Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wij verhuren bepaalde dingen maar meestal worden deze elementen op maat van de klant gemaakt/ ontworpen.
    weinig is bij ons onmogelijk :p

link:http://www.flickr.com/photos/iltfest...57622010721656

wij hebben in ons bedrijf namelijk een decor afdeling zitten, dus dat helpt soms wel een beetje :)

Comment

• foto's van onze decoratie op i love techno 2011 in flanders expo te gent

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
        foto's van onze decoratie op i love techno 2011 in flanders expo te gent
        http://www.flickr.com/photos/7142860...7628288445611/
        Ziet er goed uit!
        Zeker orgineel gedaan die hartjes!

Comment

• Hm, apart. Ik zie maar 1 foto staan.

Comment

• Ik zie ook maar 1 foto...

Comment

• Even verder klikken en je komt hier:

Comment

• Ziet er stark uit.

Die hangtafels vind ik opzich ook wel humor.

Comment

• Ziet er erg netjes uit, Dreezer!
                  (Was jij er trouwens ook bij 't laatst op een GrandMA2 training bij Face? Daar heb ik ook met iemand gesproken die op I Love Techno gewerkt had... En aangezien ik nu "GrandMA" in je sign zie staan... ;-) )

Comment

• Hey Stijn, ik was onlangs niet bij face, op i love techno zitten zowat alle grote licht en geluidbedrijven zoals phlippo, eml/prg, flashlight,... omdat het een zo'n groot evenement is wordt elke hal toegewezen aan een firma, wij hebben al enkele jaren het genoegen om de chill out zone en de vip te doen.

de hartjes die je ziet zijn trouwens speciaal voor i love techno gemaakt, ze zijn eigenlijk gewoon een andere vorm voor onze colorboxen.

Comment

• Voor het goede doel afgelopen vrijdagavond...

Serious Kids gesponsord door ons ;-)

Comment

• Zizo, leuk optreden gedaan! Nathalie Meskens die live wat liedjes bracht.

Edit: Nog wat meer foto's:

Last edited by StijnS; Monday-09-01-2012, 18:09.

Comment

• Ziet er goed uit, zoals we van je gewend zijn!
                          ML5000 op front? If so, mooie apparaten!! Maar niet te tillen, de krengen. :mrgreen:

Is die overspanning van dat fronttrussje niet wat lang trouwens?
                          Kan het niet helemaal goed zien. ;)

Comment

• YupYup: de ML5000 is onze "standaard" frontmixer. Loodzwaar, maar een best goede tafel.

Die frontbrug is de vaste brug van de zaal en hangt om de meter vast met haken in het plafond.
                            Klein overzichtje geluid: Martin Audio W8LM line array (5 kasten + downfill per kant), Martin Audio LE1200+LE1500 monitors
                            Klein overzichtje licht: 6 sixbarren 1kW, 9 profielspots, 4x 2kW PC, 14x 1kW PC, 6x sunstrip, nog wat losse parren... Aangestuurd door Chamsys MQ100
                            Last edited by StijnS; Sunday-08-01-2012, 23:30.

Comment

• Lekker dat die ML5000 je standaard FOH mixer is, ideaal (behalve dat gewicht dan...)! Als je op een festivalterrein staat mag je wel een shovel bij je hebben! :)

Over die truss, kon het op je fotootje niet helemaal goed zien, maar het leek wat apart. ;)

Kijk dat licht: alles conventioneel, fijn! Weer eens wat anders dan al dat gewapper en geknipper! Mooi rustig en beheerst. Te gek! :)

Comment

• Originally posted by ajdeboer View Post
                                Kijk dat licht: alles conventioneel, fijn! Weer eens wat anders dan al dat gewapper en geknipper! Mooi rustig en beheerst. Te gek! :)
                                Dat viel mij ook al op, waarom is het zo rustig op die foto?

Comment

Working...
                                X