Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inderdaad, dat faseverschil was een complete ramp, ik heb me er de hele avond op geërgerd! :p
    We hebben inderdaad een CL5, maar gezien de beperkte ruimte (en het aantal benodigde kanalen) heb ik gekozen voor een de lekker compacte 01V. Prima tafeltje voor dit soort jobs: heeft gewoon alles aan boord wat je voor dit soort dingetjes nodig hebt.

En Rick z'n idee is zo slecht nog niet, als ik jou tegen kom on-the-job, mag je 2 overgangen gratis huren :p

Comment

• Eventjes uit nieuwschierigheid; hoe merk je dat faseverschil in de praktijk? Dat verschillende frequenties elkaar cancelen of versterken of zoiets dergelijks?

Comment

• Originally posted by larsholm View Post
        Eventjes uit nieuwschierigheid; hoe merk je dat faseverschil in de praktijk? Dat verschillende frequenties elkaar cancelen of versterken of zoiets dergelijks?
        Fsssss-fssss in de klank. Hoor je direct. Denk aan twee acteurs die in elkaars mike ook te horen zijn.

Comment

• Originally posted by ajdeboer View Post
          Fsssss-fssss in de klank. Hoor je direct. Denk aan twee acteurs die in elkaars mike ook te horen zijn.

Hmm dan zullen we ook maar niet letten op het feit dat de mixer op een halve meter van de muur staat..

Het enigste wat er gebeurd is door de linker stack verder naar achter te plaatsen is dat de polarisatie van je systeem iets naar links draait, als het systeem wel netjes symetrisch stond had je hetzelfde meegemaakt als je ongeveer een meter naar links zou stappen.

Comment

• De afgelopen dagen zijn de voorbereidingen gestart voor een tof oud-en-nieuw feestje in Terneuzen - New Years Xperience.

(Moet nog geprogrammeerd worden, dit was zomaar een testrun... ;))

Materiaal wat ingezet wordt:

Licht:
            4x Showtec Phantom 250 basic
            3x Showtec Explorer 250 pro
            4x Showtec Phantom 25
            5x Showtec Phantom 575 (waren er 6, maar eentje defect helaas)
            4x Ayra ERO 101
            6x Showtec sunstrip passive
            4x Stairville LED-bar
            2x 1500w strobe
            4x fourbar par 56 (2 voor uitlichten bar, 1 front, 1 vipdeck)
            3x t-bar met ADJ Mega Tri par Profile
            2x Ayra WSM02 rookmachines
            2x MagicFx Power Shot (van mij)
            1x 1.5W RGB laser (van mij)
            2x Chauvet Geyser RGB (van mij)

Geluid, ingehuurd en wordt vandaag geleverd:
            dB Technologies DVA systeem, met 4x DVA T4 per kant, 2x DVA S20 en 1 DVA S10 voor zover ik het heb gehoord.

Comment

• Indrukwekkend!

Comment

• Ziet er inderdaad leuk uit, Rick!

Ik heb me de afgelopen week uitgeleefd op een circus theater show. 1218 cue's verder (= 6 voorstellingen) kan ik even bijkomen. :)

Wat licht & geluid in de bar:

Amp city:

Hier kan je foto's van de show zelf vinden

Geluid: 18x Martin W8LM, 2x Martin W8LMD, 8x EV DME2181 subs, 6x Martin LE1200 monitor, Lab & Crest versterking, mixing met Yamaha CL5.
                Licht: Veel parren, veel PC's, een vijftal profiels, veel fresnels, (84 dimmers) 4 sunstrips, 9 Robe Colorspots, gestuurd door Pearl Expert.
                De vidiots hadden een Sanyo beamerkanon hangen, en wat attributen hiervoor.
                Leuke show, maar ik wil de komende weken géén Radetzky mars meer horen.
                Last edited by StijnS; Monday-30-12-2013, 21:59.

Comment

• Ziet er inderdaad leuk uit Rick! Waarmee wordt het licht en laser mee aangestuurd?

@Stijn: Ziet er uiteraard weer strak uit! Zelfs amp city ziet er netjes uit ;).

Ook ik heb dit weekend niet stilgezeten. Zaterdag Gunz n rozes monitor geluid gedaan via stagemix op de Ipad, helaas geen foto's van gemaakt. Werkt wel prima!

Gisteren de show voor oud en nieuw opgebouwd:
                  1522131_498950610220828_380544581_n.jpg
                  IMG_20131229_232329.jpg

Betere foto's komen nog!

