Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's van show productie's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Ik neem aan dat de DJ in z'n zwembroek op het podium heeft gestaan... 3x PAR64 op je gezicht lijkt me niet al te prettig, zeker niet op zo'n korte afstand. ;)
    Lang leve het feit dat een par lamp dimbaar is...

Dj krijgt de keuze:

Of hij staat er warmpjes bij.
    Of hij staat in het donker.

Keuze was aan hem, hij koos voor optie 1..:p

Comment

Nee Jan, dit zeg je verkeerd: ik had het er maar mee moeten doen, ik heb diverse keren die Par 64's gedimd, want het was anders gewoon bloedheet daar op het podium.. :D

Comment

Voor morgen: 2x Par 56 als front lijkt mij wel genoeg ;)

Comment

Originally posted by DeejayTim View Post
          Voor morgen: 2x Par 56 als front lijkt mij wel genoeg ;)
          Ben je te laat..

Ik kan nu niet meer de 2kw'ers afblazen...

Bovedien komt niemand aan de lichttafel (anders ga ik slaan...)

Comment

Niet zo overdreven hè over die lichttafel ;) , je hebt toch immers 4x Par56?

Comment

En weer een feestje gehad, ik was zelf verantwoordelijk voor het licht, helaas had ik die avond 2 klussen en moest ik dus licht bijhuren. Het was een gala voor de 2de klassen, school wou graag een wat kleiner setje dan de vorige dus kwam uiteindelijk het volgende er te staan.

Apparatuur lijst:

16x par 56
              2x Sunstrip
              1x 50 cm spiegelbol (incl. motor)
              2x 3m Prolyte X30D truss
              2x Manfrotto 087NWB wind-up
              1x Multidim
              1x D-pack 6 dimmer
              1x 1500watt stroboscoop
              1x Martin Magnum 2000pro

Controllers:

1x zero88 Jester 48
              1x dj-switch 6

Foto's

Filmje

Comment

Probeer wel wat aandacht te schenken aan je kabelwerk.
                hier had je de meeste kabel wel even onder het doekie kunnen schuiven als ik het zo zie. :)

Comment

Klopt, kabels waren deze keer niet goed weg gewerkt, kwam helaas door het feit dat ik in tijdnood kwam omdat ik niet bij de krachtstroom aansluiting kon (en pas stroom had 20 minuten voor aanvang).

Maar doordat het s'avonds donker genoeg was en de opdrachtgever par 56 wou i.p.v. par 64 kon niemand het zien.

Normaal zijn de kabels altijd keurig weg gewerkt maar het zat me die dag niet echt mee...

Comment

http://www.mijnalbum.nl/Album=AUBFDYVD

Dit ziet er al beter uit dan dan losse flightcase's ernaast :cool:

Comment

• Lustrum bij ons op school, waar wij dit keer toch een hoop spulletjes hebben mogen leveren.

het podium
                      sfeer

Comment

• Heb je een klein apparatuurlijstje? En wat hangt er standaard zoal?

Comment

• een kleine kerst productie

Niet alles was van ons, maar wij kregen de opdracht om er een kerstsfeer van te maken. Ons leddoek met trussbrug bracht hiervoor de uitkomst. Daarnaast hadden we ook verschillende muren uitgelicht.

Comment

• Opstelling ziet er een beetje vreemd uit, kun je hier iets meer over vertellen?

Comment

• Pardon het podium was voor een simpel bandje. Overigens wil ik erbij vertellen dat ik enkel een klein deel van de ambiance heb gedaan. School deed de rest.

Comment

• Eerlijk gezegd Roderick, niet dat jij er iets aan kan doen ziet het er niet echt mooi uit. Dit heeft ook te maken met het doordrukken van ideeën van de organisatie van schoolskant ben ik bang.

Waarom zie ik trouwens maar 1 set RCF geluid en 1 rcf topje los slingeren op het podium? Overigens zoooo jammer dat je zo'n fout rood kleed heb gehangen. Stond daar de DJ?

Jullie, of school heb wel zo'n foei lelijk podium achter gelaten. Had je het afgerokt was het vele male beter. Zwart plankje of doekje er voor en klaar. Waarom uberhaupt een podium neerzetten terwijl je al een prachtig podium hebt.

Als je eerlijk was kon je het beter omdraaien, podium voor de band en DJ op het andere podium. Was de band leuk in kerstsferen verlicht met kerstbomen. (had je tussen de kerstbomen door nog iets met verticale effect verlichting kunnen doen. En DJ met sterrendoek en trussje op het bij podiumpje.

Tevens die kisten, wat doen ze er eigenlijk?

Comment

Working...
                                X