Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het is geen foto, maar een filmpje gemaakt van foto's (zgn timelapse) van een voorstelling van mij afgelopen zondag in een theater in Beuningen.

Geluid en toneellicht is van het theater zelf. Wel geluid vanaf eigen set (maar via stagebox over hun installatie). Al het andere: beamer, scherm, decor, props, laptop, moonflower, mushroom en de rest van de zooi zijn ook van mij.

Meer om jullie een kijkje te geven in een iets ander wereldje dan de drive-in wereld. Welkom in mijn wereld :-)

http://www.youtube.com/watch?v=0vC77...ure=youtu.be&a

Comment

• Originally posted by zassie View Post
      Het is geen foto, maar een filmpje gemaakt van foto's (zgn timelapse) van een voorstelling van mij afgelopen zondag in een theater in Beuningen.

Geluid en toneellicht is van het theater zelf. Wel geluid vanaf eigen set (maar via stagebox over hun installatie). Al het andere: beamer, scherm, decor, props, laptop, moonflower, mushroom en de rest van de zooi zijn ook van mij.

Meer om jullie een kijkje te geven in een iets ander wereldje dan de drive-in wereld. Welkom in mijn wereld :-)

http://www.youtube.com/watch?v=0vC77...ure=youtu.be&a
      Haha, leuk om eens te zien. Ook mooi, allemaal een balonfiguur aan het einde? Het is inderdaad weer eens wat anders.

Comment

• Net klaar met een fuif op te bouwen en programmeren. Wegens tijdsgebrek kan ik ze spijtig genoeg niet bedienen :(
        Ach, ik heb me toch al goed uitgeleefd en wat leuke standjes geprogrammeerd :)

Gebruikt materiaal:
        Sound:
        - 2x CDJ2000+DJM800
        - EV Deltamax geluidsset
        Light:
        - 12x Movitec SL250
        - 12x Sunstrip
        - 3x Sixbar CP60
        - Chamsys MQ100 Pro + touchscreen
        - Spiegelbol

Hier kun je alvast enkele foto's vinden. Ik hoop dat m'n collega's zo vriendelijk zijn om m'n show niet te vern**ken en wat leuke foto's schieten:mrgreen:

Comment

• Ziet er Leuk uit! Handig systeem ook om die koppen wat lager te hangen. GRappig ook, de laatste foto lijkt het net alsof het een stad is!

Comment

• Die T-baartjes zijn inderdaad enorm handig om wat afwisseling in je lampen te brengen. Het enige nadeel is hoe de buis bevestigd is op de halfcoupler bovenaan: dit is met een gewone schroef. Je mag niet met de T draaien, want dan komt de schroef bovenaan los en heb je kans dat het hele handeltje naar beneden komt. Binnenkort gaan we al die buizen bovenaan vastlassen zodat we hier zeker geen problemen mee kunnen krijgen.

Ook best leuke dingen, die Sunstrips. Zeker als je de pixelmapper er op los laat :)

Mja, nu maar eens beginnen aan wat lichtplannen voor de komende fuiven! :D
            Last edited by StijnS; Sunday-04-03-2012, 16:03.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
              Haha, leuk om eens te zien. Ook mooi, allemaal een balonfiguur aan het einde? Het is inderdaad weer eens wat anders.
              nee geen ballonfiguren aan het eind.. dat had hier nog gekund, maar ik sta ook wel eens voor 500+ kids..... niet haalbaar dan Een fotokaart, een spekkie (bij de deur) en als ze willen (en het programma/mijn agenda het toelaat) mogen ze met me op de foto.

Comment

• In februari ook nog een dansvoorstelling gedaan met als thema Valentijn.
                Helaas kon ik geen gebruik maken van zijlicht (doordat er ook publiek aan
                beide zijkanten van het vloeroppervlak zat en ik ze niet kon gaan verblinden).
                zijlicht, is iets wat je nu wel een beetje mist...

