Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nette shows, Ultra! Bij het Tilburg Studenten Festival, hoe heb je daar die sunstrips midden op die truss gehangen? Heb je daar speciale beugels ofzo voor gemaakt?

Comment

• Als ik een gok mag doen zijn dat geen sunstrips maar showtec pixelbar 12

We hebben die zelf ook en hier zitten 2 beugels achterop die je vrij makkelijk een stuk kan verschuiven.

Comment

• Nog eens een gezellige tentfuif gedaan. 12 Pointes, 10 Robe Colorspot 700eAT's, 22 LED Tubes, 10 sunstrips, 3 blinders, 2 sixbarren, 4 2kW PC's en een losse par later krijg je dit:

Comment

• Idee, Ja leuk
          Uitwerking mwa nee ik vind het er niet echt dat je zegt vet uit zien.

Ik vind het een nogal georganiseerde bende.
          Kuil plastic als afrock van je hekken
          Podium niet afgerokt.
          Door de boog grote stukken waar je wel echt naar kijkt die niet met backdrop afgewerkt zijn.
          De bogen in de zaal komen in mijn ogen niet echt tot zijn recht. Geen idee waar het door komt door de verhouding, hoogte locatie geen idee maar echt helemaal tof vind ik het niet.

Dus vette spullen ja.
          Vette totaal show nee niet helemaal mijn ding

Comment

• Dat de afwerking beter kon, ben ik met je eens. Door tijdsgebrek was ik er dit jaar zelf niet bij. (Heb enkel 't design aangeleverd)

Op papier leek 't in ieder geval leuk te worden:

Ik denk dat als de bogen in de zaal een metertje hoger hadden gehangen, de verhouding er beter uitgezien zou hebben. Podium afrokken ga ik op dit soort feesten absoluut niet aan beginnen: dan kan ik na ieder feest nieuwe podiumrok kopen.

Comment

• Naja wij rokken wel eigenlijk altijd af.

Raar. Kapitaal aan kopjes en materialen maar een paar tientjes voor een afrock is er niet. Dit geeft in mijn ogen wel een hoop meer afwerking

Comment

• Koppen en ander leuk speelgoed kun je doorheen de jaren bij mekaar sparen, en meerdere malen laten renderen. Geimpregneerde afrokdoek kun je na dit soort fuiven compleet in de vuilbak gooien, en krijg je dus nul "return on investment" van. Daardoor moet je die voor de volle 100% doorrekenen aan de organisatie van het evenement. En ik kan het je zeggen: geen enkele organisator staat er tegenwoordig om te springen om meer te moeten betalen ;)

Comment

• ben akkoord met opmerkingen van Ronenie over opmerkingen. Vind daarbij ook dat er heel wat kabels beter konden weggewerkt worden (bv 6e foto, vooraan de eerste boog in zaal of foto 1 in gebogen truss)

Comment

• Afgelopen weekend een erg uitdagende maar leuke productie gedraaid. Jammer genoeg is hardstyle niet helemaal mijn muziek genre maar dat is niet anders.

Apparatuur:
                    14x Rush Mh3
                    5x atomic
                    12x sunstrip
                    6x rookdoos
                    2x Jem k1 hazer
                    lading ledjes
                    4x magic fx confetti shooters
                    1.2 kw fresnels
                    Alles aangestuurd door ons varken.

Foto's:

Last edited by joeri369; Tuesday-30-09-2014, 22:28.

Comment

• Leuke opstelling, duurt wel eventjes om omhoog te krikken... :p

Comment

• Nou dat opkrikken viel wel mee, het afbreken duurde alleen een stuk langer doordat we niet meer fatsoenlijk met de hoogwerker onder de truss konden komen. Maar daar is weer van geleerd, de volgende keer hangen we de stellage aan een aantal motortakels dan moet het afbreken ook een stuk sneller gaan.

Comment

• Gisteren ook een klusje gedaan ( vandaag en morgen ook nog )
                          Hier alvast een filmpje

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                            Gisteren ook een klusje gedaan ( vandaag en morgen ook nog )
                            Hier alvast een filmpje

Wow, graaf! Van waar halen jullie dat geld toch? :O

Comment

• Dat geld is door de jaren heen bij elkaar gespaard en weer terug in het bedrijfje ( blijft hobby ) geinvesteerd.

Dus door veel te werken. Geld te bewaren. Af en toe na te denken wat je koopt ( dus geen troep en meteen iets fatsoenlijks ) kan je door de jaren heen wel wat bij elkaar sprokkelen. Dan is het dus gewoon klussen blijven doen. ( je werkt meer dus verdient meer en kan meer kopen ) en zo blijf je dan groeien en groeien en groeien.

Maaruh ook gisteren ( zaterdag ) was het weer een heerlijk feestje met nog meer bezoekers dan de vrijdag.

Ook hier natuurlijk weer snel en even een filmpje van geschoten. De echte foto's komen nog zodra de fotograaf er klaar mee is.

Nu vandaag nog een foppers in concert en dan is het als een stel bezetenen de boel afbreken en weer naar huis.

Comment

Working...
                              X