Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post Je Website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jullie zullen vast niet de enige zijn, maar ik vind het wel belangrijk dat je je netjes kunt profileren tegenover klanten. Ik wil dan bij mijn website ook laten zien dat er veel tijd in is gestoken om het allemaal netjes en op orde te krijgen en ik hoop ook dat dit gelukt is. Overzichtelijkheid, fatsoenlijke laadtijden en een nette website zijn kernwoorden.
    Overigens is het ook zo lastig om overzichtelijkheid in je code te krijgen, omdat het zo gigantisch veel is. Wanneer je dan een aanpassinkje wilt maken, moet je helemaal naar frontpage (o.i.d.) om hem daar te openen en daar aan te passen. Wanneer ik een foutje of update wil doen zet ik dat er gewoon bij in mijn HTML-code door middel van een eenvoudig kladblok-bestandje.
    Ik ben dan ook van mening dat je eigenlijk niet zelf aan een website moet beginnen wanneer je geen HTML-basiskennis hebt. Ik raad je echt aan om eens te experimenteren hiermee, en gaandeweg zul je steeds meer leren dat je kunt toepassen. Ik geef toe, mijn eerste website was ook zeker geen 10, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer geleerd dat ik ook heb toegepast. En nog steeds leer ik er steeds meer bij. ;)

Comment

Originally posted by George View Post
      Nou Rick ik denk echt niet dat DJJAN-Paul en ik echt niet de enige zijn die een programma als frontpage gebruiken voor onze website. Zulke programma's zijn er natuurlijk niet voor niets. Maar om het universeel te maken krijg je inderdaad meer code dan nodig. Maar ja je bespaart ook een hoop tijd om zo je site te maken.

Maar over de site van DJJAN-Paul zelf. Ik vind hem persoonlijk nog al de uitstraling hebben van een website uit het inbelverbinding tijdperk (niet de doorverwijspagina maar de pagina's daar achter). Dat midi muziekje maakt het ook niet veel moderner.

Ik weet niet of iedereen last van heeft maar het bruiloft gedeelte werkt niet bij mij.

Maar over het algemeen bied de site best veel info waar van ik denk dat geinteresseerde zeker kunnen vinden wat ze zoeken.

succes ermee!
      Heey George,

De website voor bruiloften staat nog niet online, dus dat kan kloppen.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Originally posted by George View Post
        Maar over de site van DJJAN-Paul zelf. Ik vind hem persoonlijk nog al de uitstraling hebben van een website uit het inbelverbinding tijdperk (niet de doorverwijspagina maar de pagina's daar achter). Dat midi muziekje maakt het ook niet veel moderner.
        Kan je dit misschien wat uitgebreider vertellen?

Comment

Greetz :)!

Comment

Ik had het al gezegd, probeer foto's bij elke set te zetten. Maar ik vraag me ook af, waarom 3 sets? Dat is alleen maar onduidelijk voor je klanten omdat zij in het lijstje het verschil niet zien tussen de shows en dan gaan ze vanzelf jou mailen omdat ze het niet snappen.
            Verder, een apparatuurlijst zonder extra informatie biedt geen extra info. Is ook alleen maar verwarrend voor een leek. Ik probeer op mijn website wel info over onze apparatuur te geven, maar in Jip en Janneke-taal, zodat ook een leek enigszins kan begrijpen wat ik bedoel. :)

Verder had ik je ook al doorverwezen naar een website om een .nl domein + hosting aan te vragen.

Comment

Wij hadden zelf ook een .NL site.

alleen doordat het hostingsbedrijf ging verhuizen, of ging stoppen, moesten we er mee stoppen.
              maar we zijn er al mee bezig :)

Comment

Ik laat nu een website voor mij bouwen maar zit met een probleem:

De domein Paradise en alle domeinen die in die richting zitten zij bezet, nou probeer ik mijn domein naam zo kort mogelijk te houden. Heeft iemand een leuke suggestie?

Comment

ik kan kort niks verzinnen maar misschien heb je hier iets aan:
                  - Paradisedrivein.nl
                  - Paradisedriveinshow.nl
                  - Paradise.nl
                  - Paradisedj.nl

en anders pdriveinshow.nl
                  maar dat staat niet echt mooi.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                    De domein Paradise en alle domeinen die in die richting zitten zij bezet,
                    Kun je een lijstje maken van hetgeen dat al bezet is? Dat maakt het iets makkelijker om mee te denken.

Comment

Dat lijkt mij inderdaad wel handig.

& anders zou je .com moeten nemen, maar dat is niet mooi.

Comment

.com is erg onzinnig wanneer je je toch alleen maar beperkt tot regionaal/nationaal. Meeste Nederlanders kijken bij een nederlands bedrijf direct naar een .nl domein.

Comment

Aantal van mijn websites:

www.bambamstudio.nl
                          www.bambamopleidingen.nl
                          www.kamansi.com
                          www.gearjunkies.com
                          www.softsynthforum.nl
                          www.dj2dj.nl

Comment

Hier is het lijstje:

Paradise Bezet (op alle mogelijke manieren, zal alleen nu .nl en .com checken

Paradise-drive-in (te lang naar mijn mening)

licht-geluid (alleen .tel)

geluid-licht (.com nog vrij)

drive-in-shows (bezet)

Drive-in-show (bezet)

djhuren (bezet)

drive-in-paradise (alles vrij)

showverhuur (bezet)

drive-in-verhuur (alles vrij)

yourdj (bezet)

lichtverhuur (bezet)

yourparty (bezet)

feest
                            feestje
                            party
                            drive-in

^^allemaal bezet

Ik zoek dus eigenlijk een korte, makkelijk te onthouden naam (voor de klanten) met daarin ''Paradise''

Comment

discoparadise
                              disco-paradise

Comment

Waarom zet je drivein niet aan elkaar?

Comment

Working...
                                X