mod bij tevoegen... en kan vaak moeilijk overweg met de verschillende templates...

chmodden doen we gewoon met het ftp programmaatje..;-)

Comment

We gaan nu wel erg off-topic :wink:

Comment

waarom?? we hadden het over het fixen van het forum van bax shop.. niks offtopic aan lijkt mij...

Comment

Als jij het zegt :wink:

CHMOD met ftpprogramma, uiteraard meer dan logisch. Heb echter (betaalde, ja) servers gehad die CHMOD niet ondersteunden. Met easymod ook nog nooit problemen gehad.

Comment

Topic titel aangepast!!! en over het forum inhoudelijk verder gaan hier in het topic over de spambots en forumaanpassingen.

Comment

chille foto's! :D

Comment

Vandaag komt er een professionele fotograaf foto`s maken van onze winkel, dit voornamelijk voor de nieuwe webshop. Ik zal er een dezer dagen ook hier een paar posten.

Comment

en kan je die foto's misschien ook online zetten?

Comment

Wordt aangewerkt, hopelijk deze week online.

Comment

nog wat foto's online gezet jochanan?

Comment

:( vergeten, ga ik morgen eerst doen!!

Comment

Zoals beloofd onze grafische man even aan de slag gezet zie hier het resultaat.

Bekijk, beleef en geniet :D

p.s. er zitten een boel foto`s bij die worden gebruikt voor grafische vormgeving en wellicht voor jullie minder interessant zijn.

Comment

Ziet er netjes uit! Wie heeft deze foto's gemaakt? Kan nog wel een goede fotograaf gebruiken...

Comment

ja inderdaad, wel vaak foto's dubbel

Comment

Working...
                                X