Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vind persoonlijk de rustige chases ook mooier, maar dat is persoonlijk vind ik. Wat ik wél moeilijk vind, is om diversiteit in je lichtshow te houden.
    Een chase met parren gaat al snel vervelen, en als een scan of head de hele avond dezelfde beweging maken met een kleuren of shutterchase heb je het ook snel gezien.

Het maakt volgens mij niet zoveel wat je hebt hangen, maar het gaat er om wat je ermee doet!

Comment

• Druk weekendje gehad.

Zaterdagavond bandje gemixt op een bruiloft. Aan het begin wat probleem met de draadloze mics (stroomvoorziening op locatie was niet constant). Gelukkig na de 1e set op kunnen lossen waarna 't allemaal prima verliep.

Geleverd door ons:
      -Technici
      -Frontset bestaande uit:
      2x rcf TT25 top
      2x rcf 8003 sub (nieuw)
      -Monitors:
      2x dB F12
      -Yamaha GA 24/12 mixer
      -Bekabeling, fx unit enz..

Comment

• Zondag klusje gehad voor een ander bedrijf. Was zelf aanwezig als technicus en de halve frontset was bij ons ingehuurd.

Bij ons ingehuurd:
        2x RCF TT25 top
        2x RCF 8001 sub
        2x RCF 8003 sub
        Yamaha GA 24/12 mixer
        24/8 multi

Van collega bedrijf:
        2x RCF art 312 top
        2x RCF 8002 sub
        2x LEM D400 (monitor)
        Pioneer DJ setje (2000/800/2000)

3x T4 par 56
        3x blinder
        2x stroboscoop
        4x Winner scanner
        2x rookmachine

Bekabeling enz,
        Last edited by Beckers Entertainment; Monday-27-09-2010, 20:06.

Comment

• Ziet er netjes uit hoor, alleen vind ik dat bij de eerste klus de band niet helemaal goed is uitgelicht. Die man met zijn keyboard moet het maar met de ''restjes'' van het licht doen.

Comment

• Band had zelf 4 led parren bij zich als lichtset. Werd dus niet door ons geleverd.

Comment

• Ik vind de geluidsset bij de laatste klus een beetje rommelig staan. Ik had liever 2 flinke toppen met 2 flinke subs gezien.

Comment

• Ben ik het volledig mee eens. Echter kregen we woensdagmiddag pas de aanvraag binnen en was er maar een beperkt budget. Had liever een line-array gehangen (groot plein), maar dat was budgettechnisch gewoon niet (meer)mogelijk.
                Daarnaast was het de bedoeling om 4 subs onder het podium te parkeren, maar helaas liet het weer dit niet toe. Los van de misschien vreemde manier van plaatsen klonk het wel enorm lekker. Daarnaast was 't gewoon een buiten evenement, daarbij gaat verstaanbaarheid en klank voor manier van stacken. Op een bruiloft zou dit absoluut niet de manier zijn waarop we werken. ;)

Comment

• De gestapelde speakers ziet er inderdaad nogal rommelig uit. Verder misschien een idee om in je eq rekje een blindplaat of zo boven te zetten. Ook zou ik niet graag bekertjes met drinken zo bij mijn spullen zetten. 1 fanatiek rond rennend jochie wat van je springkussen komt en bzzzzzz daar gaat je gear. Wat is het trouwens met dat afrockzeil. Waarom hang dit zo scheef? Wel vind ik het netjes hoe de monitors bekabelt zijn lekker strak achter de truss door. Wel minder vind ik de overlengte die achter je mengtafel ligt, ik zou dit onder een flightcase gemoffeld hebben om vallen te voorkomen. Misschien een tip om de volgende keer dranghekken om je gear te zetten dit voorkomt in ieder geval dat de kinderen van het springkussen net zo makkelijk op het springkussen kunnen als op je apparatuur. Dat niet alleen ook is diefstal zo wel erg makkelijk. Er ligt nog van alles op je flightcase en weg is het zo. Ook het argument van jah maar er was geen budget en tijd is voor jou oke maar voor de mensen die komen zien dat niet en intreseren dat niet. Dus als je gaat frotten omdat er geen budget of wat dan ook is zien de mensen die er staan alleen dat JIJ staat te frotten niet de reden van geen budget. Het totaal plaatje is zeker netjes alleen de speakers is echt storend. Misschien de volgende keer iets minder verdienen en wel strak eruit zien?

