Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by roderickk View Post
    Originally posted by Paradise View Post
    Al vind ik wel dat je gelijk hebt (hou ik meer van plaatjes dan van continu bewegen) denk ik dat dat meer de ervaring van de Lj is. Ik denk dat iedere Lj wel weer iets anders had gedaan.
    Was jij dan niet de LJ? Jij hebt toch het lichtbedrijf en de ervaring ervoor. Enfin uit jou post blijkt dus dat de lj niet ervaren genoeg was. Waarom hielp je hem niet? Dit is gewoon zonde. Verder hadden er prima 2 heads op het drumstel gekund. Er hingen er toch genoeg.
    Lj was een stagaire, hij werd prima geholpen en heeft als ik alles zo kijk een prima show verzorgt. Ik heb de klus niet toegewezen gekregen maar ben juist ingeschakeld als Freelancher. Dus dan doe ik waar ik op dat moment voor betaald word. Jij wil trouwens niet als drummer 2 wash movingheads in je gezicht hebben tijdens het drummen (is fijn als je dan je tekst enz moet lezen).

Comment

• Dan laat je de heads recht boven de drummer toch naar beneden schijnen?

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
        Ik neem dus aan dat je tevreden bent over de kabelmatjes? Komen uit de badkamer van een docent :D
        Niet bepaald, als je ze onderling aan elkaar getaped had of aan de vloer was het goed geweest ;) Al is een lange kabelmat of een koppelbare natuurlijk altijd veiliger.

Overigens vragen of die docent er nog 10 bij kan kopen voor zn badkamer, dan heb je volgend jaar de complete lengte met 1 type ;).

Comment

• Originally posted by Joep View Post
          Niet bepaald, als je ze onderling aan elkaar getaped had of aan de vloer was het goed geweest ;) Al is een lange kabelmat of een koppelbare natuurlijk altijd veiliger.

Overigens vragen of die docent er nog 10 bij kan kopen voor zn badkamer, dan heb je volgend jaar de complete lengte met 1 type ;).
          We hebben er ruim genoeg, maar hebben uiteindelijk een rol gebruikt voor het eerste stuk (die lag al klaar). De kleine matjes helemaal gebruiken was wat netter, maar dit werkte wat fijner. Normaal worden ze ook wel aan elkaar getaped (en dan gelijk aan de vloer) maar dat doen we alleen als het op een pad ligt (en waar ze nu lagen heeft niemand gelopen. Volgende keer wel even aftapen inderdaad.

@ rick: De movingheads hingen ongv. 1 meter achter de drummer, waren bang dat als je de movingheads van achteren schuin erop zou schijnen er veel schaduw ontstaat (maar goed, dat is iets om uit te proberen bij de volgende editie). Er was trouwens wel genoeg licht voor de drummer (Duidelijk te zien op de foto's) door 2x 500watt spotje in het dak van het podium (maar het kon nog wel iets beter)

Comment

• Gister feestje gehad in een café in het centrum van Maastricht.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

En de foto's:

Comment

• Ziet er uit als een erg lastige locatie, met die pilaar in het midden. Voor zover ik het kan zien ziet het er verder netjes uit.

Enneee... dat nerveuze moonflowerscannertje was toch niet van jou he? ;)

Comment

• Die pilaar had ik het liefst weggehaald.
                Kon alleen gisteravond geen puincontainer meer regelen.. :D

We waren gelukkig met z'n 2en, dus mijn collega liep af en toe de zaal in om aan te geven waar in het zaalgeluid iets ontbrak. Zelf heb ik afgemixt met het geluid van de monitors. Was in principe wel te doen.

Het irritante scannertje (met kuren, want hij bleef steeds hangen) was niet van mij. Qua verlichting hebben we niks toegevoegd aan deze show.

Volgende week heb ik dit bandje in een kerk. Ben benieuwd...

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                  Het irritante scannertje (met kuren, want hij bleef steeds hangen)
                  Erg herkenbaar... (zelf ook ooit in een ver grijs verleden zo'n ding gehad. ;))

Comment

• Ik heb z'n 12 seconden van het eerste filmpje gezien en ergerde me gelijk al aan die scanner. Maar goed, valt verder weinig op de filmpjes toe te voegen.

Comment

• Ziet er gewoon netjes uit, eigenlijk weinig aan op te merken.

Comment

• Gisteravond het licht en geluid geregeld voor de Lichtstoet te Eijsden.
                        Evenement besloeg 2 zalen en een jurywagen. Materiaallijstje voeg ik nog toe. Ook de filmpjes komen erbij wanneer ze online staan.

- 2 * RCF ART 322 speaker
                        - 1 * PA-rack
                        - 2 * Sennheiser EW100 mic
                        - 1 * Fourbar met 4 Par56 cans

- 10m Truss lichtbrug
                        - 2 * T-statief voor licht zijkant
                        - 3 * Fourbar met elk 4 Multiparren
                        - 2 * Fourbar met elk 4 par56 cans
                        - 2 * Fresnel voor podiumverlichting
                        - 4 * Coef MP300 movinghead
                        - 1 * Z1200
                        - 1 * ADJ Titan Strobe 2000W Stroboscoop
                        - 1 * Laserworld laser
                        - 1 * Laptop met Sweetlight USB-DMX

- 2 * MD Acoustics TS-118HA subwoofer
                        - 2 * RCF Pro8001AS subwoofer
                        - 2 * RCF TT25+ topspeaker
                        - 2 * dB Flexsys f12 monitor
                        - 1 * Yamaha MG16/6FX mixer
                        - 1 * Muziekcomputer
                        - 1 * Pioneer MEP7000
                        - 1 * Sony MD speler
                        - 1 * Sweetlight DMX controller USB 100ch
                        - 2 * Sennheiser EW135G2 mic (draadloos)
                        - 8m Truss lichtbrug
                        - 2 * Fourbar met elk 4 Multiparren
                        - 2 * Fourbar met elk 4 par56 cans
                        - 1 * JB Systems twinscan groene lasershow
                        - 4 * JB Systems super winner scanner
                        - 2 * LED aircone 275cm
                        - 1 * Z300
                        Last edited by Beckers Entertainment; Monday-15-03-2010, 00:17.

Comment

• Statieven van de eerste zaalopstelling hadden een stuk meer kunnen worden uitgeklapt, je vloerbasis is nu wel heel erg klein waardoor bij een stoot tegen het statief heel je brug eenvoudig kan gaan zwiepen. Niet echt iets dat je wil, neem ik aan.

Comment

• We hebben de mogelijke gevolgen inderdaad kunnen zien..

Bij ons ging alles overigens vlekkeloos. Statieven stonden stevig zat voor het frontlicht te dragen. ;)

Comment

• Ah, kon niet precies zien wat er op het statief rustte omdat de foto wat donker was.

Maar dan nog, een hete fourbar kan in het ergste geval ook erg zeer doen, zegmaar. Je hebt de ruimte, dus kan je die ook gebruiken. ;)

Comment

• Dat zijn geen tripods he. Die statief staan een stuk steviger

Comment

Working...
                                X