Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In samen werking met Smile Licht en Geluid Utrecht een lustrum show verzorgt voor een middelbare school in Bilthoven.

Apparatuur en personeel werd geleverd door Smile, ikzelf was verantwoordelijk voor het licht.
    De grote hoeveelheid volgspots kwam doordat de zaalmicrofoons en doeken in de weg hingen om alle speciaaltjes te halen. Er moest dus van verschillende plaatsen gespot worden..

Apparatuur:

24x Led par 56 pro High Power
    8x 1KW freshnel
    2x Sterrendoek 6x4m
    1x hazer
    5x ETC profielspots als volgspots
    Diverse theaterspotjes (650w-2KW)
    2x Zero88 Jester 48

Geluid & Video:

Niet mijn onderdeel, heb ik mij verder ook niet mee bezig gehouden. Foto's geven redelijk beeld van wat er stond.

Foto's:

Comment

• Heb je bij deze foto klik de spots nu aan de basket gehangen? Hoe ging dit met gewicht, warmte, doorbuiging enzovoorts? Of heb je ze anders bevestigd? Kan het eerlijk gezegd niet goed zien.

Comment

• Klopt, deze is bevestigd door een medewerker van Smile, heb niet meer 100% in mijn hoofd hoe ze bevestigd zijn maar kort uit mijn hoofd door een T-bar die geplaats werd tussen het ondersteuningspunt en de muur.

Misschien dat ik er nog een betere foto van kan vinden.

Spots zijn alleen tijdens in en uitloop op kleine 10-20%, doordat het tussen de muur en de bevestiging geplaats was geen doorbuiging gehad.

Comment

• Mijn eerder genoemde productie is inmiddels al lang weer klaar, maar vandaag kreeg ik nog wat extra foto's.
          Last edited by Bax-shop - Ronald; Monday-11-06-2018, 09:43. Reason: holink

Comment

• Ik vind het wel echt een top foto hierboven.
            Verder niks aan alles op te merken, beeldschermen mooi toegepast. Belichting aan de schemerige kant, maar dat was de bedoeling neem ik aan.

Comment

• Schemerig wil ik nou ook weer niet zeggen... xD

We hadden maar een paar plekken écht goed in het licht om wat meer focus te krijgen.
              In totaal stonden er zo'n 180 man op/rond het podium. Een beetje extra focus (licht/donker) is dan geen overbodige luxe :P Bovendien zat ik een beetje vast aan een budget... Het zal ook eens niet zo zijn... :D

Oeh, ik vergeet wat:
              Ik heb nog een leerling van de gang geplukt en aan het werk gezet als volgspotter :P
              Last edited by ajdeboer; Wednesday-22-12-2010, 01:23.

Comment

• Handig hé, die leerlingen.

Comment

• Mooie productie netjes afgewerkt;)
                  Verder geen problemen gehad?

Comment

• Paar foto's van nog wat klussen de afgelopen tijd

Kerstmusical licht/geluid/audiovisueel:

Een kinder modeshow, alleen geluid(later gezien hadden ze ook beter licht kunnen nemen):

Licht Hooi!Koorts band project:

Comment

• P.a. bij de act ''de muzikale koekjestrommel van Sien''

Verder nog wat p.a. tjes gehad maar kon ik niet zo 123 foto's van vinden.

Comment

• Originally posted by Jelle Classens View Post
                        1) Mooie productie netjes afgewerkt;)
                        2) Verder geen problemen gehad?
                        1) Merci. Handig joh, overal doeken voor/achter/naast. Scheelt zo veel afwerk-werk. Alle Hartingkabels erachter mikken en klaar. :P
                        2) Op wat gesodemieter met wat zenders en bijbehorende microfoons na, ging alles compleet van een leien dakje zonder enkel probleem. :)

Comment

• Dakanniegoedgaan! :P
                          Kreeg je dat zonder fluitconcert op een goed niveau?

En bij je laatste foto's vraag ik me af of die Behringers wel genoeg herrie kunnen produceren om die mensen te 'bespelen'. Red je dat? (Zeker als miepje met een microfoon voor een box staat...)

Comment

• Als ze wat zijden hielden ze de microfoons bij hun mond hoor :). De speakers stonden voor het podium. Fluit effect heb ik totaal daar niet gehad.

Ja, die behringers konden het goed aan. Deze speakers die ik heb zijn de grootste in deze reeks. Ze heet Sien :). Feedback had ik daar weinig, en voor die oude mensen hoeft het niet allemaal zo hard als ze het maar kunnen verstaan. Ze klaagde al dat het te hard was. Ik stond zelf ook achterin om het aan te horen.

Comment

• Vrouw met microfoon = Miepje
                              Man met microfoon = Henk/Herman

Als je dit werk (te vaak) doet krijg je nogal eens last van standaard benamingen... :P

...als ze het maar kunnen verstaan...
                              Dat is meestal het probleem... ;) Je hebt er altijd lui met een gehoorapparaat bij. Altijd hetzelfde met dat soort klusjes, haha.

Comment

• Ja, ik kon het goed verstaan, maar de accordeon die er ook bij was speelde erg hard, dus die werd niet zo veel versterkt. Dat scheelde ook weer wat.

Comment

Working...
                                X