Announcement

Collapse
No announcement yet.

1 April Party Brielle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maat van me kan ziek goed scratche, hij deed t me voor, (met cd's op een 1000MK3)

het is niet uit te leggen, mooiste is met een vocal,

puur heel veel oefenen,

ik oefen dus bij hem en bij ons in de club als het rustig is in het begin zet ik een lange mix tape op, en dan in me koptelefoon oefenen (met de andere cd speler)

Comment

Op vocal is het mooist om te scratchen ja.
      Brainpower ft partysquad - non stop zitten er een antal hele mooie in.
      Maar het is een kwestie van heel veel oefenen.

Comment

1 April Party Brielle

Op 1 april zijn er in de gemeente Brielle altijd de Geuzenfeesten; de viering dat Brielle de eerste vrije stad van Nederland was toen ze op 1 april 1572 de Spanjaarden de stad uit hadden gegooid.

Dit was de geschiedenis les voor vandaag..
        Brielle feest op 1 April Wij dus absoluut ook!!
        Vanaf 18:00 Uur is er muziek op de turfkade te brielle so be there!!

18:00 tot 21:00 Dj Erik B & Dj D-Skillz (Divers)
        21:00 tot 23:00 Vato Gonzalez check out www.vato.nl (Dirty house)
        23:00 tot 00:30 Dj D-Skillz (jump/hardstyle)

Official sponsers:
        Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

Helaas kan ik er toch niet bij zijn :(
          Vanwege het op een zondag valt + proefwerken die moeten worden gemaakt en mijn slechte rapport en ook nog eens de lange afstand kan ik er helaas niet bij zijn :x
          Volgende keer gaan we er gewoon een feestje van maken dick! 8)

Comment

Komt goed bas genoeg te doen...

Mischien leuk om te vertellen dat er een kleine kans is dat piet paulusma het weer komt voorspellen :shock: dus dan zou je eventueel op tv ons kunnen zien maar dit is echter nog niet zeker hoor...

Comment

ik bel je nog wel of ik kom of niet ;)

Comment

Is goed zou het gezellig vinden hoor komen een hoop bekende van me dus voor mij wordt het al super 8)

Comment

Uiteraard verwachten we wel hele mooie promo foto`s van onze spandoeken en het te vette podium natuurlijk :D

Comment

Het podium is niet super maar de party wordt dat wel!!

vato en ik zullen ons uiterste best doen om brielle te laten knallen!!

Comment

Ik zeg wow shit :shock:

Dit feest rockte zo enorm zwaar!!! Half brielle en oostvoorne stonden over heel de turfkade en de visstraat heen dit ging richting de 1000 man gelukkig galmde het geluid flink door!! Werkelijk iedereen ging los heb ook een leuke film die ik binnenkort even plaats!!

Daarbij zeg ik dat we helaas wel eerder moesten stoppen omdet de politie vol moest gaan knuppelen omdat er mensen waren die de boel moesten verzieken! :evil:

Wel wil ik iedereen bedanken die me geholpen hebben!!

De Dj,s , Erik , Mats , Vato Etc....
                      Dope dat jullie er zo maar waren vind ik echt tof!!!
                      Bax-shop! thnx voor jullie support!
                      Beesemer licht en geluid waar we een dikke bus van mochten lenen.

En natuurlijk het geweldig gezellige publiek wat wel kwam om te feesten!!!

Maar al met al het rockte!!! Het rockte zwaar!!!

En in augustus komt er een vervolg op maar dan op een hele andere manier!!
                      :roll:

Comment

Dick, positief dat het zo een groot succes was. Hou er wel even rekening mee dat niet iedereen het taaltje wat jij gebruikt begrijpt. Dus volgende even letten op je taalgebruik en spelling.

p.s. ik zie de spandoeken wel terug verschijnen.

Comment

Hahah... sorry heb het verhaal gister avond getypt en de adreline gierde nog door me heen dat zal wel de oorzaak wezen.

De volgende keer wordt het feest groter en doper!! meer beveiliging meer geluid etc!!

Zoals vato zegt " you are rocking with the best " oww yeah 8)

Ps: dat komt goed!!! thnx voor de sponsering de spandoeken zijn uitgebreid bekeken door jong en oud en dik en dun dus hoop dat het jullie geholpen heeft!! :wink:

Comment

Foto's? :D

Comment

Hahah... sorry heb het verhaal gister avond getypt en de adreline gierde nog door me heen dat zal wel de oorzaak wezen.

De volgende keer wordt het feest groter en doper!! meer beveiliging meer geluid etc!!

Zoals vato zegt " you are rocking with the best " oww yeah
                              Wederom maak je dezelfde fout. maak het even wat leesbaarder. Ik begrijp dat je enthousiast bent, maar de wat oudere forumlezers die wellicht wat minder actief zijn willen ook graag kunnen lezen wat jij post.

Comment

2partysound, zijn de filmpjes al online?

Comment

Working...
                                X