Announcement

Collapse
No announcement yet.

Span- & reclamedoeken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Span- & reclamedoeken

Mensen,

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met span- & reclamedoeken en/of zeilen. Ik ben opzoek naar reclamezeil wat ik voor een tafel kan spannen (afrokken noemen ze dat?). Ik weet dat Max (van ultrasound) zo'n doek/zeil heeft. Ik ben opzoek naar soortgelijk iets, dus bedrukt met logo.

Zou max, of iemand anders mij de ongevere kosten kunnen geven wat ik in gedachten moet houden. Waar ik op moet letten als ik zo'n doek wil bestellen. En waar ik dat zou kunnen doen (waar jij ervaringen mee hebt, en goede)

Kortom, wie kan mij meer informatie verschaffen over dit onderwerp

Groet,
    Patrick

Zoek op google naar backdrop, is zat te vinden. kijk dan vooral naar brandwerendheid. het is in alle kleuren verkrijgbaar en de messten leveren ook logo's en teksten aan, indien gewenst.

Het is wel prijzig, maar let er op: brandwerend is belangrijk, en verplicht.

Comment

Backdrop, zoals de naam het zegt "back" erachter. Volgens mij is een backdrop eerder om een muur/plafond af te rokken dan een tafel..
      Nee ik met op zoek naar een zeil, hoe zit het met de brandveiligheid hiervan?

Comment

Het zeil dat wij gebruiken hebben wij laten maken bij Q-promotions. Een drukker in de regio met een sterke prijs/kwaliteitsverhouding en een zeer goede service. (Website). Ik meen dat de kosten hiervan zo'n 200-250 euro waren.

Overigens kunnen tegenwoordig vrijwel alle drukkerijen dit soorten zeilen leveren. Zo is er ook een website waar je online een spandoek kunt ontwerpen (maten/kleuren/lettertype etc. naar eigen keuze), vervolgens word meteen de prijs voor je uitgerekend en bestellen maar! Zie de website.

Comment

Zou je ook wat kunnen vermelden over de gebruikte maten, lengte en breedte (hoogte)

Comment

Het formaat van ons zeil is (uit mijn hoofd) 200 * 80 cm.

Dit word tegenwoordig alleen gebruikt voor promotiedoeleinden. Vanaf komende week beschikken we ook over een backdrop om achter ons in de truss te hangen. Daarnaast komen er in een later stadium ook nieuwe zeilen in de nieuwe discomeubels.

Comment

Reclamebord, raamfolie, auto wrappen (car wrap), lichtbak of ramen laten blinderen / autoruiten tinten? Auto reclame belettering, wanddecoratie of stickers.

Dit bedrijf maakt borden , doeken , spandoeken etc mischien moet je hun even een E-mail sturen is een goed professioneel bedrijf.[/url]

Comment

Ik adviseer je om even naar www.q-promotions.nl te gaan en daar te informeren. Hun doen leuke dingen en alles in zeer goede kwaliteit.

Comment

ik heb wat bij www.bannerxl.nl laten bedrukken. Ja kwaliteit ze zeggen 2 jaar kleur vast is het wat je ervan verwacht. Ik vond het goed genoeg en om nou een doek te bestellen dat in de honderden euro's uitkomt.

Comment

hey ik heb mijn spandoek in huizen laten maken
                    bij www.marek.nl dit is een heel goed reclame bedrijf heeft alles
                    foto`s komen nog heb wel het ontwerp staan op www.dj-e.tk en dan bij foto`s

mzzl
                    Dj-e

Comment

Jochanan, waar heb jij vorig jaar die spandoeken voor de Danceparade laten maken?

Comment

ik heb er 1 bij bannerxl duurde onwijs lang ik gaf ze nog 1 keer de kans omdat ze goedkoper waren maar na twee weken achter elkaar alleen maar mails sturen is er niks gekomen ook nog niks betaald. Geluk was er wel goeie service bij www.q-promotions.nl ze zijn wat duurder maar service is ook wat en ik ben er erg blij. kwaliteit is prima in orde

Comment

BannerXL is inderdaad ee k*t bedrijf, word gerund door een stel....

Q-Promotion laten wij tegenwoordig ook onze druk werk maken: Zeer scherpe prijzen en goede service.

Comment

Ons drukwerk wordt voornamelijk gedaan door q-promotions. Spandoeken laten we altijd hier in de buurt maken bij Hopman Reclame in Goes of bij Conversions in Vlissingen. Uiteraard wel iets duurder dan via een online shop, maar ja dan kan je wel helemaal vertellen hoe of wat.

Comment

Working...
                            X