Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grand ma on pc draai je via een laptop waarvoor de software gratis is en de "dongle" heb ik zelf, de avolites tiger werd geleverd door de verhuurfirma.

ik heb even een kleine selectie gemaakt uit de +-450 foto's:

Comment

• Ziet er erg netjes uit!

Comment

• Heb je misschien een apparatuur lijstje? Verder ziet het er erg netjes uit!!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
          Heb je misschien een apparatuur lijstje? Verder ziet het er erg netjes uit!!
          Staat op de vorige pagina

Comment

• Het enigste wat mij opvalt is dat de ( ik vermoed ) ontvangers / zenders van de microfoons / beltpacks / in ears een beetje rommelig en los op de dj booth ''gegooid'' zijn. De enorme betty spaggetty aan kabels viellen mij nogal op. Ook het stukje waar je laptop / pc en licht controllers staan nogal een beetje on overzichtelijk staan.

Voor de rest netjes.

Comment

• Die "APW subs", zijn dat toevallig de S218's (Die Phlippo vroeger en massa had steken)
              Indien ja: Hoe process jij ze om er wat sub uit te krijgen?

Verder wel een leuke opstelling! Staat die truss recht op grote baseplates, of heb je hem nog ergens verankerd?

Comment

• de beltpack ontvanger/ in ear zenders waren van de artiesten zelf en hebben wij niet geplaceerd, de dj booth was netjes afgewerkt tot de dj/ saxofonist al hun extra "rommel" er kwamen bij op zetten.
                de "nest" aan kabels aan de lichtcontroller/ ampracks kwam er omdat we tijdens de fuif last hadden van het wegvallen van 1 kant van het geluidsysteem, hierdoor zijn er wat kabels vervangen geweest en uiteindelijk nog een versterker ook.

@StijnS, de subs zijn inderdaad afkomstig van phlippo (zitten een dorp naast ons) en behoren normaal bij onze w8c set.
                ze zijn hier extra geplaatst, hoe ze juist waren ingesteld in de processor weet ik niet, dat heeft mijn collega ingesteld.

de boog stond aan beide kanten op een baseplate en was tot tegen een vaste "belichtingsbuis" geschoven en aan vast geriemd

Comment

• Gisteren het licht bij Music is our Timemachine (Het Eindconcert van VWO6 en HAVO5 Muziek) gedaan in ons eigen theater.

Foto's zijn voornamelijk van de doorloop van afgelopen zondag en enkele van maandag.
                  Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Er hing/stond:
                  8x ADB kilowatt PC
                  6x 850 watt fresnell
                  3x3 ADB horisonbakken
                  2x sixbar ETC Multi parren
                  4x ETC Source Four Zoom (Waarvan twee als volgspot zijn gebruikt)
                  4x ETC Source Four Profile
                  1x Oude TAS volgspot (Die niet meer werkt als volgspot omdat de iris kapot is, stond nu op de spiegelbol gericht)
                  8x Showtec ledpar 56
                  1x Beamz MHL-60 Movinghead
                  1x Eurolite TSL-100 Scanner
                  1x Showtec led light bar 8
                  1x Bax WSM01
                  1x Antari F-1500 met een rookbuis er aan vast.

Dit alles bestuurd met onze ETC Express 24/48 (Voor normale lampen en ledbar) en Freestyler (voor de ledparren, movinghead, scanner)

En een filmpje van het introshowtje wat ik bedacht en geprogrammeerd heb. Het parren knipperen in het begin is een beetje raar en lang, maar de dansers die daar hadden moeten staan waren niet geregeld en het was te laat om nog aan te passen. Maar, ach, het gaf wel leuke 'wtf?' reacties in het publiek. :)
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Wat vinden jullie er van?
                  Last edited by Rio; Wednesday-18-04-2012, 19:44.

Comment

• Ha Rio,

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een bonte kermis. Teveel kleuren in één plaatje. Maak eens een mooi 'beeld' met twee kleuren max. en richt dat eens creatief. Daarmee creëer je een veel rustiger beeld om naar te kijken. Die PAR balken die je hebt hangen vind ik ook een beetje vreemd in zo'n theatersetting. Het is een theater en geen veredeld poppodium, toch? ;)

Tweede: wat hebben jullie veel 'rotzooi' op de regie! FX rack kan bijvoorbeeld ook naar onderen, één keer inregelen en klaar.

In principe een mooie productie, maar er is nog wel ruimte voor verbeteringen. ;)
                    Keep up the good work.

