Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ow leuk, reclame... voor een site waar meteen de pop ups om je oren vliegen, de snelheid om te janken is, en ik eerst maar is een zaklamp moet gaan pakken om te zien wat er staat zo donker is het...
hmmzz, ik geef het weinig kans van slagen.. :roll:
@t sonic niemand verplicht je om je aan te melden :wink:
Wat is het nut van nog een forum? leg me dat eens uit, er zijn er al honderden, en de meesten hebben 10 niet postende leden. Verder, wat is het nut van dit topic, dit had je ook gewoon bij website drive in kunnen posten.
En ik zal me niet aanmelden, maak je geen zorgen. Ik beloof het :wink:
Springkussens ophallen,Springkussens zelf ophallen,Springkussens opbouwen,Springkussens makkelijk opbouwen,Springkussens snel opbouwen,Dutch Fun,Ouwe Dutch spullen,Super Fun,Dutch Springkussens,Springkussens abkoude,Springkussens Amesfoord,SuikerSpin Amesfoord,Springkussens Zuilen,Kinderfeest zuilen,’’Heel erg bedankt voor springkussens JumpingStars’’,Doe je mee,Happy Party Met Springkussens uit Utrecht,Zeist springkussens huren,Springen op de leuwen springkussen., Wij verhuren Springkussens, Springkussen huren vianen,mij spring kussens ophalen utrecht, Springkussenverhuur Utrecht, crazy spring kussen, openingstijden jumpingstars,springkussens verhur jumpingstars, 7 dagen springkussens te huur utrecht,jump springkussens,jump leusden,springkussens Leusden,Leusden springkussens, Springkussenverhuur Leusden,Mega domino utrecht, feestartikelen Maarssen dorp, feestartikelen Maarssen,springkussens online bestellen en snel thuisbezorgd in Utrecht.springkussens online bestellen en snel thuisbezorgd in Marssen, Jumpingstars is de feestwinkel van Midden Nederland,Alle kinderen springen gezelig in de springkussens van JumpingStars
Hele mooie pagina opzich, alleen irriteer ik me dood aan die loading. Is dat nou echt sirrieus nodig. Internet wordt momenteel gebruikt om z.sm. informatie op te zoeken, niet 10 sec ofzo op zo'n loading te wachten en dan er achter te komen dat het toch de verkeerde website is/was..
Waar verdien jij je brood dan mee? Alles is gratis. OF heb jij toevallig een rode meiter?
Waar ik me brood mee verdien :D
Nou we zijn bezig met een nieuw concept voor die site, nieuwe webdesigner enzo....en dat is allemaal vrijwillig.
En het geld, ja ik financier de site op eigen geld....
Maar die kosten blijven voorlopig lekker beperkt....en anders zelf eens ergens gaan draaien dat er meer geld in de kas komt :P
Comment