Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het ziet er netjes uit jasper. Heb jij zoveel apparatuur, of huur je ook voor een deel?

Comment

• Ziet er netjes uit Jasper!

Wat voor een microfoon's heb je gebruikt voor het drumstel?

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
        Ziet er netjes uit Jasper!

Wat voor een microfoon's heb je gebruikt voor het drumstel?
        Geluid van de band werd volledig door hun zelf verzorgd. Geen idee dus.

Originally posted by Dj-scratch View Post
        Het ziet er netjes uit jasper. Heb jij zoveel apparatuur, of huur je ook voor een deel?
        Het is niet mijn apparatuur, maar van mijn baas. Grootste gedeelte wat op deze foto's staat is van mijn baas of van mij.

Originally posted by roderickk View Post
        Dat zijn geen tripods he. Die statief staan een stuk steviger
        Klopt, om deze statieven om te krijgen moet je echt wel behoorlijk hard duwen.
        En de hoeveelheid ruimte daar viel ook mee Rick. Anders stonden de poten in het publiek. Dat is ook niet ideaal natuurlijk.

Comment

• Deze week is het voor mij weer zover, de jaarlijkste Talentenjacht van mijn oude middelbare school in het Scheldetheater in Terneuzen. Woensdag en donderdag een hele dag aanpoten in het theater, vrijdagavond de uitvoering.

Ik ben voornamelijk verantwoordelijk voor de muziek en een stuk effectlicht.

Wat er van mij meegaat;
          Combicase geluid (vorig jaar alles met de muis gedaan, dat wil ik dit jaar anders. ;)):
          - JB Systems Beat 6 USB
          - Numark CDN-22 MKIV (backup)

Laptop, harddisk, etc.

Licht:
          - Rackpc met Freestyler
          - Ghost Green 30mw laser
          - 2x JB Systems Solar Tri-LED
          - alle XLR die ik heb :D

Wat er zo'n beetje aanwezig is in het theater en wat er komt te hangen;
          Geluid:
          - Meyersound PA
          - waarschijnlijk een digitale mengtafel van de geluidsman, merk en type weet ik niet
          - een stapeltje handheld en headset microfoons
          - 4 floormonitors

Licht:
          - vier sixbarren multipar
          - een stapel profielspots
          - een stel 1kw fresnelletjes en een paar 2kw's. :D
          - twee fourbarretjes ACL (NSP bundels in ieder geval)
          - rijtje horizonbatterijen
          - 1 of 2 volgspots
          - Le Maitre hazer, even uit mijn hoofd

Voor een indruk van vorig jaar kun je hier klikken.

Ik ga nog kijken of het mogelijk is een livestream te regelen van de opbouw. :D

Comment

• We willen foto's zien!

Ik ben overigens vanavond, morgenavond en donderdag in Terneuzen. Mocht je nog wat te kort komen kan je altijd bellen.

Comment

• Het blijft een ondernemertje he... :D Maar ik denk dat we al zo goed als voorzien zijn. ;)

Foto's komen er in ieder geval zeker, wees daar maar niet bang voor. ;)

Comment

• Ennn we zijn van start:

Daarnet de Solars eens bekeken in het donker... ziet er zelfs zonder nevel nog best leuk uit! :D

[edit]

De werkplek. ;)
                Last edited by Rick; Wednesday-07-04-2010, 13:22.

Comment

• Taakomschrijving? Zie een pc met Freestyler (de linkse pc) dus jij hebt het licht gedaan?

Comment

• Vandaag is alleen de opbouw, morgen de generale, vrijdag de uitvoering. ;)

Ik ben verantwoordelijk voor de muziek/jingles/achtergrondmuziek en een stukje effectlicht. We hebben een apart lijntje getrokken voor DMX effectverlichting, die ik aanstuur met de rackpc. Daar zitten mijn laser en de twee solars op.

Comment

• Heb je mijn nichtentrance (blame forumusers Baath en Robert :P) nog gedraaid?

Comment

• Nope, geluidsman was een hele dag bezig met het inregelen van een stapel beltpackjes, wat handhelds en de PA. Wellicht morgen even in de middagpauze. Heb alleen even wat 'normale' muziek laten spelen om signaal door te geven. ;)

Comment

• En het eerste filmmateriaal is binnen, van de PZC op Youtube.
                          Stukkie tekst er bij is hier te vinden. :)

Comment

• Ziet er strak uit rickie! ik moet wel eerlijk zeggen dat het eerste wat in me op komt.... MOVE LIKE M.J hahah

Comment

• Jij ook alxD die handschoentjes moesten me er meteen aan denken, ziet er trouwens leuk uit rick!

Comment

• Zit nu in een leeg donker theater met alleen de Solars aan... heeft wel een apart sfeertje moet ik zeggen. :D

Comment

Working...
                                X