Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch vind ik persoonlijk Elektro Voice microfoons echt heel zuiver klinken. Jammer dat ze volledig de boot gemist hebben op microfoon vlak, maar ja. Wat betreft storingsgevoeligheid weet ik niks van, nog nooit meegewerkt. Maar ik geloof je graag (-;

Comment

Originally posted by jochanan
      Toch vind ik persoonlijk Elektro Voice microfoons echt heel zuiver klinken. Jammer dat ze volledig de boot gemist hebben op microfoon vlak, maar ja. Wat betreft storingsgevoeligheid weet ik niks van, nog nooit meegewerkt. Maar ik geloof je graag (-;
      Doel je hiermee op de klank van de microfoons die ElectroVoice maakt? Of de klank van hun Zender en Ontvanger techhniek?

Comment

Nou ik doel erop dat ik deze sets vrij goed ken qua klank, maar dat ik er zelf nog nooit mee heb mogen werken. Hierdoor kan ik helaas niks vertellen over de zend/ontvang kwaliteit. Maar jij dus wel?

Comment

Nou ik doel erop dat ik deze sets vrij goed ken qua klank, maar dat ik er zelf nog nooit mee heb mogen werken. Hierdoor kan ik helaas niks vertellen over de zend/ontvang kwaliteit. Maar jij dus wel?
          Van wat ik heb gehoord ben ik niet super te spreken over deze setjes.
          Wij hadden zeer veel last van storingen, iets wat wij met onze mipro's en sennheisers niet hadden.
          Ik meen dat alles 1bak storing was en zogoed als geen van de 6? gehuurde zenders netjes in de lucht bleef.

Ik heb mij niet echt met de zenders bemoeid toen, wegens het feit ik genoeg andere dingen te doen had. Dit was echter enkel wat ik gehoord heb/had.

Groet,
          Dave

Comment

Aha, weten we dat ook weer. Dus gewoon lekker bij Shure en Sennheiser blijven :D.

Laten we nu weer ontopic gaan. Mensen nog een vette productie gedraaid afgelopen weekend?

Comment

Nee. :mrgreen: Wel kan ik zeggen dat 22 november de eerste auditieronde van de Talentenjacht begint. Ben benieuwd wat voor acts er zoal zullen zijn. Of er foto's zullen komen van de audities weet ik niet, heb zelf geen tijd om daar foto's van te maken. Kan eventueel wel vooraf een foto maken van de set met m'n gsm :P

Van de uitvoering zullen er zeker foto's verschijnen (en een DVD, voor 'n euro of 5). Uiteraard zal ik verslag doen. :D

Comment

Van de uitvoering zullen er zeker foto's verschijnen (en een DVD, voor 'n euro of 5). Uiteraard zal ik verslag doen.
                Ik ga toch ook geen geld vragen om van dit forum gebruik te maken :D . Haal ze er maar illegaal af ofzo en dan lekker voor heel de wereld toegankelijk maken. Moet natuurlijk wel een mooie productie zijn.

Comment

Van de uitvoering zullen er zeker foto's verschijnen (en een DVD, voor 'n euro of 5). Uiteraard zal ik verslag doen.
                  Ik ga toch ook geen geld vragen om van dit forum gebruik te maken :D . Haal ze er maar illegaal af ofzo en dan lekker voor heel de wereld toegankelijk maken. Moet natuurlijk wel een mooie productie zijn.
                  Foto's zijn gewoon openbaar te bekijken via de site van de school, zal ik wel linken als de foto's online staan.

DVD van de Talentenjacht wordt via de school verkocht, is niet mijn DVD, mocht je dat soms denken.
                  Tevens is er een CD met foto's beschikbaar voor diegenen die alle foto's graag willen hebben. Ook dit wordt verkocht via de school. Anders had alles wel online gestaan hoor ;)

Comment

Topic opgeschoond en apart topic gemaakt voor de trussconstructies:

Comment

Ik heb geholpen bij een productie op onze school. Een deel van de apparatuur is van mij een ander deel is van een ander bedrijf afkomstig en weer een ander gedeelte is onderdeel van onze school. Het ging om een project Jongleren. Er waren verschillende optredens. De jeugd van tegenwoordig zou ook nog optreden, maar wegens ''file'' belde ze helaas 5 minuten van te voren af.

Genoeg gepraat hier wat foto's
                      een debat met SP kamerleden
                      het begin
                      ik die de pauzes wat gezelliger maakte

Comment

wat leverde ji aan app. En is dat je nieuwe discobar?

Comment

Het is een beetje slechte foto om goed de discobar te kunnen bekijken. Heb je wellicht wat meer foto`s van de gehele productie.

Overigens wel een mooie Slappa map (-;

Comment

Meer foto's van de gehele productie heb ik helaas niet. Mijn bijdrage was o.a. dj set leveren voor verschillende optredens van rappers met dj, laser, en lj spelen op mijn lichtsturing. En de opbouw van de apparatuur van school.

Dit meubel is van school deze hebben wij zelf gemaakt voor verscheidenen optredens. Hij is te groot voor in de auto en aanhanger, helaas.

De slappa map komt van bax-shop :wink:

Comment

morgen theater show in het kleinste theater van Nederland: Theater Pepijn

Dit is het theater van Paul van Vliet. De voorstelling is live te zien op residentie.tv

Erg leuk altijd, omdat je met weinig iets moois moet neerzetten, de extra uitdaging dit jaar is de 2 camera's die meedraaien, waardoor het lichtplan heel anders is, dan normaal!

Comment

Originally posted by Dave van Engelen
                                Haha zeker.

Jammere was alleen dat alle kabels via het plafon moesten. Zie dus ook de foto waar ik tarzan ben ;) whahaha.

Het was/is nogal een fragile plafon.. maarja. Het is gelukt.
                                pas altijd op, veiligheid gaat boven alles..
                                ook zeker je eigen veiligheid!!
                                (niet dat ik je hier iets verkeerd zie doen)

Comment

Working...
                                X