Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

parren vallen?
    nee die kunnen niet vallen..

Comment

Als er 3 op de kast staan en er hangt er eentje los kan er niks misgaan.
      Zie het als een wip (in een speeltuin wel te verstaan :wink: )
      Als er aan de ene kant een vent van 75 kilo zit, en aan de andere kant een meisje van 25 kg, dan komt dat meisje toch niet naar beneden?

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
        ik heb volgende week een afspraak bij shuregard 8m2 voor 40 euro per maand maar je mag ook de aanhangers gebruiken en je kan er 24 uur in met camera bewaking en code beveiliging ik zal hier later op verder gaan.
        Dit valt inderdaad wel heel erg mee. Dacht dat het veel duurder was

Comment

Weet je zeker dat het 8m2 is? en niet m3? Lees de voorwaarden nog maar eens goed. Ik vrees m3

Comment

voor 8m3 ben je hier in den haag bij shurgard 89 euro kwijt :shock: dus 40 euro valt dan ook nog wel mee

Comment

Ja akkoord, maar 8m3 is slechts 2 x 2 x 2. En geloof me daar kan je net twee subs kwijt en een paar statieven en dan staat het echt vol.

Comment

Wij hebben een tijdelijk onderkomen gevonden. Helaas nog wel veel te klein, waardoor we nu dus op 4 locaties onze spullen hebben staan.

Deze opslag is 40m3 groot en in deze opslag zal of de drive-in worden opgeslagen of onze theater verlichting.

We kunnen 18 augustus het pandje in.

De zoektocht gaat dus verder naar een goede geschikte opslag.

Comment

Working...
                X