Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je zaterdag om 09:00 in de bestelbus stapt en zondag om 11:00 weer thuis komt dan is dat wel even een nieuwe ervaring.

Maar goed, eerste foto's zijn er morgen (ook gelijk van wat drive in shows). Filmpjes en betere foto's komen later.

Geen controlle gehad, was een afgelegend fabriekspand.

Comment

• Zal ook maar wat foto's hier plaatsen van afgelopen weekend.

De 10e editie van het multiculturele festival Manus van Alles vindt plaats op zondag 27 juni in Maastricht. Van 10.30 tot 19.00 uur. Met 4 podia muziek en dans, 32 groepen, 319 artiesten uit 21 landen en ruim 15.000 bezoekers. TwoSound voorziet het festival van 3 podia, licht, geluid en technici.

Podium 1:
      A&H ZED 14
      2* RCF ART 322
      2* RCF 4pro 8001
      1* LEM H300A (monitor)

Podium 2:
      Behringer PA mixer (type ontgaat me even)
      2* RCF ART 322
      2* dB tech SUB15D
      1* LEM H300A (monitor)

Podium 3:
      Proel PA mixer M16
      2* RCF TT25
      2* dB tech S20
      2* dB tech F12 (monitor)

Alle foto's vind je op:

Comment

• Heb je alles met je eigen apparatuur gedaan? Ziet er verder goed en strak uit vind ik.

Comment

• Nette shows, zoals ik al op msn zei. Groot assoriment heb je nodig om 3 poduims van geluid te voorzien :o.

Comment

• Op de 2 dB S20 subs na is niets ingehuurd.

Komen overigens wel S20 of S10 subs in de nabije toekomst.

Comment

• Ik zie wel erg veel diagonaal lopende, rondslingerende kabels overal. Geen matjes voorhanden?

Comment

• Mocht je er nog niet over matjes beschikken: Goedkoop! (Ik ga zelf waarschijnlijk even kijken of het wat is :))

Ziet er verder prima uit, qua licht alleen 4 parren?

Comment

• Geen matjes idd. Hadden de helft opgebouwd toen bleek dat de FOH tent niet recht voor het podium kon staan, maar schuin ervoor. Had dus de helft van de kabels om de boom liggen en de andere helft rechtstreeks naar het podium. Hadden geen tijd meer om de boel nog om te leggen.

@ Jan, de 4 parren zijn meer bedoeld als verlichting om maar verlichting te hebben. Festival was om 19:00 afgelopen dus er ook maar iets mee uitlichten werkte niet.
                  Onoverdekt podium dus was veel te licht.
                  Als je bent gaan kijken bij de matjes hoor ik graag of het wat is. ;)

Comment

• Ook ik kan wel een paar metertjes mat gebruiken, groepsaankoop misschien? (kortinggg)

Comment

• Hierbij de foto's van afgelopen zaterdag en zondag. De foto's van de cameraman komen nog (maar ik heb geen enkel idee wanneer, daarom dus maar foto's genomen met een Iphone).

Ook even een filmpje bijgevoegd, heb in ieder geval geleerd dat ik geen licht kan bedienen en kan filmen tegelijkertijd maar dan hebben jullie in ieder geval een idee hoe het er uitzag (want een overzichts foto heb ik (nog) niet).

Was wel leuk om eens de zon op te zien komen. Verder was ik nog prettig verrast met de kunstwerken (het thema was superhero) en daarmee kon ik gelijk mijn ledbakken kwijt (5 ''monsters'' in totaal uitgelicht).

2 truss bruggen neergezet:

Voorste: 2 blinders, 2 movingheads en 1 par 56
                      Achterste: 1 blinder en 1 grote spiegelbol.

Apparatuur:

Geluid:

2x CDJ-800
                      1x DJM-600
                      1x Palladium versterker (voor de B-52 set)
                      1x 32-bands equalizer
                      1x Behringer versterker (voor de 2 monitors)
                      1x B-52 Devastator set (die het tegen mijn verwachting in prima deed).

licht:

4x Mac 250 Entour
                      3x 4-blinder
                      4x ledbak
                      1x par 56 (voor de dj)
                      3x Spiegelbol (1 grote, 2 kleine)
                      1x Martin Light jockey
                      4x Wind-up
                      2x Lowhanger 70cm
                      1x 32A zelfbouw krachtstroom verdeler
                      12 meter truss
                      1x Magnum 2000 pro

+Nog een berg multikabels, krachtstroom kabels en 230v kabels.

Licht niet gebruikt (wegens overkill):
                      2x 4-bar par 64
                      1x 4-blinder
                      2x sunstrip

Een kort filmpje (tja, ben er weer achtergekomen dat ik niet de lichten kan bedienen en filmen tegelijkertijd) Klik.

Foto's (van Iphone :(): Klik

Comment

• Véél te veel op elkaar gepropt licht, waar is je basislicht? Alleen die PAR 56?
                        Op 't filmpje ben je overal te laat met de punten om een chase aan te zetten, kan natuurlijk ook komen doordat je aan het filmen was.

Hoezo trouwens de hele nacht door gewerkt? Of was dat niet bij deze klus? Zo groots is deze niet, dus dat moet met enkele uurtjes toch wel op/afgebouwd zijn.

Je verhalen van je klussen laten me meer verwachten dan dat er eigenlijk is. Erg jammer. ;)

Comment

• Eens met Jasper. Waarom zoveel spul als je er gewoon de ruimte niet voor hebt??

Had dan gekozen voor enkele losse trusspaaltjes, maar dit ziet er meer uit als een Chinese muur van truss.

Comment

• Ik vind het ook redelijk donker, achter in de zaal op het filmpje. Misschien was dat niet maar dat lijk in ieder geval erg. Zoals Jasper en Rick al zeggen, het staat allemaal dicht opelkaar en dat is zonde. Volgens mij had die DJ bijna geen ruimte om zich om te draaien?

Comment

• Ik ben het ook met Jasper & Rick eens, ik verwacht steeds meer, erg jammer.. :(

ík vind dat we hier ook niet echt goed op kunnen beoordelen, omdat je ook niet echt goede foto's hebt om te beoordelen.

Comment

• Ten aller eerst heb ik mee genomen wat de organisatie wou, de organisatie wou het donker houden en daarom is het basislicht eruit gebleven.

Het was een type hardcore feest, veel strobo's en blinders gewenst en die dus meegenomen. Had zelf dan ook geen idee van de ruimte.

Over het te laat zijn geef ik je groot gelijk, dat was ook wat ik bedoelde met filmen en bedienen niet samen. Maar met alleen de foto's kon ik niet echt het plaatje laten zien.

Maar goed, de klant was erg tevreden over het licht (ik heb immers geleverd zoals hij dat wou. Boekingen voor nog 3 van deze avonden zijn binnen.

De uren waren niet het op/afbouwen maar het feest zelf (van 23:00-07:00).

Comment

Working...
                                X