Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's van show productie's

Alleen andere productie's dan Drive-in show's; Dus theater voorstelling, lichtvoorstelling etc

Wij stonden afgelopen zondag in het Paard van Troje in Den Haag.

Ik heb alleen foto's kunnen maken tijdens het patchen en programeren

foto1
    foto2
    foto3
    foto4
    foto5
    foto6
    foto7
    foto8
    foto9
    foto10
    foto11

er zijn ook 3 filmpjes, maar moet even kijken hoe ik het geluid eraf krijg.

Op de filmpjes zie je ook al de powersticks (ledbarren) die aan de balistrade hangen.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
      Wij stonden afgelopen zondag in het Paard van Troje in Den Haag.

er zijn ook 3 filmpjes, maar moet even kijken hoe ik het geluid eraf krijg.

Op de filmpjes zie je ook al de powersticks (ledbarren) die aan de balistrade hangen.
      Waarom eigenlijk het geluid eraf halen?

Comment

omdat het zo hard is opgenomen dat je alleen maar een brei van geluid hoort, en je zo dus een kleiner bestand krijgt.

Comment

Ziet er erg netjes uit. Hebben jullie enke de programmering gedaan met bestaande apparatuur of zelfs ook nog verlichting toegevoegd?

Comment

de 24 powersticks en de 16 acl (oranje lampen) waren van ons (en de pearl)

Comment

Ben erg benieuwd naar de filmpjes. Zet ze anders op youtube, dat werkt erg makkelijk met een paar links.

Comment

dan doen wij wel het volume uit :P

Comment

de eerste:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

en de tweede:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

en tot slot de derde:

Comment

haha inderdaad dat geluid is alsof je speaker sterft,

maar het ziet er erg mooi uit :) zal een best feestje geweest zijn :D

Comment

Onderstaand linkjes naar foto's van klussen die ik samen met collega's gedraaid heb.

Bruiloftje in Rhenen

Dance/trance feestje (alleen helpen bouwen)

Licht-tech (samen met collega). Conventioneel bediening.
                      1ste Dag Klik, Klik
                      2de Dag Klik
                      3de Dag Klik, Klik
                      5de Dag (zat een bouwdag tussen :P)Klik

Foto's van Slick Outdoor 2007 te Zeewolde. Vrijwillig meegelopen bij de heren van Cyberdance.
                      LOL
                      Films: Klik
                      Klik

Voor de rest geen foto's aanwezig (helaas).

Groet,
                      Dave

Comment

2dave: Ziet er goed uit. Loop je vaker mee met dit jongens van Cyberdance? Ze zijn volgens mij in een mum van tijd gegroeid. Ik ben ze een jaar of vier geleden weleens tegengekomen, maar toen konden ze dit volgens mij nog niet aan.

Comment

Originally posted by jochanan
                          2dave: Ziet er goed uit. Loop je vaker mee met dit jongens van Cyberdance? Ze zijn volgens mij in een mum van tijd gegroeid. Ik ben ze een jaar of vier geleden weleens tegengekomen, maar toen konden ze dit volgens mij nog niet aan.
                          Dit was het eerste klusje waarbij ik meeliep.
                          Helaas zit CyberDance niet echt dicht bij mijn woonplaats (woonachtig in Zeewolde).

CyberDance komt echter wel steeds vaker in de buurt en ik hoop dan ook dat ik vaker mee mag/kan/ga lopen.
                          Als het goed is komt er al weer een klusje aan.

Ze groeien, zoals je zelf ook al aangeeft zeer snel. Ze zijn nog niet zo heel lang actief (in vergelijking met menig ander bedrijf) maar zitten zeker al in het midden segment tot hoger.
                          Kwa apparatuur hebben ze ook niets te klagen.. (haha)

Comment

Kijk hartstikke leuk in ieder geval dat je mag meelopen. Bij nieuwe producties zien we graag de foto`s verschijnen.

Comment

Nieuwe Foto's

Hierbij dan de foto's van Oogstfeest Ermelo 2007

Eigen foto's

Mijn werkzaamheden: laden, lossen, bouwen, breken.

Comment

Working...
                              X