Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jep, kan kloppen, de master audio setjes zie je jammer genoeg niet staan op de foto's

Comment

• Ik heb ook een paar vraagjes:
      1 Waar bestond de dj set uit?
      2 Trilde de dj booth niet weg met al die subs?:p
      3 was het niet erg "kaal" zonder (led)parren?
      4 Hoeveel mensen waren er?

Verder vind ik het er zéér netjes uitzien! Wel jammer van al die rommel op de grond...:D
      Last edited by Guest; Sunday-01-05-2011, 21:48.

Comment

• 1, 2 cdj 1000 en 1 djm800, rest moesten ze zelf meebrengen
        2, neen, geen last van gehad, desondanks het podiumdeel van de booth aan 1 kant ruste op de subs
        3, er kwamen normaal gezien nog een hoop lampen bij maar die hebben we niet gehangen om de sfeer en het effect hiervan niet te verstoren
        4, iets van een 1000man

Comment

• Dat is inderdaad een erg toffe constructie!
          Hoe heb je die achterste truss vastgemaakt aan de bogen?

Comment

• met scaff klemmen

Comment

• DJ-booth kan misschien de volgende keer wat hoger staan denk ik. Als je een hele avond zo voorover gebukt moet staan sloopt dat je rug...

Ziet er verder wel erg indrukwekkend en strak uit!

Comment

• Dat is alleen maar voor de laptop volgens mij, dj setje staat hoger.
                heb ik ook vaak met draaien.

Comment

• Nadat de Hooi!koorts finale van dit jaar is geweest ook nog een paar foto's.

Wat heb ik gedaan? om 10:00 uur begonnen met een bakkie koffie en om 04:30 mijn een vermoeit gezicht thuis in bed gaan liggen.

Beginnen met bouwen:

Truss omhoog:

Het podium verder volbouwen:

De sound en light check:

(geluids tafel: DiGiCo SD9 en licht tafel pearl 2000)

Knallen maar:

Na afloop natuurlijk alles is weer inpakken en de vrachtwagen inrijden.
                  Het bedrijf dat alles leverde de buren van bax: post-audio

Ik heb zelf meegeholpen met de opbouw en de afbouw. (dmx lijn leggen, alles aansluiten enz.)

Comment

• Ziet er goed uit hoor Walter!

Comment

• Van die opbouw foto's geniet ik echt!! TOP

Comment

• Mooie opstelling! Is de monitor van de drum niet van z'n podium afgetrilt? Ik zie hem op een foto er maar half op liggen...
                        Btw: Geweldige mengtafel! Heb spijtig genoeg m'n baas nog niet overtuigd gekregen...

Comment

• Nee, hij trilde er niet van af. Wel heeft iemand hem nog op ze zij gezet later op de avond. Volgens mij een band lid zelf...

Zeker een geweldige mengtafel, maar voordat je alles goed en lekker hem ingesteld ben je toch wel even een paar uurtjes zoet er mee.

Comment

• Nog een show productie

Musical van een bergpadschool in de zelfde zaal van de Hooi!koorts finale.

Ik was ingehuurd voor het geluid met de volgende spullen:
                            1x Yamaha 01v
                            4x Shure SM58 draadloos
                            1x Shure SM58 vast op statief
                            2x Behringer toppen
                            2x Master Audio 15 inch subwoofers
                            1x Stage line cd-speler
                            1x Behringer eq
                            1x Behringer sound processor

Overigens vondt ik wel dat het overgeven met 4 mics op het podium lekker goed en vlot ging. Als had je wel kinderen die op de maat van de muziek met de microfoon op hun tafeltje zaten mee te tikken, MUTEN MAAR!

Comment

• Wat voor een programma heb je daar op de laptop staan?
                              Ik neem aan dat dit een meet-programma is, wat voor input gaf je deze en wat deed je daar verder mee?

Comment

• Ja, dat is een meet programma. Had nogal last van rondzingers in die zaal, je kijkt op welke frequentie en haalt hem naar beneden. Deze zat gewoon aangesloten via een aux op de mengtafel.

Comment

Working...
                                X