Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meeting Tilburgse Kermis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niemand bekend met een grote kroeg/zaal daar in de buurt die op de zondag van de Tilburgse kermis een lading dj`s naar binnen wilt hebben voor een dag lang Bax-shop.nl DJ contest vol II. ??

Comment

Club Uit
      Gallery
      The Blitz misschien

Of eventueel bij een attractie

Comment

Ik heb je pm`s ontvangen, mijn dank hiervoor. Ik ga eens wat contacten (voornamelijk studenten) uit tilburg langs om hun mening te horen.

Comment

De blitz zou wel vet zijn... als dat kan.

Ben benieuwd!

Comment

Trek je stoute schoenen eens aan en stel het plan eens voor aan de eigenaar. Wanneer er interesse is kan ik gerust een keer langs komen om de details een keer door te spreken.

Comment

Eigenaar Gallery ken ik, maar die ziet mij niet aankomen denk ik :$

Ik zal het een keer proberen als ik hem zie (en dat kan ff duren)

Comment

Bedoel je dat die tent veel geld kost of dat jij nog zo een grote rekening open hebt staan :o

Geld mag het probleem niet zijn als we er een wat groter merk aan hangen. Moet niet in de tienduizenden lopen, maar een paar duizend euro met landelijke reclame is wel te doen.

Comment

Blitz is volgens mij niet al te moeilijk te regelen, hangt een van de grootste lichtshows van alle uitgaansgelegenheden in Tilburg :wink:

Comment

Originally posted by jochanan
                    Bedoel je dat die tent veel geld kost of dat jij nog zo een grote rekening open hebt staan :o

Geld mag het probleem niet zijn als we er een wat groter merk aan hangen. Moet niet in de tienduizenden lopen, maar een paar duizend euro met landelijke reclame is wel te doen.
                    Bedoelde meer zo'n manier van dat hij mij alleen van gezicht kent, en ik hem ook.

Max, jullie hebben toch al contacten met de Blitz? Wellicht leuk om daar iets te regelen (als het lukt)

Comment

Ik wil best bellen om een keer langs gaan, dat is geen probleem. Maar het punt ligt dat ik als buitenstaander binnen kom en vervolgens de volle mep moet betalen. Iemand die de eigenaar kent kan vaak makkelijker iets regelen.

Comment

[quote="Ferrox"]
                        Originally posted by jochanan
                        Max, jullie hebben toch al contacten met de Blitz? Wellicht leuk om daar iets te regelen (als het lukt)
                        Denk niet dat de baas daar mij aan ziet komen.
                        Ben vanaf vandaag daar gestopt met werken :wink:.

Comment

Haha, jammer. Graag hoor ik of er andere opties zijn. Wat betreft rondom de DJ dance beurs in Belgie is nog volop in beweging. Dus ik denk dat de meeting in Tilburg een opzichzelf staand iets moet worden.

Comment

Working...
                          X