Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schuurfeest organiseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar als je de catering uitbesteed loop je een hoop winst mis. Dus moet je wel zorgen dat je een deeel van hun omzet pakt.

Comment

klopt, maar je kan niet alles hebben de eerste keer, denk ik zo.

Comment

Het is geen probleem om 1000 man te pakken absoluut niet....
        Daar denk ik geeneens over na. dan maak ik duidelijk dat het in deze omgeving is het kan dus net zo goed in brielle gebeuren daar zijn ze namelijk wat makkelijker met vergunningen etc.

catering laat ik denk door iemand anders doen wel wil ik een deel van hun winst maar wat is redelijk?

Svh is inderdaad verplicht bij iemand achter de bar.

Comment

altijd in procenten doen ik denk dat je blij mag zijn met 10%

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
            Het is geen probleem om 1000 man te pakken absoluut niet....
            S*ck my d*ck :D

No Way dat je dat voor de eerste keer haalt, en zeker niet bij een schuurfeest! En dan ook nog eens zonder een grote naam...

Comment

@t robert.. je kent de omgeving hier niet geloof me mensen zijn blij als er eindelijk eens wat is te doen!! daar stormen we dan gelijk met 6 dorpen tegelijk op af..

Dat is echt het laatste waar ik bang voor ben hoor :wink:

Comment

Ik geloof er ook wel in. Een van onze grotere klanten woont in Stad aan het Haringvliet en geeft meer dan eens per maand een middelgroot feest bij hun in Middelharnis. Tot nu toe is zijn zaal tot ongeveer 750 man bijna altijd uitverkocht geweest. Heel het eiland loopt leeg omdat er verder niks te doen is. Wel zal je behoorlijk wat moeten spenderen aan je marketing. Minimaal 20.000 flyers, sandwhich borden langs de weg, pagina grootte advertentie in de lokale krant etc.

Op je eerste feest mag je blij zijn wanneer je break-even draait. Dus ik zou je zelf niet direct rijk rekenen.

P.s. Doe je marketing goed en ga eens op bezoek bij de lokale ambtenaar en zet een goed verhaal neer over dat er weinig te doen is. Ze zijn maar al te blij wanneer die jeugd een keer bezig wordt gehouden.

Comment

Posted by Robert
                  Er waar baseer je op dat er 1000 man gaat komen? Supervet is hier in Zeeland wel een begrip en zeker in Goes. Maar als ik een zaal met 1000 man moet gaan vullen zonder een grote naam gaat me dat echt niet lukken!!
                  Als de op het heeft over 750 tot 1000 neem ik dat gewoon van hem aan, als hij voor dat aantal een feest wil organiseren wie ben ik dan om hem te vertellen dat dat onmogelijk is. Hij kent de markt ter plaatse immers beter dan ik.

Comment

Ja, maar hij weet verder niet hoe hij de rest moet aanpakken. Denk persoonlijk dat Dick er te makkelijk over denkt, een goed feest (concept) bedenken is echt wel moeilijk. In Goes is er ook niets te doen, maar 1000 man trek ik gewoon niet naar m'n Supervet feestjes!

Comment

Goes is niet te vergelijken met een gat zoals oostvoorne. In goes heb je nog drie discotheekjes en een tiental kroegen en worden regelmatig door verschillende organisatoren op kleine schaal feestjes georganiseerd.

Wel ben ik het met je eens dat Dick dit onderschat en dat je niet 1,2,3 een feest organiseer. Dus zet eerst maar eens een goed plan op dit forum zodat we hier op kunnen schieten.

Comment

nee, een feest van 100 man is al vrij veel werk om te plannen.. hier kan je echter wel je eigen catering regelen..

maar dan gelijk 1000 man te bereiken? lijkt me een beetje te hoog gegrepen. natuurlijk weet ik niet waar jij woont enzo maar toch 1000 is wel erg veel!

Comment

Het is ook niet 1,2,3 daarom vraag ik tips en informatie zodat ik alles perfect kan uitdenken , tekenen , berekenen etc..

Als dat klaar is dan kan ik pas gaan organiseren... :wink:

Comment

begin eerst dan maar met een schuur te zoeken
                            dat lijkt me handig..
                            de huurkosten daarvan heb je ook nodig om te berekenen in je entree prijs

Comment

Nogmaals 2 partysound. Je zal eerst met meer gegevens op de proppen moeten komen voordat je iets van ons kan vragen. Je kan niet verwachten dat wij een plan voor je gaan schrijven. Uiteraard wil ik je en de andere forumleden je helpen bij het verbeteren van je plan en/of concept.

Comment

Oke... ik heb besloten eerst een klein schuurtje te gaan pakken. voor zo,n 200 - 300 man. Deze heb ik al op het oog.

Waarom? dit kan ik met eigen licht en geluid nog aan. nou ja met wat geluid van een maatje erbij dan.
                                En het zal meer en deels kennisen en vrienden etc zijn.

Alleen wat te doen met de catering?
                                En welke vergunningen heb ik er voor nodig?

Comment

Working...
                                X