Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post Je Website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ben er nog mee bezig.... maar

heb het een keer snel gemaakt, dus is nog genoeg wat aangepast kan worden (onder andere spelfouten, die dame ben ik mezelf met m'n eigen spullen aan het in photoshoppen, ja dat klopt de vrouw is mooier maarja, ik heb geen lang haar etc)

Comment

Check mijn nieuwe site: www.funkyro.nl

Comment

weet je dat je officieel moet betalen om die muziek te mogen gebruiken?

Comment

Ja, dat weet ik. Maar deze tracks zijn geproduceerd door een maat van me :wink:

Comment

dat zegt niets, je moet toch betalen. Daarnaast staat erbij dat het van PArtysquad is

Comment

Partysquad produceert zijn tracks niet zelf! Maar waar kan ik dit aangeven?

Comment

Buma Stemra

Comment

ziet er goed uit die site
                  wel een beetje irritant dat de menubalk de hele tijd verspringt van boven naar beneden

Comment

ik ben er nog mee bezig.... maar

heb het een keer snel gemaakt, dus is nog genoeg wat aangepast kan worden (onder andere spelfouten, die dame ben ik mezelf met m'n eigen spullen aan het in photoshoppen, ja dat klopt de vrouw is mooier maarja, ik heb geen lang haar etc)
                    Opzet ziet er goed uit, lekker funky en echt van deze tijd. Wel doen de foto`s van je zolderkamer afbreuk aan de rest van de site. Probeer wat foto`s te laten schieten door een fotograaf tijdens een avondje draaien in een club of party. Lukt dat niet ga naar het strand en laat een paar foto`s schieten met je platentas om je nek. Hij is nog under construction, dus dat zou ik zeker even veranderen.

Check mijn nieuwe site: www.funkyro.nl
                    Hele vette website. Kan ook niet anders wanneer Robert het design heeft gedaan. Ziet er profi en fris uit. Wat betreft de muziek zou ik me niet al te veel zorgen maken. Wanneer Buma dat moet gaan checken moeten ze meer ambtenaren in dienst nemen dan dat het opbrengt. En wanneer die stelregel niet positief is zal je er nooit last van hebben. Lijkt een beetje op de belastingdienst :D

Comment

Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games!

:-D

Comment

Ja, hyves, lekker makkelijk. :D
                        Hier draait het meer om het technische en optische aspect van een (eigen) gemaakte website voor DJ's, waarop commentaar gegeven kan worden. ;) Het topic was ontstaan omdat er wel al een 'post hier je drive-in show website'-topic was, maar nog niet specifiek eentje voor DJ's. :)

Comment

www.mbrrecords.nl (tell me what you think:D)

Comment

Vind de opbouw van de site iets te moeilijk. Ik dacht eerst, waar zijn nu de subpagina's?
                            Na een mouse-over op de afbeeldingen links en rechts zag ik opeens dat er een wereld voor me openging. :P
                            Misschien dat je de teksten voor de mouse-over al een beetje kunt tonen in de afbeelding zelf, zodat mensen makkelijker kunnen zien hoe ze op een subpagina komen? ;)

Comment

Nieuwe huisstijl online. www.robustsound.nl

Comment

Nette website!
                                Erg duidelijk, mooie weergave van de verschillende drive-in shows.
                                Ook leuk dat de foto's veranderen aan de rechterkant, zodat je steeds andere foto's te zien krijgt.
                                Het enigste nadeel ontdek ik bij foto's en dat is dat ik elke keer als ik op volgende geklikt heb ik weer naar beneden moet scrollen om de gehele foto te zien,
                                maar dit kan natuurlijk ook aan de instellingen van mijn laptop liggen ;)

Comment

Working...
                                X