Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er gaaf uit Roderick! Echt zoiets waar je een wouw van krijgt.

En dat wapper wapper (op Rick zijn term) ook erg gaaf!

We kunnen zo weinig tips geven denk ik :) heb je nog een foto van je controlle plek of iets dergelijks? Ben ik eigenlijk wel benieuwt naar.

Comment

• Omg, ik ben verliefd op dat LED meubel!
      Weet iemand waar ze die panelen verkopen, al denk ik dat ze echt onbetaalbaar zijn :D

Comment

• Pixelschermpjes verkopen we ook hoor, kost inderdaad alleen een paar centen. ;)

Comment

• Klopt, maar dit zijn al echt weer pixel schermen. Maar ik zocht meer LED panelen, waar de LEDS verder uit elkaar staan (tevens zijn die ook ietsie goedkoper)

Comment

• Dan kom je op zoiets uit. Maargoed, dat kan altijd nog dieper besproken worden in een ander topic. ;)

Comment

• @ Rick, zoiets bedoel ik. Al zijn deze nog echt om videobeelden af te spelen, en ik dacht meer aan 15x15 RGB LEDS en dan 1x1 meter.

Back 2 Topic, ik heb het filmpje van de politie bekeken. Vergeet natuurlijk niet dat bij de wat grotere evenementen de kans groot is dat er wat gebeurt. Nogmaals ziet het er zeer strak en verzorgd uit.

Comment

• Zo'n led booth is ontzettend duur, het komt niet uit een fabriek maar is met de hand gemaakt. Alleen de software met module kostte al ruim 3000 euro. Dan komen de panelen er nog bij van 1500 euro per stuk.

Je kunt ze natuurlijk altijd bij ons huren. Hierin zijn wij uniek in Nederland met dit concept. Er is meen ik nog 1 iemand in Nederland en deze wordt alleen verhuurd in combinatie met een complete show.
                Last edited by roderickk; Wednesday-03-11-2010, 18:05.

Comment

• Die panelen vallen mij dan nog mee, maar die module en software?!
                  Zover ik weet heeft Forward Events het ook, maar dit is volgens mij weer een ander concept, omdat de panelen een lagere resolutie hebben.

Comment

• Zojuist terug terug van een dagje opbouwen, draaien en weer afbouwen XD
                    Het licht en geluid was ingehuurd, ik regelde tussen het bandje door de muziek. De verwachting was dat er rond de 100/150 man kwamen en er zijn er hooguit 30 geweest (26 geteld, zo uit mn hoofd)
                    Aldanniettemin was het een leuke avond.

Apparatuurlijstje van wat ik weet.
                    8x ledpar 64
                    2x cdj-1000mk3
                    1x cdj-800 mk2
                    1x djm-800
                    1x ass 15 inch speaker als monitor voor drum
                    4x dap ??? monitoren
                    1x leddoek op aantal meter prolyte truss.
                    9x podiumdelen.
                    2x freshnell
                    4x Dap X18B Sub
                    4X Dap X12T top
                    1x Yamaha ???? Mengtafel (24? kanaals)
                    Aantal Shure's en sennheiser's.

Foto1
                    Foto2
                    Ook al een filmpje;)
                    Last edited by --Djdave--; Saturday-06-11-2010, 12:48.

Comment

• Haha, ziet er wel grappig uit, dat je alleen het hoofd van die vrouw zag rondzweven.
                      Voor de rest vind ik het er allemaal goed uitzien, alleen die tafel naast het podium beter afrokken en een klein stukje rechttrekken waar het statief voor het podium stond.

Comment

• Ik mis erg veel frontverlichting, het is meestal wel leuke en prettig als je de band ziet.

Comment

• Ik ben het met Walter eens, verlichting is mager en met wat er stond is niet heel creatief omgesprongen. De avond zal er niet minder op zijn geweest denk ik ...

Comment

• Het frontlicht was goed hoor, zat ook een Lj voor de ledparren en de freshnells.
                            (Komt vast door de foto's, flits! en met het filmpje, geen flits! :D)

Comment

• Gewoon nette klus. Vraag me alleen af of je zo'n stapel geluid ook voor 150man nodig had..

Comment

• We hadden het eerlijk gezegd groter verwacht, op een gegeven moment stond het echt "hard" maar toen bleek het pas dat die op 50% stond.
                                Heb liever te veel dan te weinig eerlijk gezegd.

Comment

Working...
                                X