Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Opslag

Mensen,

Ik ben benieuwd hoe jullie opslag eruit ziet, foto's zijn daarom van harte welkom. Ook in wat voor opslag (garagebox, citybox, loods ..) je het heb opgeslagen. Misschien ook leuk hoe het beveiligd is (en met wat), verwarmt etc etc.

Waarom dit topic, ik ben me aan het orienteren op een ander opslagplek(je), mochten hier tips voor zijn, hoor ik dat graag.

Alvast bedankt!

Patrick

Comment

Mijn spullen staan in een overgebleven slaapkamer.. dus normale kamer tempratuur etc...

Comment

Dat van mij staat opgeslagen in de citybox. Er was een tijdelijk aanbieding toen was het nog wel te betalen dit is nu over. Verder kan ik er na 11uur niet meer in dus moet alles de volgende dag terug gezet worden erg vervelend. Ik zoek dus ook nog wat anders. Thuis stond het eerst in de kelder maar dit wordt te zwaar en veel te veel.

Comment

Je hebt ook shurgard, volgens de site kun je ook om 24 uur toegang vragen. Kost dat extra?

Comment

Thuis stond het eerst in de kelder maar dit wordt te zwaar en veel te veel.
            Lijkt me ook niet echt vochtvrij, dus niet echt goed voor je gear.

Overigens is dit een probleem waar veel beginnende bedrijfjes c.q. drive-in shows tegenaan lopen. Toen wij net zijn begonnen hadden we de spullen gewoon thuis staan en in de garage van Robert. Toen het allemaal wat groter werd en mijn moeder liever geen flightcases van 1 x 1 meer in de woonkamer wou hebben (en ik vond het zo ideaal als bijzettafel) kregen we de mogelijkheid om een deel van iemand zijn loods te gebruiken. Daarvoor in de plaats deden we wat hand & spandiensten. Momenteel doen we geen verhuur en drive-in shows meer en hebben we een eigen pand op een bedrijventerrein. Het geheel is beveiligd naar de hoogste graad, dit aangezien de verzekering dit eist. Dure investering, maar wel een veilig gevoel. Verder hebben we een security bedrijf die een aantal panden in de gaten houdt in de nachtelijke uren.

Ik heb in het verleden ook weleens gekeken naar de mogelijkheden rondom de centrale opslagplaatsen als Kubus, citybox, safestore, citystore etc. Het lijkt niet duur, maar wanneer je gaat berekenen dat je toch aardig met kubieke meter nodig hebt kom je toch al gauw op een euro of 200 voor een ruimte van 3 x 3 x 3, en dat vind ik toch aanzienlijk. Dus vergis je niet in kubieke meter en vierkante meter.

Er zijn zeker meer mensen met hetzelfde probleem en probeer de koppen bij elkaar te steken en huur gezamenlijk een pandje waar je ook een pc en bureau kan neerzetten. Groeit het geheel door kan je ook zaterdag opengaan voor klanten die spullen willen afhalen etc.

Comment

Jochanan,

Opmerkingen over losse garageboxen. (die garages die ook naast de meeste huizen staan ;)). Vochtigheid, inbraakgevoeligheid etc etc. Mocht jij nog geschikte oplossing weten hier in Goes of omstreken laat het even weten ;)

Alvast bedankt!

Comment

Wanneer je nog meer gegadigden kan vinden kunnen we weleens kijken of er iets te regelen is dat wij iets kopen en het verhuren aan enkel drive-in shows (uiteraard onder goede afspraken). Laten we dit verder niet in dit topic behandelen. Meer geinteresseerden kunnen uiteraard even pm.

Comment

hierzo het kleine strijkkamertje staat voor de helft vol met (licht)apparatuur

Comment

Tja, hier is het ook een kwestie van proppen :D
                    Maargoed, ik kan het nog kwijt op m'n kamer.
                    De meest vierkante dingen staan onder m'n tafel, statieven en truss liggen onder m'n bed
                    Naja, op de discobar en t4 na die in de huiskamer staan :roll:
                    Foto's even geschoten met mobieltje:
                    Foto 1
                    Foto 2
                    Foto 3

Comment

niets in kisten? ben je niet bang dat het kapot gaat? dozen blijven niet altijd heel.

Comment

Tja, flightcases zijn nogal duur... heb het geld momenteel ook niet om deze te kopen, misschien dat ik in de zomer zelf een (paar) kistje(s) maak ofzo.
                        En de auto zit meestal bijna helemaal vol, dus schuiven en botsen doet 't niet.

Comment

Tja, hier is het ook een kwestie van proppen
                          Maargoed, ik kan het nog kwijt op m'n kamer.
                          De meest vierkante dingen staan onder m'n tafel, statieven en truss liggen onder m'n bed
                          Naja, op de discobar en t4 na die in de huiskamer staan
                          Foto's even geschoten met mobieltje:
                          Foto 1
                          Foto 2
                          Foto 3
                          Heb je de foto`s al offline gehaald? Ik krijg ze namelijk niet geopend?

Comment

Hosting ligt eruit...

Comment

Klopt, had het net gemerkt, doet het nu weer.

Comment

Bij mij eigenlijk net zoiets als bij rick (alleen heb ik wat minder licht, praktisch alleen geluid op anderhalve moonflower na)

Alle geluid gewoon aangesloten in een omgebouwt kastje (wat inmiddels alweer teklein is omdat ik er een dubbele cd-speler bijgekocht heb.. maar goed..)

Statieven lagen eerst ook onder m'n bed, maar t moest allemaal netjes opgeruimd worden van m'n ouders omdat we gaan verhuizen en de kijkers moeten blijkbaar een huis te zien krijgen dat regelrecht uit een reclamefolder komt.. 't feit dat er in zo'n huis geleeft moet worden is blijkbaar bijzaak...., dus die statieven zijn naar t zoldertje in de garage verplaatst..

Moonflowers netjes in de originele doos :lol:, en deze dozen weer netjes in de kast, samen met een grote doos vol met snoeren..

Kortom, alles tot nu toe in m'n kamer gepropt.. Op het moment ook nog niet professioneel genoeg bezig om een andere opslagplek te zoeken.. Ook wat inbraak gevoeligheid betreft vindt ik het wel prima zo. Zo'n garagebox vertrouw ik toch niet echt.

Comment

Working...
                                X