Originally posted by roderickk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Foto's van show productie's
Collapse
X
-
-
Originally posted by Paradise View PostIk neem dus aan dat je tevreden bent over de kabelmatjes? Komen uit de badkamer van een docent :D
Overigens vragen of die docent er nog 10 bij kan kopen voor zn badkamer, dan heb je volgend jaar de complete lengte met 1 type ;).
Comment
-
Originally posted by Joep View PostNiet bepaald, als je ze onderling aan elkaar getaped had of aan de vloer was het goed geweest ;) Al is een lange kabelmat of een koppelbare natuurlijk altijd veiliger.
Overigens vragen of die docent er nog 10 bij kan kopen voor zn badkamer, dan heb je volgend jaar de complete lengte met 1 type ;).
@ rick: De movingheads hingen ongv. 1 meter achter de drummer, waren bang dat als je de movingheads van achteren schuin erop zou schijnen er veel schaduw ontstaat (maar goed, dat is iets om uit te proberen bij de volgende editie). Er was trouwens wel genoeg licht voor de drummer (Duidelijk te zien op de foto's) door 2x 500watt spotje in het dak van het podium (maar het kon nog wel iets beter)
Comment
-
Gister feestje gehad in een café in het centrum van Maastricht.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
En de foto's:
Comment
-
Die pilaar had ik het liefst weggehaald.
Kon alleen gisteravond geen puincontainer meer regelen.. :D
We waren gelukkig met z'n 2en, dus mijn collega liep af en toe de zaal in om aan te geven waar in het zaalgeluid iets ontbrak. Zelf heb ik afgemixt met het geluid van de monitors. Was in principe wel te doen.
Het irritante scannertje (met kuren, want hij bleef steeds hangen) was niet van mij. Qua verlichting hebben we niks toegevoegd aan deze show.
Volgende week heb ik dit bandje in een kerk. Ben benieuwd...
Comment
-
Gisteravond het licht en geluid geregeld voor de Lichtstoet te Eijsden.
Evenement besloeg 2 zalen en een jurywagen. Materiaallijstje voeg ik nog toe. Ook de filmpjes komen erbij wanneer ze online staan.
- 2 * RCF ART 322 speaker
- 1 * PA-rack
- 2 * Sennheiser EW100 mic
- 1 * Fourbar met 4 Par56 cans
- 10m Truss lichtbrug
- 2 * T-statief voor licht zijkant
- 3 * Fourbar met elk 4 Multiparren
- 2 * Fourbar met elk 4 par56 cans
- 2 * Fresnel voor podiumverlichting
- 4 * Coef MP300 movinghead
- 1 * Z1200
- 1 * ADJ Titan Strobe 2000W Stroboscoop
- 1 * Laserworld laser
- 1 * Laptop met Sweetlight USB-DMX
- 2 * MD Acoustics TS-118HA subwoofer
- 2 * RCF Pro8001AS subwoofer
- 2 * RCF TT25+ topspeaker
- 2 * dB Flexsys f12 monitor
- 1 * Yamaha MG16/6FX mixer
- 1 * Muziekcomputer
- 1 * Pioneer MEP7000
- 1 * Sony MD speler
- 1 * Sweetlight DMX controller USB 100ch
- 2 * Sennheiser EW135G2 mic (draadloos)
- 8m Truss lichtbrug
- 2 * Fourbar met elk 4 Multiparren
- 2 * Fourbar met elk 4 par56 cans
- 1 * JB Systems twinscan groene lasershow
- 4 * JB Systems super winner scanner
- 2 * LED aircone 275cm
- 1 * Z300Last edited by Beckers Entertainment; Monday-15-03-2010, 00:17.
Comment
-
Statieven van de eerste zaalopstelling hadden een stuk meer kunnen worden uitgeklapt, je vloerbasis is nu wel heel erg klein waardoor bij een stoot tegen het statief heel je brug eenvoudig kan gaan zwiepen. Niet echt iets dat je wil, neem ik aan.
Comment
Comment