Comment

• Wat is het trouwens met dat afrockzeil. Waarom hang dit zo scheef?
                    Scheve ondergrond. ;)

Comment

• Vermoede ik ook maar misschien een langere nemen en dan naar binnen vouwen dan ziet het er aan de buitenkant super uit. Snap dat het niet zijn schuld is / zijn probleem maar vind het wel slordig.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                        Verder misschien een idee om in je eq rekje een blindplaat of zo boven te zetten.
                        Wellicht lastig te zien op deze foto, maar daar zit een 19" lampje.

Ook zou ik niet graag bekertjes met drinken zo bij mijn spullen zetten.
                        Bekertje is leeg, waarom 't daar nog staat.. Geen idee.

Wel minder vind ik de overlengte die achter je mengtafel ligt, ik zou dit onder een flightcase gemoffeld hebben om vallen te voorkomen.
                        Mee eens.
                        Misschien een tip om de volgende keer dranghekken om je gear te zetten dit voorkomt in ieder geval dat de kinderen van het springkussen net zo makkelijk op het springkussen kunnen als op je apparatuur. Dat niet alleen ook is diefstal zo wel erg makkelijk. Er ligt nog van alles op je flightcase en weg is het zo.
                        Was ten alle tijden iemand bij FOH.

Ook het argument van jah maar er was geen budget en tijd is voor jou oke maar voor de mensen die komen zien dat niet en intreseren dat niet. Dus als je gaat frotten omdat er geen budget of wat dan ook is zien de mensen die er staan alleen dat JIJ staat te frotten niet de reden van geen budget. Het totaal plaatje is zeker netjes alleen de speakers is echt storend. Misschien de volgende keer iets minder verdienen en wel strak eruit zien?
                        Op de foto's ziet de speakerstapel er erger uit als dat hij in feite eruit zag.
                        Oorspronkelijk wat het de bedoeling om 8002 en 8001 subjes onder de wagen te plaatsen, maar met de voorspelde regen was dat geen optie. (zou in eerste instantie droog blijven, dus daar bij planning rekening mee gehouden)

Over het verdienen, vrijwel geen winst op gemaakt en voor het geld dat beschikbaar was als aanvulling op de geluidsset, was er echt geen andere, complete set meer in te huren. Zeker niet op dat tijdsbestek. Anders hadden we dat zeker gedaan.
                        Daarnaast ben ik niet degene die gefrot heeft. Ik was alleen verantwoordelijk voor de mix en levering van deel van de front-set.

Comment

• Van de week een mega productie gehad voor meer dan 2500 man. De rigging van de truss in de zaal en speakers hebben wij extern ingehuurd.

[img]www.djverzorging.nl/foto/101030_063_gekkehouse_partymania.jpg[/img]
                          [img]www.djverzorging.nl/foto/101030_202_gekkehouse_partymania.jpg[/img]
                          [img]www.djverzorging.nl/foto/101030_206_gekkehouse_partymania.jpg[/img]

video

Comment

• Ziet er goed uit, veel aandacht aan het licht besteed zo te zien, maakt het mooi af.

Comment

• Het is volgens mij ook gezellig aan een einde gekomen?

Video

Ziet er voor de rest wel strak uit :)

EDIT:
                              Ziet er niet erg positief uit voor een vervolg editie?
                              Last edited by Greendiek; Wednesday-03-11-2010, 10:54.

Comment

• Media kan lekker overdrijven. Feest is gewoon tot het einde doorgegaan. Er stonden 2450man lekker te feesten en 50man stond buiten wat onrust te stoken en dat is het nog de vraag of dat uberhaupt mensen van het feest waren...

Comment

Working...
                                X