Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Ronnie

Hoop licht, maar ik mis de verhouding met muziek, soms even een overeenkomst, de blinders in tweede filmpje, maar ineens houden de blinders op en de muziek gaat wel verder en wordt dan vervangen door een ander effect...

Stoor ik mij al jaren aan trouwens.... Naar mijn idee is een goed gesynchroniseerd lichtshow met een paar parren altijd beter dan een vrachtwagen vol onsamenhangend licht.

Comment

• 2de filmpje.

Iets met een ipad in de zaal en dan zelf met de tap de led parren vol aan en terug in show laten doen. Helaas was het net wel net niet met de ipad in de zaal. Sowieso niet helemaal de combi waar je vrolijk van word. Filmen en met een ipad de tap tap tap tap indrukken.

Maar hey op die 1 of 2x na dat ie ff weg viel vond ik het niet tegenvallen ;) Gaf zekers wel een leuke indruk van de show.

Nu had het in dit geval wel wat strakker gemogen en gekunt als ik / iemand bij de tafel zelf was ( niet dat het bij dit feest / locatie heel erg veel uit maakte ) Maar om eerlijk te zijn is het wel zo dat als we een live show hebben met dj's die wij niet kennen we er wel eens naast zitten met een effect of ander iets waarvan wij dachten hmmm oke dat had ik niet helemaal zo verwacht.

Ben het wel met je eens dat als je een leuke goede show met minder licht hebt het beter is dan een vrachtwagen en dat het 1 grote kermis is. Enne zijn geen blinders maar gewone sls7 ledparren van eurolite.

Comment

• He het is een youtube filmpje dan lijkt het alles snel een blinder...
        Ben zelf aan het kijken hoe het werkt met MIDI control. Ligt al een martin 2518 klaar nu nog een midi klavier.
        Dan zou je aardig mee kunnen spelen.... het is een experiment dus eerst low budget investeren....
        Graag zou ik ook iets met MIDI willen doen en VU meter cq toonhoogtes. Filteren van de muziekstream en omzetten in licht.
        Dat zou mogelijk moeten zijn...

Comment

• Carnaval is weer in gang getrapt hier. Ervaren nog meer mensen de carnavalsgekte?

Comment

• Ja hier is het carnaval gebeuren ookal weer opgang.

paar weken terug was de eerste. Iets met een 44 jubileum en foute duitse avond als thema.

Komende zaterdag ook weer een prins receptie in hilvarenbeek. Zal na de afloop wel weer wat foto's proberen te plaatsen.

Maaruh het ziet er wel een beetje overkill aan materiaal uit. ;)

Comment

Working...
            X