Dankje wel! Wat betreft het scrollen ga ik is bekijken. Moet jij voor een foto scrollen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post Je Website
Collapse
X
-
Voordat ik zelf meningen geef over andermans website; hierbij mijn website
Paar weken geleden online gegaan, ben momenteel nog bezig met de foto-albums (en biografie), we zetten alleen de beste online, dus niet denken dat ik nog maar 5 feesten gehad heb ;)
Verhuur van springkussens, licht- en geluidsapparatuur. Ook technisch support. MC-Productions in Hulst is een verhuurbedrijf.
(enjoy!)
@ roderickk:
Je website opbouw ziet er netjes uit, niet te druk en overzichtelijk menu! Gebruiksvriendelijk dus!
Waar ik zelf absoluut geen voorstander van ben zijn de 'hyves'-links of andere profielensites.
Je bent tenslotte een 'bedrijf', en vind het zelf totaal niet professioneel overkomen.
Ook de nieuws-rubriek, zou ik zelf nooit doen. Ik denk niet dat klanten geinteresseerd zijn in wat voor apparatuur je gisteren hebt gekocht en wanneer je je hebt ingeschreven.
(Neem dit commentaar niet te serieus, het is mijn mening wat ik weg zou laten namelijk)
Verder zit je website tip-top in elkaar hoor!
Comment
-
Originally posted by Pim View PostVoordat ik zelf meningen geef over andermans website; hierbij mijn website
Paar weken geleden online gegaan, ben momenteel nog bezig met de foto-albums (en biografie), we zetten alleen de beste online, dus niet denken dat ik nog maar 5 feesten gehad heb ;)
Ik plaats dan ook foto's van iedere show in het foto-album, zodat de klant een realistische blik krijgt van onze shows en hoe we deze show keer op keer weer neerzetten.
Ik vind dan ook dat je iedere keer je best moet doen om een mooi resultaat neer te zetten, en daar mag je best een kiekje van maken en deze op je website zetten. Ik vind het zelf dan ook belangrijk dat een klant precies weet wat hij kan verwachten op hun eigen feest.
Ook de nieuws-rubriek, zou ik zelf nooit doen. Ik denk niet dat klanten geinteresseerd zijn in wat voor apparatuur je gisteren hebt gekocht en wanneer je je hebt ingeschreven.
Hiernaast, wanneer je de nieuwspagina voor lange tijd goed onderhoudt kan een klant zien hoe je 'bedrijf' aan het groeien is en kan dus ook zien of je 'bedrijf' succesvol is of niet. Als er steeds apparatuur vernieuwd en bijgekocht wordt, kan het niet anders dat je succes hebt. Dit betekent hoogstwaarschijnlijk ook dat je reeds veel klanten hebt gehad (of je moet de Staatsloterij hebben gewonnen ;)) wat een pluspunt is voor je potentiële klant.
Comment
-
Leuke discussie!
Ik heb voor een (relatieve kleine) nieuwsrubriek gekozen, omdat er meer leven in de site is. Hierdoor ken men goed zien dat we niet stilstaan en potentďele klanten zien ook meteen dat wij volop bezig zijn en niet al 2 jaar geleden gestopt zijn.
Comment
-
Ik snap dat jullie willen laten merken dat jullie nog steeds de boel 'runnen'.
Maar de klant die op je website kijkt, is geinteresseerd in:
-muziekstijlen die je biedt
-hoe je eruit ziet (opstelling)
-klantvriendelijkheid
-(prijslijst)
En als er steeds vermeld wordt: Showtec Dataflower aangekocht, dat zal de klant een worst wezen, het gaat om hun feest en dat het goed verzorgt wordt.
ook ga ik vaak bij mensen langs om een boel demo foto's te kunnen showen zodat ze een goede indruk kunnen krijgen.
Daarom plaats ik ook niet alle foto's erop, het zijn tenslotte ook 'besloten' feesten waar je het meest voor geboekt wordt, en uit ervaring blijkt dat 9 van de 10 klanten dit niet echt waarderen! Vraag dus altijd toestemming, of maak alleen van jou installatie wat foto's of bewerk ze zo, dat mensen op de foto's niet gezien worden.
Vandaar mijn map: Diverse foto's, zodat mensen ook verschillende opstellingen kunnen zien en ook zien dat er op veel locaties gestaan is!
(Wat vinden jullie van de website zelf??)
Comment
-
Originally posted by Pim View PostIk snap dat jullie willen laten merken dat jullie nog steeds de boel 'runnen'.
