Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Probeer nu eerst zoveel mogelijk video en foto materiaal te krijgen wat ik er op kan plaatsen.
Ik wil een pagina met sub paginas voor me meest verhuurde setjes, aangezien die vast staan komt daar ook een prijs bij. De 4 shows zullen waarschijnlijk heten: soundshow, Lightshow, basicshows, bigshow maar denk dat dat nog wel veranderd word.
Verder komt er een pagina met verhuur waarin mijn algemene verhuurvoorwaarden staat, en een prijslijst (met zoveel mogelijk afbeeldingen van de apparatuur)
verder ben ik er nog niet uit ofdat de site in Jip en Janneke taal komt of in ''normale'' taal, verhuur veel aan andere licht/geluid bedrijven maar zet ook veel setjes neer bij mensen thuis...
Verder nog een foto/fimpjes pagina en een contact formulier (wat er nu tijdelijk zo uitziet, maar dat word veranderd door het niet met een externe link te doen) Contact
Probeer geen lastige engelse namen aan je show mee te geven, maar duidelijk te laten blijken waar het om draait. Zelf heb ik klein, middelgroot, groot. Eenvoudiger kan niet. En overal netjes een foto van de opstelling + het effect.
Ook interessant om een aparte verhuurafdeling te maken waar je juist wel een lijstje apparatuur neerzet. En voor de andere klanten, lekker jip en janneke en veel plaatjes. :)
(en ja, dat is inderdaad gewoon een 1mb hostruimte met een simpele redirectpagina naar een myspace page)
Vroeger heb ik nog veel met joomla gewerkt binnen http://www.aguazul-dj.nl maar ben uiteindelijk het voorbeeld van Matt Cerf gaan volgen en gewoon myspace aanhouden, aangezien dit uiteindelijk toch meer pagehits opleverde.
Comment