Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ajdeboer View Post
    Die Pointe's zijn te gek!!
    +1! Wat een lampen. :shock:
    Zelf had ik alleen nog even een doekje voor de flightcase op het podium langs gedaan, vind ik toch altijd net wat netter.

Comment

• Rick heeft het bij het rechte eind: In ieder stuk truss zaten 2 led pars aan de uiteinden.

De Pointes zijn echt geweldige lampen. Ik gebruik ze tot nu toe altijd in "Eco" modus, maar je kan de lamp ook op "High Power" zetten, dan komt er nóg meer licht uit! Beste aankoop in jaren.

Over het doekje rond de discobar moet ik je volledig gelijk geven. Ik had enkel gedacht aan een afrokdoekje voor de tafel, voor het kistje was ik het stomweg vergeten.

Comment

• Originally posted by ajdeboer View Post
        Die Pointe's zijn te gek!!
        Merk? Zien er inderdaad blits uit.

Comment

• Originally posted by Boellie View Post
          Merk? Zien er inderdaad blits uit.
          For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

Comment

• Oktoberfest Tilburg:

Materiaal:
            - Line-array: RCF TTL33A Line-array (24 top, 8 sub)
            - Monitors: RCF TT25SMA
            - Mixer: Soundcraft SI Expression 2
            - Delayset: Adamson SX + RAM versterkers
            - Prolyte groundsupport + veel M's H30V + H40V
            - Aansturing licht: Roadhog 4
            - Licht: 8x Briteq BTX (Sharpy kopie), 10x Briteq BTW36L3 (101 kopie), 24x Briteq Stagebeamer (M800), etc etc.

Comment

• Mooie setup!

Comment

• Inderdaad, ziet er leuk uit!

Comment

• Ik heb gisteren een harmonie optreden in een kerk voorzien van belichting. Het concert ging getiteld "Kerk in Klank & Kleur", wat ik uiteraard graag in de praktijk bracht.
                  Met 4 Robe Colorspots 700eAT, 8 Robe Pointes, 4 2kW PC's en 2 Strand profieltjes heb ik het volgende gedaan:

Comment

• Ziet er leuk uit, zonder al te veel materiaal meegesleept te hebben. :) Geen uplights bij de pilaren/bogen? Of was hier geen budget voor?

Comment

• Ik had een arsenaal parren in de vrachtwagen zitten, maar wegens tijdsgebrek zijn die daar blijven zitten. We konden pas erg laat in de kerk binnen... Ik heb wel wat Pointes ingezet als uplighter :-)

Comment

• Eens een beetje kleiner, maar daarom niet minder leuk!

Martin W8LM mini arraytje (2 kastjes + downfill per kant), Crest versterking en de gouwe ouwe Yamaha 01V.

Even een kleine tip voor de Nederlandse collega's die van plan zijn om te touren door het mooie land ten zuiden van jullie: Koop échte stekkers! Keraf maakt mooie stekkers die zowel in BE als in NL in de muur passen... Ik wil niet iedere week stekkers van m'n eigen verlengkabels afschroeven om collega's uit de brand te helpen... :p
                        Last edited by StijnS; Sunday-15-12-2013, 12:59.

Comment

• De meeste apparatuur en verlengsnoeren tegenwoordig zijn volgens mij standaard al voorzien van 'hybride' Schuko's die zowel geschikt zijn voor randaarde als aardepinnen?

Comment

• Sja, ik kom ieder jaar nog wel enkele Nederlandse technici tegen met klassieke Shuko's... Vooral als de show dan te laat start omdat we druk bezig zijn met andere Shuko's aan kabels te monteren...:p

Comment

• Paar standaard Schuko male-female adaptertjes in de kist gooien misschien? ;) Verkopen of verhuren voor 10 euro per stuk, ik zie winstkansen. :mrgreen:

Comment

• Misschien niet echt hoorbaar maar denk dat er wel een faseverschil tussen linker cluster en rechter cluster zal zitten, op de foto lijkt de linker toch echt wel een meter naar achter te staan. ;)
                                Verder natuurlijk weer een prima voor mekaar, jullie hebben toch ook een tafel uit de CL serie van Yamaha?

Comment

Working...
                                X