Maar de klant die op je website kijkt, is geinteresseerd in:
-muziekstijlen die je biedt
-hoe je eruit ziet (opstelling)
-klantvriendelijkheid
-(prijslijst)
En als er steeds vermeld wordt: Showtec Dataflower aangekocht, dat zal de klant een worst wezen, het gaat om hun feest en dat het goed verzorgt wordt.
Hiernaast kun je ook vermelden wat het effect doet, wat de mogelijkheden zijn in jip- en janneke-taal en een foto plaatsen van het effect.
ook ga ik vaak bij mensen langs om een boel demo foto's te kunnen showen zodat ze een goede indruk kunnen krijgen.
Wat ik wel doe, is de mogelijkheid om eens te komen kijken naar de apparatuur om een indruk te krijgen. (Is tot nu toe nog maar 1x voorgekomen. ;))
Daarom plaats ik ook niet alle foto's erop, het zijn tenslotte ook 'besloten' feesten waar je het meest voor geboekt wordt, en uit ervaring blijkt dat 9 van de 10 klanten dit niet echt waarderen! Vraag dus altijd toestemming, of maak alleen van jou installatie wat foto's of bewerk ze zo, dat mensen op de foto's niet gezien worden.
Zo heb ik een tijd terug een feest in Clinge verzorgd, dat een paar maandjes later nog eens dunnetjes werd overgedaan op precies dezelfde locatie door een gast die aanwezig was op het eerste feest. En reken maar dat die leuke foto's weer online staan en dat er weer visitekaartjes zijn weggegeven.
Vandaar mijn map: Diverse foto's, zodat mensen ook verschillende opstellingen kunnen zien en ook zien dat er op veel locaties gestaan is!
(No offence verder, maar ben benieuwd naar je redenatie. :))
Comment
-
Ik weet niet of je zelf ervaringen hebt met trouwerijen?
Dat zijn de feesten waar ik altijd bij mensen thuis afspreek, het toch wel 1 van de belangrijkste dagen in hun leven, en alles moet dan ook tip-top in orde zijn!
Uiteraard komen mensen ook visitekaartjes vragen, maar weinig naar de link van hun foto's. Foto's worden tegenwoordig het meeste door gasten of de klant zelf gemaakt.
Ik heb het wel een tijd gedaan hoor, foto's online waar mensen naar vroegen,
maar denk erom dat niet alle gasten dit op prijs stellen!
Mijn ervaring hiermee is dan ook, dat ik al eens door de klant gecontacteerd werd ivm de foto's online. Omdat het HUN feest was, persoonlijke uitnodigingen, en toch kon achteraf 'iedereen' het feest bekijken.
Daarom vraag ik het ook uiteraard (net zoals het bruidspaar).
Dus let echt op wat je doet met foto's, het verschilt dus per klant!
Comment
-
Ik heb zelf wel wat ervaring met bruiloften.
Ik moet wel zeggen dat ik verder nog niet bij hen thuis langsgeweest ben, maar de klanten wisten reeds wat zij wilden. Verzoekjes (soms hele waslijsten) en openingsnummer werden per mail doorgegeven en we kregen te weten wat het plan van de avond was.
Elke bruiloft die ik tot nu toe heb gedaan is uitgelopen op een spetterend knalfeest, met als hoogtepunt een feest van enkele jaren terug in st. Anna ter Muiden (ter hoogte van Sluis)...
Klant kwam met de instelling 'zorg maar voor wat muziek en wat licht en dan is't wel goed want dansen doen ze toch niet' en was reeds in de steek gelaten door een DJ die besloot dat hij op de betreffende datum maar op vakantie ging (2 maanden voor de bruiloft).
Op de avond zelf gingen de bartafels tegen de vlakte, werden er constant polonaises gedaan en werden zelfs de obers de dansvloer opgesleept... dat is echt iets dat je nooit meer vergeet. ;)
Bij deze bruiloften heb ik ook alleen maar positieve reacties ontvangen, voornamelijk dat je ook foto's hebt die uit een ander oogpunt genomen worden (bijvoorbeeld gezien vanaf de DJ-plaats).
Wanneer mensen het storend vinden om op onze website vertoond te worden, kunnen ze dat uiteraard aangeven en de foto('s) in kwestie worden dan ook gelijk van de foto-pagina afgehaald. Geen enkel probleem.
Comment
-
Heb mijn site ook even laten updaten (andere kleur). Hij was eerst roze en nu is alles geel, ook alweer een tijdje overigens. Check: www.funkyro.nl
Teksten worden trouwens deze week weer geupdate, evenals agenda, top10 etc
Comment
Comment