Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dank! Als voormalig theater lichtman kan ik niet anders dan gewone theaterspots gebruiken. ;) De ADB's zijn dan al wel oudjes, ze doen prima hun werk.

FOH had wel netter gekund ja. Had helaas geen doek bij. Ik zat al half op het podium dus het viel gelukkig niet al te erg op.

Comment

• @ Joeri: mooi showtje, netjes.

Ik heb gisteren een gezellig proms-showtje gedaan. Altijd erg leuke shows!

Speelgoed:
      Geluid: Axys Source, Yamaha LS-9, 8x Martin LE1200, 2x Lab FP10000q, 8x Audio-Technica AE 3000, 3x AKG C3000, 2x AKG C414, 4x bèta 58 wireless, B52, hoopje 57's.
      Licht: Avo Pearl Expert, 4x sixbar, Trussje met 4x Technobeams en 3 sunstrips.

Comment

• gaven die (holle) kisten onder je speakers geen raar geluid?

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
          gaven die (holle) kisten onder je speakers geen raar geluid?
          Zolang je maar een stukje gaffa over de handvaten en vlindersloten doet valt dat erg goed mee. Deze halve meter extra hoogte is echt wel nodig...
          De Axys Source is uiteraard geen zware beukset... ;-) (Amper 300W per kast)

Comment

• De pret kon niet op het voorbije weekend. Je kon mij dus ook terugvinden op een gymnastiekshow.

Licht: 4x RVE 2kW PC, 4x Robe Colorspot 700eAT, 4x Project asymmetrisch lampje, Swefog hazer
            Geluid: Axys Source, Rodec MX180, Denon DN-4500, SM58
            Varia: Bergje doeken, buizen en M111'jes
            Op de foto lijken de doeken niet even hoog te staan, maar dat is slechts vertekening op beeld, ze staan wel degelijk even hoog. :)

Comment

• Evenementje afgelopen weekend met optredens van div. bands.

postimg.org/image/5w2pjk5df/
              postimg.org/image/dozuib901/

Techniek:

1x Overdekt podium 10x5 (Prolyte H30V)
              1x RCF TTL33A Line-array met TTS28A subs
              2x RCF TT25A infill
              8x Briteq 101 movinghead
              16x Briteq stagebeamers
              12x Showtec pixelbar
              5x 4-lite blinder
              8x 2-lite blinder
              6x 1kw freshnel spot
              2x HQI bak tbv bannering
              1x Antari z3000
              1x Flying Pig Hog iPC

Led scherm op de achtergrond geleverd door externe partij.
              Last edited by Ultrasound Productions; Thursday-23-05-2013, 11:13.

Comment

• Leuke show, Ultra. Die pixelbars verticaal vullen het mooi.

Comment

• Geluid: EV Deltamax, Yamaha CL5, nog wat standaard PA spul
                  Licht: Avo Titan Mobile (tof stuk speelgoed :D ), 4x sixbar, 4x cateye

Comment

• De Avo is een beetje overkill voor dat licht, maar he, waarom niet. ;)

Comment

• Hij is nieuw en ik moest 'm toch ergens kunnen testen...
                      Ik zie me 'm niet direct gebruiken voor grote shows, aangezien ik spijtig genoeg (nog) geen laptop met touchscreen heb. Dus zondag gaat de grote Avo terug mee :)

Comment

• Zo, dat was weer een leuk feestje gisteren. Ter ere van de nationale feestdag 2 bands en een DJ in de spotlights gezet.

Carré gezet met 4 sixbarren, 4 PC's en 8 Robe colorspotten, onder controle van een Avo Pearl Expert. Voor de klank een Martin line array met EV subs onder en Lab Gruppen versterking, aangestuurd door een Yamaha CL5.

Comment

• Ziet er netjes uit, maar persoonlijk vind ik het altijd netter als de filters van je parren de vorm hebben van het metaal waartussen de filter zit. Nu komen er overal zo van die hoekjes uit. Maar goed dat zijn details ;) Heeft die foto vooraan aan het podium de avond trouwens overleefd?

Comment

• Ik vind zeshoekige filterframes met vierkante filters makkelijker werken omdat je dan filters er sneller in kan stoppen. (Weet er trouwens iemand waar je nog 6-hoekige filterframes kan kopen?) Edit: Never mind, Bax heeft ze blijkbaar

De foto vooraan het podium? Tijdens het opruimen kwam ik een puzzel tegen ;-)
                            Last edited by StijnS; Monday-22-07-2013, 14:28.

Comment

• Ziet er inderdaad prima uit Stijn! Mooie tafel die CL5! Ben alleen wel benieuwd waarom er een array van 6 kastjes per kant is gebruikt inplaats van een conventioneel systeem, een line array in een niet al te diepe tent lijkt mij een kansloze bedoeling, je bent de worp toch niet nodig, een conventioneel systeem komt toch ook wel aan het einde van de tent.

Comment

• Het grootste conventioneel systeem dat we hebben is een EV Deltamax, en ik had de tent wat groter ingeschat dan ze uiteindelijk was. Ik vermoedde dat de Deltamax niet tot achteraan zou dragen. Door het warme (understatement van de eeuw) weer de voorbije dagen had de organisatie echter de volledige achterzijde open gemaakt, dus kwam de line array nog mooi uit om buiten wat klank over te houden. De line array ging overigens niet slecht in de tent, hij klinkt in vergelijking met een conventioneel systeem wel veel neutraler.

De CL5 is inderdaad een geweldige tafel, zeer goede klank en erg gebruiksvriendelijk. Het enige nadeel is dat als ik nu op de LS9 moet werken, ik steeds op het scherm sta te duwen...

Comment

Working...
                                X