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
                      de beltpack ontvanger/ in ear zenders waren van de artiesten zelf en hebben wij niet geplaceerd, de dj booth was netjes afgewerkt tot de dj/ saxofonist al hun extra "rommel" er kwamen bij op zetten.
                      de "nest" aan kabels aan de lichtcontroller/ ampracks kwam er omdat we tijdens de fuif last hadden van het wegvallen van 1 kant van het geluidsysteem, hierdoor zijn er wat kabels vervangen geweest en uiteindelijk nog een versterker ook.
                      De reden maakt voor de bezoeker niet uit. Zei zien alleen de bende.

Je zou eventueel de artiest of wat dan ook kunnen aanbieden even een paar tellen te helpen en het wel netjes en overzichtelijk te houden. Al is het een bende boeit niet als het dan maar niet in het zicht is.

Wij hebben soms ook wel eens een haffel kabels over. Heeft iedereen. Maar ik ga ze niet in de showroom leggen. Achter een backdropje, onder een casje, onder het podium, achter dj booth ( mits niet doorzichtig ).

Opruimen kan iedereen. Veel of weinig ervaring. Goed of goedkoop matriaal. Iedereen kan het. Maakt wel vrij eenvoudig en meestal ook snel een wereld van verschil. Wij zetten gewoon altijd het laatste uur half uurtje al is het 10 min iemand aan het werk om alles op te ruimen. Kost ookal is het soms een wat groter klusje dus eigenlijk niet echt tijd ( als je naar totaal klusje kijkt xx aantal uur )

Je zou ook vooruit kunnen denken van hmmm misschien komt die artiest straks en dan..... Leg je kabels vast klaar. Label ze. Artiest komt prik prik klaar en alles is netjes.

Klinkt misschien allemaal overdreven maar ik kan me er heerlijk aan storen aan bergen rommel kabels in het zicht. Gewoon omdat iedereen jong oud ervaren of beginner gewoon op kan ruimen en netjes kan werken. Hier hoef je geen exper voor te zijn. Als je dat al niet wil / kan doen vraag ik me altijd af waarom je dan iets gaat doen in een gebeuren wat met de dag meer draait om uitstraling en afwerking.

Comment

• @ajdeboer Het theater bij ons wordt voor alles gebruik, theater, bioscoop, concerten, dramalessen. Maar voor het gemak houden we het onder 1 naam, theater namelijk. Dit was het concert voor de muziekklas, dus ik vond de parren wel passend en vernieuwd voor ons doen.

Kwa kleuren vond ik het persoonlijk erg goed gelukt op 2 of 3 nummers na. Ik had verschillende tinten blauw (kilblauw als front, aquablauw en normale blauw in de parren) Verder vind ik kleurverschil gewoon mooi staan. Op de foto's lijkt het inderdaad een beetje op een kermis.

De effectenkast staat normaal schuin naast de geluidsman zodat je de achterkant vanuit het publiek niet ziet. Geen idee waarom dat deze keer niet is gedaan, ik ben de geluidsman niet. ;) Maar ach, het publiek loop binnen, ga zitten en ziet het de rest van de avond niet meer.

Comment

• Opbouw van een productie voor vandaag:

Comment

• Ik krijg alleen als foto een mooi vraag tekentje.

Comment

• Vreemd, werkt hier wel.

Linkje: http://s8.postimage.org/6exs9nlvn/opbouw.jpg

Comment

• Het Europees Muziekfestival voor de Jeugd zit er voor ons weer bijna op. Vanavond nog proclamatie & fuif gevolgd door een afbraak tot in de vroege uurtjes...

Toch alvast het nodige beeldmateriaal:
                                Foto 1, Foto 2, Foto 3 (Hele album)
                                Dimmer city:

Amps:

Korte samenvatting van gebruikt speelgoed: 8x Robe colorspot 700eAT, 7x Coemar iWash 575, 8x Movitec SL250, 6x sixbar CP60 (geweldig blindereffect!), 4x cateye (mole), berg ledparren, bergje conventioneel licht, circel 12m, circel 5m (met projectiedoek), circel 8m (voor de poten), 14 elektrotakels, 2 handtakels... Aangestuurd door de Avolites Pearl Expert.
                                De mensen van de audio mochten het doen met 14x Martin W8LM, 2x W8LMD, 4x EV DME2181 subs, rackje FP10000Q, enkele Crest Pro9200 amps, een M7CL, een LS9-32, en een heel arsenaal microfoons. Voor de DJ staan er 2x CDJ2000 + DJM800 klaar.

Comment

Working...
                                X