Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Festival op school, de hele avond bandjes uit gelicht. Heb het podium gelaten voor wat het was behalve 1 t4 gedraaid en dat is de voorste. Heb wel zelf alles gekleurd en gericht en de avond zelf gedaan..

Van te voren programmeren
    Inpressie 1
    Inpressie 2
    Alles

Fotos gemaakt onder de 2de voorstelling omdat het toen niet zo druk was, bij de eerste was het stampesvol en heb me echt serieus gericht naar het lichten. Bij de 2de heb ik ook gepraat e.d.

Comment

• We moeten inloggen om sommige video's te bekijken!

Comment

• Eerste tip: Koop een andere camera , het is erg lastig nu om te kijken wat er hing.

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
          Eerste tip: Koop een andere camera , het is erg lastig nu om te kijken wat er hing.
          Of wellicht andere camara instellingen.

Comment

• Zal even een lijstje maken:

Elation dubbele sturing (die ik ook heb)
            Scanmastertje voor het frontlight bestaande uit 4 keer fressnel
            4 X JB Dynamo 250
            Een handje met Par 56
            Sunstrip

Foto die bovenstaand niet werkt

Comment

• Aha in Terneuzen. Nog wel eens video productie gedaan met een camera in de zaal zitten waarbij je het op een groot scherm op het podium zag. We hadden toen 3 Camera's 2 in de zaal op een stoel en 1 ergens boven een de brug die je op afstand kan besturen. Best leuk dat 2 avonden doen.
              Last edited by waltervanpeene; Friday-07-05-2010, 20:40.

Comment

• Ik neem aan dat het gaat om mijn post over de Talentenjacht in het Scheldetheater?

Comment

• ja ik zat wat de bladeren en reageerde er op maar het topic was al verder:)

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                    Deze week help ik mee met een musical (Moulin Rouge) van onze school.
                    Deze week heb ik de DVD gekregen van onze schoolmusical, die ik nu eigenlijk voor het eerst zie :cool:.

Ik zal als ik binnenkort tijd heb wel even wat foto's posten van het licht etc., alleen die foto's staan allemaal in een dia voorstelling dus dat zal nog wel even duren...

De andere jongen die meehielp met het licht&geluid (Daan) heeft zich inmiddels ook aangemeld op het forum, onder de naam DJspeakertje, misschien dat hij ook nog wel wat foto's zal posten.
                    Last edited by rick1993; Friday-18-06-2010, 16:56.

Comment

• Zojuist de set klaar gemaakt voor morgen, een feest in Amsterdam.

Licht bedienen van 23:00-07:00 (goh, zou vast niet mogen als 16-jarige).

Apparatuur:
                      -4 4-blinders
                      -2 sunstrip blinders (passief)
                      -4 mac 250 profile
                      -Een berg par 64, led parren en led panels.
                      -2 lowhangers 30cm
                      -Martin Lightjockey
                      -4 wind-ups
                      -20m truss

morgen opbouwen en bedienen, zondag gelijk afbouwen en dan maandag de foto's hier.

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                        Licht bedienen van 23:00-07:00 (goh, zou vast niet mogen als 16-jarig)
                        Niet dat ik je het niet gun ofzo maar wat doe je als eens controle krijgt want dan ben je aardig de l*l op zijn hollands gezegd.
                        mischien moet je daar toch eens over nadenken kunnen nare grappen opleveren namelijk.
                        Heb pas navraag gedaan bij de arbodienst hierover dat zijn geen boetes van een paar tientjes maar boetes die in de duizenden kan lopen.

Comment

• Je bedoelt toch dat je niet zo lang en laat mag werken achter elkaar?

Comment

• Dat bedoel ik inderdaad :)

Comment

• Spijtig genoeg is dat in deze sector toch eerder gewoonte dan uitzondering...

Comment

• Valt toch nog wel mee, ik ken mensen die 2 nachten hebben overgeslagen, opbouw - feest - afbouw. Ben trouwens zelf ook afgelopen zaterdag van 08:00 tot 03:00 bezig geweest met licht & geluid.

Comment

Working...
                                X