Apparatuur:
                  16x 250 entour
                  lading Ignition led parren
                  10 sunstrips
                  4 aircraft parren
                  heeeel veel truss :-P

Geluid is een Renkuz Heinz C2 set aangestuurd door een LS9. DJ mag luisteren door een setje Acoustic Line M3dp monitoren.
                  Last edited by joeri369; Tuesday-31-12-2013, 16:20.

Comment

• @ stijns

Wie had dat briljante idee om er op de truss een case in te sjorren met een spanbandje? :(
                    Last edited by ronennieshow; Monday-30-12-2013, 19:30.

Comment

• Dat valt toch nog wel mee? Doen wij met frontlicht klusjes ook wel, 4 safety's er aan en er gebeurd niks mee!

Ik zie dat ik nog 2 show's niet heb gepost:
                      Megawatt festival indoor: IMG_20131221_220815.jpg
                      en nog even een drive in: IMG_20131224_215914.jpg

Voor beide shows de apparatuur:
                      • 4x Mac 250 Entour
                      • 6x sunstrips
                      • Lading Ignition ledjes
                      • bij de drive in nog 4 ACL's
                      • Aantal rookdozen
                      • laser apparaat

Aangestuurd door de Zero88 solution met groene plaat

Geluid voor Megawatt was weer de Renkuz Heinz C2 set, met M3dp monitoren en LS9
                      Voor de drive in RH C2 toppen met 2 Acoustic Line subjes per kant.

Comment

• image.jpg
                        image.jpg
                        Afgelopen weekend een Miss verkiezing (preselectie) van licht voorzien. Modeshow licht schuiven klinkt leuk maar boh wat is dat saai...
                        Gebruikt materiaal: 6x1kW PC op front, 2x1kW met rood filtertje op front, 2 1kW profielspotjes, voor de catwalk hadden we 2x 1kW horizon en 4x 1kW fresnell voorzien. Verder nog op de grond achter jurytafel 3 sunstrips en op t podium 2 setjes octostrips. Aan t front hingen nog 2 indigo 4500 kopjes maar die zijn niet veel gebruikt...

Comment

• @Ron & Nie: Aangezien het een versterker is: duidelijk de geluidsjongens. Echter betwijfel ik of een versterkertje (Crest Pro 9200) dat met 2 spanriemen boven op een truss ligt, en een safety heeft door de voorplaat van de amp naar onder kan komen... Het ziet er misschien niet 100% goed uit, maar ik ben er van overtuigd dat het ding geen kant op kan.
                          Ze mogen overigens wel eens overstappen op zwarte spanriemen...

Boyd: Erg leuk bedacht met die ledtubes!
                          Ik ben altijd wel te vinden voor modeshows te schuiven, maar op een of andere manier ben ik dan steeds te laat met m'n cue's :mrgreen:
                          Last edited by StijnS; Monday-30-12-2013, 22:00.

Comment

• M'n vriendin heeft wat leuke foto's weten te schieten van het oud & nieuw feestje. :) Was een erg tof feest, niets anders dan complimenten gekregen. Kan ik toch weer m'n ego een beetje strelen... :mrgreen:

Last edited by Rick; Thursday-02-01-2014, 23:15.

Comment

• Prachtig weer om een nieuwjaarsreceptie te doen... :)

Comment

• Wij hadden gisteren een proms concert op de agenda staan, met aansluitend een kleine afterparty in de zaal er naast.
                                Het concert:

Materiaal:
                                Licht: 12x Robe Pointe, 12x Robe Colorspot 700, 12x Sunstrip, 12x PC 2kW (12 is een mooi aantal... :p), 3 profieltjes, Robert-Juliat volgspot. Aangestuurd met Avo Pearl Expert.
                                Geluid: 22x Martin W8LM, 2x Martin W8LMD, 8x EV DME2181 subs, versterking op Lab & Crest. Een heel oerwoud aan microfoons (C414's, C3000's, AE3000's, 4x ULX-D, 2x SLX2 en 6x UR4D Wireless, KM184's, C535's...) gemixt door een Yamaha CL5.
                                Verder nog een hoopje pipe&drape.

Afterparty:

Licht: 4x Technobeam, 4x sixbar, 2x blindertje. Aangestuurd door een Avo Titan Mobile.
                                Geluid: EV Deltamax, de LE400 monitors nog eens van stal gehaald, en aangestuurd door een Yamaha LS9.

En tegelijk ook nog een schoolvoorstelling van licht en geluid voorzien:
                                Foto Album
                                Licht: 4x PC 2kW, 3x PC 1kW, 2x Coemar iWash 575, paar profieltjes, 11x floor par
                                Geluid: Axys Source, Allen & Heath ML3000
                                Last edited by StijnS; Sunday-02-02-2014, 15:30.

Comment

Working...
                                X