Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens de belastingstabel van S36R mag ik op een lengte van 16.4m een uniforme belasting van 785kg/m hangen, waarbij de truss maximum 21mm doorbuigt. Absoluut geen probleem dus. :)

Als er standaard H30V gebruikt geweest zou zijn was het een ander verhaal...

Comment

• Sfeerimpressie van een sportevenement afgelopen zondag met optredens van div artiesten:

Comment

• Originally posted by Ultrasound Productions View Post
        Sfeerimpressie van een sportevenement afgelopen zondag met optredens van div artiesten:

Ik zie niks..

Comment

• Werkt hier wel, hier de rechtstreekse linkjes:

Comment

• Leuke constructie, petje af!
            Zijn dat een soort ledparren boven het podium?

Comment

• Ziet er leuk uit, maar mis ik nou 2 lampjes bij de 2e blinder?

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                Leuke constructie, petje af!
                Zijn dat een soort ledparren boven het podium?
                De ledparren die we gebruiken zijn de Briteq Stagebeamers.

Meer info: http://www.bax-shop.nl/led-opbouw-sp...t-details.html

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                  Ziet er leuk uit, maar mis ik nou 2 lampjes bij de 2e blinder?
                  Lampjes stuk gegaan die dag...

Comment

• Ziet er leuk uit!

Comment

• Vanaf vandaag in de Efteling:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ik ben onder de indruk.

Comment

• ik had hem ook gezien ja.
                        echt indrukwekkend.

Comment

• Da's flauw, ik ging eergisteren naar de Efteling :(

Ziet er wel erg mooi uit. Maar ik denk niet beter/mooier dan in Disney!

Comment

• Ziet er inderdaad supermooi uit en kost volgens mij ook genoeg geld, weet iemand misschien wat cijfers te vinden? misschien wel interresant

Comment

• Al wat research gedaan en:
                              er staan 29 licht/geluidsmasten met elk een Movinghead (dit zijn de Vari-lite VL3500 Wash of Wash FX)
                              800 waterdichte ledparren onder water...
                              4.5 km aan pijpjes voor water, dmx, gas, lucht
                              200 fonteinen in 9 soorten waarvan 4 soorten speciaal gemaakt voor de show
                              Lucht voor een aantal fonteinen voor extra power, hier staat maarliefst 120 bar op, ja bar, niet PSI...
                              Over de vuurjets kon ik niks vinden, alleen dat ze op gas lopen, een aantal of 25-30 geschat

De totaalprijs zou ik niet willen betalen, koop ik liever iets anders voor: € 17 miljoen
                              Last edited by nijst001; Friday-01-06-2012, 18:41.

Comment

• En dit is het bedrijf wat het gebouwd heeft:
                                WET sculpts experiences from nature’s purest elements: water, fire, sound and light. WET’s icons draw tens of millions of people, with enormous economic benefits to all around.

Comment

Working...
                                X