Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het klopt inderdaad dat het om de 6 hoekige rood witte tent ging. Hier was op zaterdag avond Club du Freak.
    Buiten stond inderdaad een ballonartiest. Ik kan je wel zeggen dat hij het wel leuk en goed deed. Nagenoeg alles kon gemaakt worden. Dus niet zomaar eentje die toevallig nog wat ballonnen had liggen.

Maar er was nog veel meer dan dat. Zo hadden ze 3 tenten / podiums met elk hun eigen thema. De club du freak was echt een beetje een foute tent. Dus van vengaboys tot casanova en weer naar 2 unlimited met hier en daar een vleugje backstreetboys als ook captain jack natuurlijk. Je snapt het vast wel.
    Ook was er een electronic tent. Dit was dus meer gericht op house en andere electronische muziek en hier stonden dan dus ook een 5 verschillende dj's over de avond.
    Dan was er ook nog een live tent met verschillende bands maar die werd gedaan door een ander licht en geluid bedrijf.

Op de zondag was er nog een heleboel meer te doen met ook een 4de podium als ook een lounge tent en zoon soort van beleef markt ( voor zover je dat kan noemen als er 15 kraampjes staan )

Maar al met al moet ik zeggen dat het wel een erg mooi opgezet mini evenement / festival was.

Comment

• De beloofde extra foto's en filmpjes. Helaas waren het er toch minder dan dat ik dacht dat ik er gemaakt had.

Last edited by ronennieshow; Saturday-10-08-2013, 14:40.

Comment

• Het lijkt net alsof het volume in de electro tent erg zacht staat, klopt dat?
        Ik hoor alleen maar mensen praten. Was er een db grens? Erg jammer, zeker
        Voor electronische muziek, die komt niet goed over op lager volume.

Comment

• Het stond er zeer zeker niet zacht. Achter bij de bar was er nog een om en nabij 100dba. Meer dan genoeg dus. Er was inderdaad wel een limiet ingesteld maar hier heb ik dan ook geen moeite mee.

Dat het altijd hard moet anders komt het niet over vind ik echt achterlijke idiote praat. Weer zoon figuur van hard is goed. Wij proberen altijd een Max van 105 dba aan te houden goed halverwege de tent of zaal. Dit is veel meer dan goed genoeg. Anders jaag je alleen maar mensen weg. De gene die wel echt doof willen worden kunnen voor de set gaan staan of dit in hun eigen tijd doen.
          Collega bedrijf had een andere tent en hield zich niet aan de afspraken en pompte gewoon 115 dba en hier stond dan ook wel geteld 25 man binnen. Pas na heel duidelijke waarschuwingen vanuit de organisatie ging het terug naar een 105 en kwamen de mensen wat meer de tent in.

Geloof het of niet maar dat het moet hard is wel zoon enorme onzin. Op een lager niveau kan het ook meer dan prima over komen. Je hoeft echt niet mensen doof te maken

Comment

• Mee eens. Ik hou echt wel van goede harde muziek, maar het volume op festivals en discotheken gaat helemaal nergens meer over. Ik wil een gezellige avond, lekker kunnen praten en feesten. Je hoort heel vaak 'het was gezellig maar de muziek was te hard'. Ik heb nog nooit gehoord 'het was gezellig, alleen stond de muziek te zacht'.

Comment

• 105 db vind ik behoorlijk hard! Dan komt ook elektronische muziek goed over.
              Tegenwoordig hoor je verhalen over limieten van 90db, in een volle kroeg is het dan net achtergrond muziek. Zoals ik al zei, op het filmpje LIJKT het alsof de muziek zacht staat doordat je alleen maar mensen hoort, maar ik was er niet bij hè! ;)

Comment

• Achter in de tent zaten we op een om en nabij de 100 db en dat was dus ook meer dan zeer netjes.

We hebben wel eens een wat drukker publiek gemeten. Zaten al zo tegen de 95 als ze goed tegen elkaar stonden te roepen.

Enne limiet is limiet. Ik vind het allemaal prima. Wij konden als het zou moeten stukken harder maar als er eenmaal afspraken zijn gemaakt is het gewoon 1x inregelen voor mij. Duidelijk aangeven aan de dj ( waarom heb ik die soms 5 tegelijk nodig om 2 cd spelers te bedienen? ) van hey zo hard kan je met je mixer en dan is het klaar en daarna laat ik de limiter lekker zijn werk doen. Ik ga echt niet politie agentje spelen voor van die gladiole van hey hij moet harder. Daar is de organisatie en succes. Maar al met al was alles erg goed gegaan en was het zeer zeker een erg geslaagde nieuwe 1ste versie. Wel wat puntjes voor een volgend jaar maar niet echt dramatische dingen of problemen gehad.

Comment

• Originally posted by didier View Post
                  Tegenwoordig hoor je verhalen over limieten van 90db
                  is dat een knipoog naar de nieuwe geluidsnormen in België? ;)

Comment

• en ik neem aan dat ronennie het geluid ook wel goed op orde hebben, waardoor je niet zo achterlijk hard hoeft te draaien om het als "goed hard" geluid over te laten komen. Want dat is wat het publiek vaak wil ervaren, daar hoeven echt niet perse alle lampjes voor in het rood gedraaid te worden.
                    Als je systeem goed op elkaar afgestemd is en goed ingeregeld gaat dat allemaal veel makkelijker.

Comment

• Het geluid in Haghorst was in de DJ tent prima. Hoe ik dat weet? Ik stond bijna de hele avond daar licht te doen. ;)

Comment

• Ook dit jaar stonden wij weer op het Dicky Woodstock festival, de 25e keer dat dit festival georganiseerd werd!

De apparatuurlijst:

Geluid
                        Qube/ Renkuz Heinz c2 set
                        4 acoustic line g subs
                        2 acoustic line m3dp monitoren
                        dj setje
                        beta 57
                        Yamaha Ls9

Licht;
                        8 martin mac 250 entour
                        10 sunstrips
                        lading ignition platinum led parren
                        6 aircraft parren op zero88 dimmer
                        4 rookmachine's plus hazer
                        2 atomics
                        Studio due CS4

Aangestuurd door een zero88 lijpe kikker. We zijn aan het kijken naar Chamsys software met chamsys controller, iemand ervaring?

IMG_119433579228957.jpg
                        IMG_119439665654736.jpg
                        IMG_119443286626419.jpg

Betere foto's komen nog!

Comment

• De betere foto's van de opstelling van woodstock 2013:

DSC_0204 by Joeri369, on Flickr

DSC_0206 by Joeri369, on Flickr

DSC_0229 by Joeri369, on Flickr

De afbeeldingen zijn klikbaar voor vergroting.

Comment

• Erg leuke show! Simpel, eenvoudig en toch goed.

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                              is dat een knipoog naar de nieuwe geluidsnormen in België? ;)
                              Normen Belgie zoals ik ze aan heb moeten houden:

102 dB(A) gemiddeld over 15 minuten
                              117 dB(C) gemiddeld over 15 minuten

Comment

• het ligt allemaal tegenwoordig iets ingewikkelder, zo ingewikkeld dat er zelfs een volledige brochure over bestaat (waar trouwens nog niet alles in uitgelegd staat)

Comment

Working...
                                X