Gebruikte materialen:
                Kling & Freitag PA (4x dubbel 15" laag en 4x dubbel 12" + 1,5" top)
                Regie setje geluid (D&R Clubmate, sennheiser draadloze zenders)
                + cdj2000 (icm recordbox) ASL intercom systeem.
                Licht:
                10x Griven 1 KW PC
                2x Selecon 1KW profiel
                16x DGM LED Par
                4x Mac 250 entour (spots)
                4x Mac 250 wash
                1x GrandMA ultralight
                2x Unique hazer met losse fan.

Uiteraard de nodige VMB statieven en prolyte truss.
                MA Dimmerpack
                63A, 32A verdelers e.d.
                Helaas doekjes voor afrokken van mh's op kist vergeten.. :?

Foto 1: http://www.fotojanbroekman.nl/nl/spo...rnen-dans.html
                Foto 2:http://www.fotojanbroekman.nl/nl/spo...rnen-dans.html
                Foto 3: http://www.fotojanbroekman.nl/nl/spo...rnen-dans.html
                Eigen foto1: http://imageshack.us/photo/my-images/221/kwshow1pi.jpg
                Eigen foto 2:http://imageshack.us/photo/my-images/196/kwshow2.jpg
                Eigen foto 3: http://imageshack.us/photo/my-images/191/kwshow3.jpg

Niet allemaal eigen materiaal, grotendeels zelf ingehuurd.
                Tuurlijk had ik ook liever een groot wit strak achterdoek gehad ipv een fond doek..
                en een mooie zwarte, of witte balletvloer, echter was hier het budget niet voor aanwezig bij
                de organisatie.
                Last edited by kw showtechniek; Tuesday-06-03-2012, 23:30.

Comment

• En we hebben weer eens wat geleverd op een fuif =)
                  Pic1
                  Pic2

Gebruikt materiaal: 12x Movitec SL-250, 4x Robe Colorspot 700eAT, hoopje sunstrips, 2x sixbar, Yamaha LS9-32, EV Deltamax, trusscircel 8m...

Dringend eens op zoek gaan naar een nieuwe camera... Van de 50 foto's die ik gemaakt heb zijn er maar enkele die een beetje om aan te zien zijn...:(
                  Last edited by StijnS; Sunday-11-03-2012, 00:38.

Comment

• Een leuke musical gedaan, helaas staan de CFX Flame Jets niet op de foto.
                    Heeft gek genoeg 3 maal in de krant gestaan, mooi voor dit dorp met slechts 1.000 inwoners. Zelfs Herman Finkers was aanwezig die zijn complimenten uitsprak.

Comment

• Weinig belichting of licht dat aan mij?
                      Past misschien wel in de sfeer maar, ik zou vanaf de zijkant misschien wat belichting neer hebben gezet

Comment

• Originally posted by free energy View Post
                        Weinig belichting of licht dat aan mij?
                        Past misschien wel in de sfeer maar, ik zou vanaf de zijkant misschien wat belichting neer hebben gezet
                        Het was een musical in een kerk, een overdosis aan fancy effecten gaat dan natuurlijk niet. De verlichting was vrij basis, en het budget was klein. Tevens werden alleen de solisten uitgelicht, en de anderen wat minder.

Comment

• afgelopen nacht nog is een fuif gedaan, supper toffe sfeer met een minimum aan belichting,

licht:
                          5* studio color 575
                          12*ledstrips
                          6* colorwall bakken
                          1* atomic
                          rookmachine
                          avolites tiger
                          grand ma2 on pc
                          dimmer en stroomkast
                          projector met speciale lens + video laptop

geluid
                          master audio setje (4top, 4 bass)
                          2* apw subs
                          2* cdj 2000
                          djm 900 nexus
                          2* sl1210

foto's: er zijn niet echt foto's getrokken van het geheel, maar bij de party foto's vind je stukken van de set terug,https://www.facebook.com/media/set/?...2875428&type=3

wat individuele foto's:

Comment

• Originally posted by Facebook
                            Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar

Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
                            ...

Comment

• Hetzelfde probleem hier. Je privacy is te scherp ingesteld om ons te laten kijken.

Comment

• Waarom gebruik je 2 heel verschillende lichttafels wat een fortuin kosten tegelijk? En ze werken ook nog eens heel anders!

Comment

Working...
                                X