Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laatst een schoolfeest, ik draaide en mocht licht huren:

Lijstje,

Kist met Martin Lightjockey 2 (zou eerst grand ma zijn maar toch lightjockey geworden)

3x The Winner scan
    10x Par 64 (maar 4 in de zaal en 6 bij de ingang)
    4x Robe Moving head
    2x 750 hq dmx stroboscoop
    2x led mushroom

Het was zeker een geslaagt feest.

voortaan ben ik de LJ/Geluidsman tijdens toneelstukken enz. dus daar ben ik wel blij mee;-)

Comment

• En wie of wat procedeerde de muziek? Ik zie een lange ruimte met in de hoek een tafeltje met twee kistjes helemaal ingebouwd. Mag hopen dat jij daar met je LJ staat.

Maar had je een bandje, DJ ???????????????

Comment

• ik draaide..;-) ik had gewoon in lj een standaard programmatje lopen en ik had iemand uitgelegt hoe je de stroboscoop aandeed dus dat had ik ook gefixt.
        over het draaien kreeg ik complimenten:D dus het is gelukt

Comment

• Kist met Martin Lightjockey 2 (zou eerst grand ma zijn maar toch lightjockey geworden)
          ik had gewoon in lj een standaard programmatje lopen en ik had iemand uitgelegt hoe je de stroboscoop aandeed dus dat had ik ook gefixt.
          Heh???

Kun je voor het beschikbare budget van een GrandMa niet gewoon een lightjockey met z'n eigen tafeltje huren die wel fatsoenlijk met het licht kan omgaan?

Wat je nu hebt is zoiets als een baby een ferrari voorzetten, hij kwijlt 'm helemaal onder maar kan niet eens met zn handen bij het stuur of bij de pedalen. Erg. Zonde.

Comment

• Ik vind je "DJ Booth" in de hoek van de zaal anders een gemiste kans.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Wat je nu hebt is zoiets als een baby een ferrari voorzetten, hij kwijlt 'm helemaal onder maar kan niet eens met zn handen bij het stuur of bij de pedalen. Erg. Zonde.
              verhuurbedrijf verhuurde het voor het zelfde buget;-)

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                Ik vind je "DJ Booth" in de hoek van de zaal anders een gemiste kans.
                eerst was het idee om mij boven te zetten maar ivm kabels en handigheid heb ik het maar hier gedaan

Comment

• Het tafeltje vind ik ook zomaar karig jah. Het heeft niet echt een uitstraling van WHAAAM HIER STA IK!!! Maar meer van hmmm daar is misschien nog wel een gaatje over waar we anders niks mee doen. Dan pakken we wat tafels en zetten alles daarop en klaar. Ik had in iedergeval een zwart afrock stukje gebruikt om in ieder geval het niet meer op een tafel te laten lijken.

Dit heeft misschien niets met de kwalitijd van het draaien te maken maar heeft in zekere zin wel met de kwalitijd van jou te maken. Als het een rommeltje is en zomaar op een tafeltje in een hoekje staat ziet het er ook al meteen een stuk minder profesioneel uit. Terwijl dit niets zegt over hoe je draait. Dit zie ik dus ok zeer zeker als verbeterpunt. Mensen hebben niet alleen oren maar ook ogen en zullen ook echt wel het verschil tussen een netjes verzorgt dj tafeltje en een kwak daar ligt het dj booth zien.

Zorg dat ze je zien. Maar ook dat het er goed uit ziet. Hoe makkelijker ze je kunnen zien en vinden hoe makkelijker het is om contact met je publiek te maken.

Tof te horen dat je wel goed gedraaid hebt wand daar ''draait;)'' het uit eindelijk natuurlijk wel om.

Comment

• Ik weet het is een beetje onprofessioneel gedaan maar mij gaat het uiteindelijk wel om hoe je draait.. ik kon zo prima contact maken met het publiek en er konden meer mensen op de dansvloer staan;-) bedankt voor de feedback als ik de volgende keer op een schoolfeest (in de aula wij hebben namelijk 1-2 maanden een schoolfeest in een discotheek) dan zou ik de foto's wel posten.

nogmaals bedankt voor de feestback:D

Comment

• Nu mis je volgens mij iets. Je zegt; Ik weet het is een beetje onprofessioneel gedaan maar mij gaat het uiteindelijk wel om hoe je draait.. ik kon zo prima contact maken met het publiek. Regel 1! Je staat er voor die mensen je moet zorgen dat die het naar hun zin hebben en het super gaaf en af vinden. Ik draai wel vaker feesten dat ik zoiets heb van wat een ....... muziek maar goed de gasten hebben het naar hun zin daar draait het om daar doe je het voor!!! Niet voor je zelf, dan kan ik net zo goed op me slaapkamer, schuur, of wat dan ook gaan draaien. Bij een feest telt nummer 1 de gast, daarnaast doe ik het omdat ik er zelf lol in heb maar dat is op dat moment niet het belangrijkste. Het belangrijkste is in mijn ogen dat de gasten het goed hebben daar word ik voor ingehuurd.

Comment

• Waar was dit voor? straat theater oid?

Ziet er wel nice uit.

Comment

• licht/geluidspel voor het 150 jarig bestaan van de brandweer in Ronse, tijdens de show werd er door de brandweer een waterballet gehouden op het plein voor de torens, daar waar je die truss en minicity's ziet liggen

Comment

• mooie show:)
                            Zal wel veel programmeer werk zijn geweest ofniet?

Comment

Working...
                            X